Bylo vám vloni vedro? Tak letos nečekejte příliš pozitivní změnu...
„Pro rok 2024 a bohužel i roky následující tak vědci předpokládají pokračování trendu klimatických extrémů. S každým dalším rokem, kdy globální společenství není schopno dosáhnout významného pokroku v řešení klimatických změn, se zvyšuje riziko ještě katastrofičtějších klimatických událostí.“
Vloni mi bylo zima i v červnu na dovolené Italii. Vůbec poslední tři roky vnímám jako chladnější proti období 2015-2018.
Celosvětový vývoj průměrných teplot patrně mírně stoupající, nelze se divit, vzhledem k likvidaci přírody na celém světě. A pokud se svět nepostaví razantně proti populačnímu boomu v části Asie, lepší to nebude. Víc lidí, víc prostoru, vím polí na potraviny. Takže hledejme viníky tam kde jsou, Indie, Indonesie, část Afriky, jižní Amerika.
Jak to české libreto mám docela ráda, tak bych uvítala a skutečně by pro mě bylo osvěžením, kdyby to střihli v angličtině, protože to má prostě ještě něco navíc, a s písní Then we are decided, která je ve filmu ze sedmdesátých let a přináší poměrně důležitý vhled do myšlení Kaifáše....ale každopádně držím palce, ať se to povede, doufám, že se někdy na představení dostanu...
České libreto je skvostné. Jedno z nejlepších muzikálových libret vůbec. Proto jsem za něj rád.
Verzi že Spirály se nic nepřiblíží. Ale byla v jiné době a to se taky počítá. Plzeň dělá všechno absolutně řemeslně a precizně. Mám raději dobově věrné inscenace, ale na tuhle určitě půjdu.
Uvidíme jak si poradí s Gethsemany. To chce fakt výjimečný hlas.
Před pár dny mě docela vyděsila koncertní ukázka z Ostravské verze
Bohužel, na Ryanair jsem ještě neslyšel dobrou recenzi. Všichni moji známí, kteří s nimi letěli, říkají: S Ryanairem nikdy více! Důvodem je neskutečné martyrium při pořizování letenky s ověřováním totožnosti, přesně takové, jak je psáno v článku. Kdo neumí anglicky a není ajťák, tak si opravdu hodně připlatí. Dalším důvodem proč s nimi neletět, je povolené prťavé palubní zavazadélko, to už je docela extrém. Raději poletím s nějakou solidnější, byť dražší společností. Najdou se i solidní nízkonákladovky, které nebuzerují klienty nějakým pitomým ověřováním totožnosti atd. a chovají se k nim vstřícně.- např. turecký Pegasus Airlines. Náš Smartwings a dubajský Flydubai prý nemají nejlepší pověst, já s nimi už letěl mnohokrát a zatím jsem byl velmi spokojený a neměl žádný důvod ke stížnostem..
Smartwings má ceny velké společnosti, služby nízkonákladovky.
Pro většinu afrických zemí je dodavatelství surovin jedinou šancí. Je hezké že odmítly kolonialismus, ale od té doby se Afriky zmítá v občanských válkách, stabilní jsou jen ty nejtvrdší diktatury a všude sílí moc náboženských (islámských) fanatiků.
Bežní afričané jsou nevzdělaní a proto velmi naivní. Idealní stádo k podpoře převratů všeho druhu. A tam kde distingovaná Evropa couvne, strčí svůj nenažraný nos Rusko a Čína.Tak nevím k čemu debata a už vůbec nechápu iritující titulek
Mám s postelemi v Evropě zkušenost že nic není pravidlem. Mám rád tvrdší, žena měkkou. Realita bývá půl na půl. Ale vždycky se dá vyspat. Nic není extrémní.
Spíš mi hodně vadí nízká hladina osvětlení v mnohých hotelech. Přečíst něco na papíře často není šance. V době LED žárovek je to šetření na špatném místě.
Pěkná zajímavost. Já preferuji tvrdé lůžko, i ty nejtvrdší matrace mi přijdou měkké, když jsou vysoké, nerad se v posteli prohýbám, má žena to má naopak, má ráda měkké poležení.
Máme to podobně. Spím na boku a jak je postel měkká, ráno se ani nehnu. Žena spí na zádech a potřebuje aby matrace povolila v bederní oblasti. Navíc já mám 105kg a žena 50. Nikdy se nevyspíme dobře oba.
Dnes jsme se vrátili ze třítýdenní dovolené Rakousko, Italie, Lichnštensko.
7 různých hotelů, hladina kolem 80-90 euro za dvoulůžák. A tvrdost postelí zhruba půl na půl. Někde tvrdé, jinde měkké.
Hodně tendenční pohled. Ano jako jediná možná cesta přes Prahu není magistrála žádné štěstí. Ale už dávno mohla být doplněna dalšími komunikacemi a stát se součástí funkčního dopravního systému města. To by ovšem muselo vedení města myslet na občany a ne na sebe. Ted už není šance postavit nic, všechny pozemky města jsou za pakatel ( a bakšiš ) rozprodané a zastavěné nesmysly.
A současné progresivistické vedení města je nejhorší ze všech. Nechce stav řešit, jen zhoršovat.
Čísla jsou docela humor. S Octavii 1.0 /85kW, dva lidi plný kufr, normální turistické ježdění na/ lehce za hranicí limitů, jsem udělal reálně 5,1l/100km. Počítáno z tankování, žádný comp. A trasa do Itálie, Německá dálnice 140-150, tam přes Passo Manghen 1900m n.m.
Takže chlubit se 4,5 na 100 u Kolína? 😄
Ty jednolitry s turbem bych nezatracoval. Hezky to jezdí, kolem 200 000km zatím žádné problémy, 5,5 spotřeba je normální pokud člověk nelítá po Německé dálnici.
Ale na Tipo mám taky zálusk. A co nejméně digitalizované. Co dělá Škodovka je hrůza. Za chvíli se i stěrače budou pouštět přes dotykáč, aby Němci ušetřili za páčku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Z tohodle článku čiší nesnášenlivost pisatele a jeho snaha ovlivňovat a omezovat okolí. Doporučuji návštěvu psychologa.
1 odpověď