Přesně tak, kdybychom nezvonili, máme tady i nadále komára a vzhledem k tomu, že nás minulý režim držel setrvale několik desetiletí X roků zpět proti západním zemím, museli bychom služby ČP využívat ať už by se nám to líbilo nebo ne. Vymoženosti jako digitalizované doručování korespondence by byla jen hudba budoucnosti 🙂
Jen pro informaci, pokud pošlete zprávu datovou schránkou, tak ty servery provozuje taky Česká pošta...
Jedna věc je vybírat peníze za nedodržování pravidel provozu a druhá tomu říkat boj za bezpečnost. Řidiči očividně nezpomalují, takže o bezpečnosti nemůže být řeč.
No, on je to boj za bezpečnost, pokud budete hodně překračovat rychlost tak Vám i na základě několika měření z radaru seberou papíry... Takže pokud nemáte papíry (spíše máte zákaz řízení) tak byste neměl řídit... Ovšem samozřejmě teď budete také oponovat slovy "na papíry to nejezdí" takže co tedy chcete?
Dle mě je lepší dělat něco než nic a pokud někdo chce porušovat předpisy tak musí být schopen za to platit...
Ano, přesně tak. Láhve, třídicího automatu z obchodu se zpracovávají jinde než ty z kontejnerů. Hlavně hygienicky, když se z nich vyrábí nové PET lahve. To je ten r-PET. Já osobně bych to přivítala, nebude tolik bordelu v přírodě!
Bohužel Vás zklamu, pro výrobu lahví nelze recyklovat PET láhve. Obsahují mimo PET i spoustu dalšího problémového např. etikety a jejich lepidlo, uzávěr apod.
Co se týče bordelu rozhodně přibude, neboť ubude podstatně popelnic na plasty (obce je budou muset dotovat, dnes je to pro ně příjem). Prázdná PET se snadno zdeformuje ale to už nepůjde vrátit... kde asi skončí když nebude tolik kontejnerů na plasty...
Problem je uz v tom, ze nova funkc. budova se vubec nehodi k puvodni secesni casti.
Nicmene by bylo zajimava, kdyby se alespon udelal projekt, jak by vypadala soucasna budova, kdyby se napojila modernim zpusobem na okoli. Soucasny stav je naprosto zanedbany.
Ano máte pravdu nová (navrhovaná) budova se skutečně nehodí k staré secesní části nádraží, Stávající řešení tento problém poměrně dobře vyřešilo tím, že budova ze 70 let (stávající) byla řešena jako podzemní s podchody pod starou secesní budovou. Zároveň secesní budovu a objekt ze 70 let dělí magistrála.
Jeste doplnim video, ktere dokonale vystihuje soucasny zoufaly stav.
Podle me je hlavni problem uz v tom, ze puvodni budova naprosto zabila vyznam puvodni budovy (nadrazi Frantiska Josefa). Z toho duvodu se mi libi aktualni navrh s drevenou konsstrukci, protoze ji jakoby odkryva a propojuje prostor do okoli.
Samozrejme, neda vycitat minule dobe, ze nemohli tusit, jakym zpusobem se vyviji automobilismus a magistrala totalne odrizne prostor... Minimalne 40 let uz jme ale meli cas reagovat.
Soucasny problem je 1) zanedbanost puvodni budovy, ktera urcite nerespektuje ani to, co predpokladal architekt 2) propojeni nadrazi se zbytkem mesta, ktere je v soucasne dobe odriznute magistralou a chybi napojeni na tramvaj
Doporučuji shlédnout také poslední díl (čtvrtý), kde jsou poměrně jasně vyjádřeny nedostatky nového návrhu a já souhlasím. Navržené řešení hlaváku není určeno do našich zeměpisných šířek a ani si nedokážu představit jak bude vypadat dřevo za rok, když železobeton za 12 let vypadá tak jak nyní...
„Nejúsměvnější je to, že projekt nového hlavního nádraží je obhajován zejména tím, že se na stavbu konstrukce použije dřevo.“
Nepřehánějde. Tohle rozhodně není hlavní důvod. Hlavní důvod je, že státní organizace SprŽel, která má na starosti desítky kutlurních památek, se o ně stará jako o betonový chlív.
Nejdřív bych se asi zamyslel, proč Hlavní nádraží vypadá tak jak nyní vypadá. Celá funkcionalistická budova je brutálně bariérová, boční trakty této památky se staly zanedbaným industriálním peklem, kam zdravý člověk radši ani jednou za život nezabloudí.
Byl jste tam někdy? Všude se lze dostat i na vozíku, tudíž o bariérovosti budovy nelze mluvit. To, že je zanedbaná je realita a to že se před nedávnem dělal velká rekonstrukce a očividně k ničemu je další skutečnost...
Nevím, co Vás na tom překvapuje, se dvěma dětmi opravdu nemám čas lítat po obchodech a shánět nemrznoucí kapalinu. U Allegro mám zaplacenou službu Smart, u které je doprava až domů zdarma, takže jsem chtěla ušetřit čas, abych se mohla věnovat svým dětem. Ne každý chce ušetřit peníze, to bych Vám ale asi nevysvětlila. Když tady tak sleduji diskusi, tak je to o spíš o kritice kupujících, kteří si dovolili koupit na Allegro třeba počítač nebo kapalinu do ostřikovačů, namísto kritiky prodejců, kteří takovéto zboží nabízejí, bohužel ve zcela jiné kvalitě, než pak skutečně dojde. To ale opravdu není problém kupujících, ačkoliv se to někteří diskutující snaží tvrdit. Nebo že by to byli diskutující, kteří lobují za Allegro?
Vážená paní, to že nemáte čas si to koupit v ČR je HLOUPOST. Pokud jezdíte autem na naftu/benzín tak chodíte určitě tankovat, kupodivu na každém benzince kapalinu do ostřikovačů mají. Pokud používáte elektro auto tak v každém větším obchodě (Lidl, Tesco, Penny, Kaufland atd.) kde předpokládám nakupujete jídlo mají též jako doplňkový sortiment kapalinu do ostřikovačů. Jestliže ani jídlo nakupovat nechodite tak to asi řešíte jako já pomocí kosik.cz nebo rohlik.cz tak Vás ubezpečuji, že i zde je v sortimentu kapalina do ostřikovačů a dovezou ji spolu s nákupem ale samostatně loženou a balenou.
Nicméně nemrznouci kapalina do ostřikovačů se musí převážet samostatně jako nebezpečná chemická látka a nelze ji tedy zasílat běžnou poštou nebo spediční službou, toto muselo být snad každému jasné, že asi už ani ten inzerát není OK...
9 let jsem byl řidič převozové sanitky,,,,bylo mu pouhých 50 let,v papírech demencí napsanou neměl,byl neodbytný tak co s ním????tak si jděte,nazdar
Ale zákon mluví jinak, jste za pacienta odpovědný z místa nakládky (dle žádanky) do místa výkládky (dle žádanky). Vše co uděláte mimo to co je v žádance je v rozporu s legislativou a velký problém převozové služby, pokud se samozřejmě nejedná o mimořádnou situaci ale i na to pamatuje legislativa....
Poprosím o zdroj, v normě ČSN EN ISO 14798 jsem nic takového nenašel. Jasně se hovoří o STOP tlačítku na horní a spodní balustrádě a o číslovaném ovladači zajištěného před neoprávněnou manipulací pro spuštění a volbu směru.
Dobry den,
jak jistě víte tak pohyblivé schody se neřídí pouze Vámi citovanou harmonizovanou normou ale vztahuje se na ně i další předpisy týkající se nouzového zastavení. Stejně tak jako jsou někde pohyblivé schody považovány za součást požárně bezp. zařízení (např. metro Nám. Míru atd.) a slouží k evakuaci, tak jinde ne např. (např. metro Kačerov atd.).
Pokud tedy hledáte pouze v jedné části ČSN a to ještě pouze velice segregované na specifické zařízení, tak musíte ji považovat za normu, která pouze doplňuje to co není v obecných ČSN nikde uvedeno.
Vámi citovaná ČSN EN ISO 14798 mimochodem umístění STOP tlačítek vůbec neřeší. Tato norma jak říká její název "Výtahy, pohyblivé schody a pohyblivé chodníky - Metodika posuzování a snižování rizika" určena pro posuzování (popsáno v odstavci 1 normy) a byla vydaná 01.09.2013 s účinností od 01.10.2013.
Pokud tedy budete potřebovat tak si prosím nejdříve předmětnou legislativu prostudujte a to se nejedná jen o ČSN a IEC ale i o vyhlášky a další, poté jsem ochoten Vám poskytnout placenou konzultaci (živým se tímto).
Pro Vaše asi základní rozpoznání toho jak to je správně, bude vhodné navštívit místo, kde jsou pohyblivé schody delší 19m instalovány, tam budete jasně vidět tlačítka nouzového zastavení tak jak jsem uváděl v předchozím textu (před třemi dny).
Zoufalé a trapné jsou pouze komentáře vás, absolventů VŠŽ.
Nevím co si mám představit pod pojmem předpověď počasí, nicméně vzhledem k tomu co je "předpovídáno" a co je skutečnost tak mezi to moc rovnítko dát nelze.
Tento nesoulad mezi předpovědí a realitou se stává čím dál častější, respektive řekl bych, že pravděpodobnost shody reality a předpovědi je rovna výhře v sazce.
Poslední dobou je předpověď řešena: Počasí bude slunečné místy dešťové přeháňky, s občasnými bouřkami které mohou doprovázet krupobití a nárazový vítr příležitostně tornádo...
Uznávám, že tato předpověď je univerzální ale vyjde téměř vždy (mimo sněžení apod...) proto ji doporučuji, je to spolehlivější než současní meteorologové.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Klidně, snížit počet kanálů je třeba. I tři kanály jsou moc, postačí jeden, nebo úplně zrušit neboť už je televize přežitek a pro toto řešení bych byl já.