Ve Škodě 1000 MB z roku 1968 je mám, v tom roce je zavedli pro osobáky vpředu povinně. Do 1968 byly za příplatek jako volitelná výbava. Zapínání je jiné, pás má dvě půlky a spona je podrobná té v letadle. Škoda 100 už má zámek, jaký známe i dnes. U Multikár netuším, kdy to přišlo, není to osobní auto, ale nedivil bych se, kdyby až s modelem M26.
beru na vědomí, já jsem s multikárou jezdil jenom sporadicky, poprvé v r. 84, a tam pásy byly, nevím co to bylo za model, ale nebylo to nic nového.
Multikára je svým způsobem výjimečný stroj. Uveze 2 tuny, vytočí se na 4 metrech, sklápí na 3 strany. Při spotřebě jen o něco vyšší než má osobní auto. Byla navržena na rozvoz materiálu na stavbě, dostane se skoro ke každému výkopu. Jenže v dnešním provozu je to o nervy. Dynamika mizerná - naložené to nebrzdí ani nezrychluje, uvnitř je kravál, vyšší člověk se na odpružené sedačce bouchá hlavou do stropu a díky bohatému prosklení které končí u kolen krásně vidí, kam poletí v případě nehody, protože ten stroj nemá bezpečnostní pásy. A co je nepříjemné, spousta řidičů, když uvidí Multikáru v provozu, vypne mozek a začnou se chovat, jako kdyby chtěli spáchat sebevraždu. Nejednou mě nějaký psychopat předjížděl přes plnou, aby o 100 metrů dál odbočoval. I když se v provozu snažím co 5 km někde zastavit a nechat se předjet, sotva se zase rozjedu, předjíždí mě kamikadze před horizontem. To je pak těžko, člověk se snaží předvídat, ale všechno zachránit nedokáže. A nejde jen tohle auto, v provozu jezdí traktory s vlekem, různé účelové stroje... Možná by v rámci autoškoly nebylo od věci dát si aspoň hodinu na simulátoru Multikáry, traktoru, kombajnu,..., aby si čerství řidiči zvyklí na auta plná asistentů uvědomili, jak se chová takový stroj a proč je dobré nechat jeho řídiči trochu odstup.
multikára pásy má.
Stačilo trochu pepřáku, pánové "policisté" nebo ji obklíčit a zneškodnit chvaty. To s tím střílením jste přehnali, když už tak na nohy, né?
zkus to, trefit se do nohy, když chvilku nepostojí. Každý, kdo prodělal střelecký výcvik, ví, že se střílí na tělo, aby neohrozil okolní lidi. A policajti obvykle nože nemají - aby to byl férový boj
Neprestane me prekvapovat, kolik prostoru media davaji cenam benzinu, neb cely clanek je vice ci mene o tom, krom uletu jako Island ci Belorusko, ze holt za nadrz nekde zaplatim vice plus minus v cene obeda ci nakupu napoju na benzince, tedy par stovek. Jasne, taky rad usetrim, ale vic bych usetril kdybych nekupoval vysokooktanovy benzin kvuli typu motoru, dal nohu z plynu a vypnul klimatizaci.
když dáš nohu z plynu, tak se auto zastaví
Milí spoluobčané. Pokud máte problém s českou justicí, tak přestaňte volit pořád dokola ty stejné strany, které jsou za současný stav soudnictví zodpovědné. Ba co hůř, přímo z toho stavu dlouhé roky profitují. Jak můžete někdo čekat, že se to někdy změní, když pomáháte držet u moci ty, kteří to rozhodně nemají v plánu?
Přestaňte přemýšlet jako úplní lobotomové. Přejete si změnu? Volte někoho, kdo ji má alespoň v programu.
justice nemá co dělat s volbami, soudce jmenuje president
Ten blb, co tohle psal, asi neviděl jediný zápas z celého MS a hlavně ani jeden semifinálový, kde naši excelovali a Švýcaři měli více štěstí než rozumu, když postoupili přes Kanadu. Nepsala ten článek náhodou Zacharovová ?
naopak si myslím, že viděl jeden zápas a podle něho vytvořil zákonitost pro všechny další zápasy
7
Sledujících
1
Sleduje
7
Sledujících
1
Sleduje
No pokud považujete 20 stupňů za vedro...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
ano 26 stupňů v polovině září za vedro považuji