Řidič má zákonnou povinnost snížit rychlost jízdy nebo zastavit vozidlo před přechodem pro chodce, sníží-li rychlost jízdy nebo zastaví-li vozidlo před přechodem pro chodce i řidiči ostatních vozidel jedoucích stejným směrem.
To znamená, že pokud brzdí nebo zastaví auto v jednom pruhu, musí zastavit všechna auta v ostatních pruzích, jedoucí stejným směrem. A vůbec není "směroplatné"😁 co se děje na přechodu, jestli po něm někdo jde, jede, nebo se přitom odstrkuje ušima.......
To je socialistická utopie, z ekonomického hlediska nesmysl. Stát je v principu špatný hospodář, to platí vždy a všude. Nejlepší model je většinové vlastnictví státu a spoluvlastnictví soukromého kapitálu (ten tlačí na efektivitu firmy). Takže - nic neměnit, pokud chcete, aby to fungovalo. Ale to není hlavní Babišův zájem....😂
To je ale blábol.... Když jedu na kole a vidím kočárek, tak zpomalím a s úsměvem se vyhnu. Když jdu a kočárem po cyklostezce, tak jdu po kraji, aby se cyklisté mohli vyhnout. Tolerance se tomu říká. Ale v době egoistických namachrovaných blbů (na obou stranách) je to celé hodně těžká disciplína..... Tolerance a ohleduplnost je na vymření, a pak lidi řeší takové kraviny jako pisatel článku.
Zákon o vodách (citace):
§ 86
(1) Jednotlivé obce mohou činit opatření k přímé ochraně majetku na svém území. Stát a kraje mohou na tato opatření přispět. Obce mohou požádat vlastníky majetku, který je těmito opatřeními chráněn, o příspěvek na jejich výstavbu.
(2) Právnické a fyzické osoby nesou náklady, které jim vzniknou vlastními opatřeními k ochraně jejich majetku před povodněmi.
Takže ti starostové zažalují sami sebe, nebo co?
🤣🤣🤣
Pan ministr Bartoš chtěl "digitalizovat stavební řízení, aby bylo rychlejší, transparentnější a méně byrokratické". Prý to rozjel a objevily se "technické problémy ". Ale jen takové drobné.... Systém neumí a neuměl základní funkce, stavební řízení napříč republikou byla zcela ochromena, počet vyřízených žádostí řádově klesl, vidině rychlosti, transparentnosti a menší byrokracii se to nepřiblížilo ani náhodou, spíš naopak.... Prostě to celé podělal od A do Z, ale pisatel to vidí jako běžné technické problémy.... Ach jo, kams to oči dál, pisálku.
Údajné krácení daní, poplatky (2%! 🙂) bance... to jsou všechno jen zástupné kecy. Podstata je, že přijímání bezhotovostních plateb přitáhne další zákazníky. Takže chytrej hospodskej karty bere. Ten blbej, kterej "si otevřel hospodu, ale lezli mu tam lidi", ten karty nebere. O ničem jiném to není. 2% bance a náklady na účetní, to je všechno marginálie, normální zákazník neřeší, jestli se mu ta 2% promítnou do cen.... Podstata je v nenažranosti a zaslepenosti (nebudu brát karty, tak ušetřím! A protože jsem blbej, tak neřeším, že tím přicházím o polovinu zákazníků) :-)
Myslím že se spíš jedná o zdravou skepsi. Moc lidí nejásá nad autem za dvojnásobnou cenu, s poloviční užitnou hodnotou (dojezdem), řádově vyšší ztrátou hodnoty v čase a s pochybnou environmentální stopou (drahé kovy v baterce = drancování nerostných surovin, dětská práce, téměř nemožná ekologická likvidace....). Češi nejsou blbí a kvůli výše popsaným "kvalitám" hledí na současné elektromobily skepticky. Přirozeně.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Že by ve velikosti lahví
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Od Bráníka, jo? To bych nevzal do huby🤣