Ministerstvo vydalo nařízení jak se mají kontrolovat vozidla ale už léta nekontroluje kvalitu jejich provádění. Tím vytvořilo u nás zcela bezprecedentní korupční prostředí jejímž výsledkem je zcela opačný stav. Auta v pořádku neprojdou za maličkosti a auta po kontrole se "známým" které nemají na silnicí co dělat jsou v pohodě.
Někteří lidé si udělali živnost na zajištění STK.
Moc se o tom nemluví ale bez" známého" na technickou dnes skoro nikdo nejde.A ti co tam jdou to pak dostanou na 30dni třeba za neplatnou dálniční známku jako omezení výhledu z místa řidiče, neoriginální šroub krytu motoru jako nepovolená úprava , oranžová žárovka blinkru je málo oranžová , spojka na výfuku má povrchovou korozi , nebo jednoduše nesundané kryty kol. I za tyhle maličkosti se vyhazuje proto aby mohli jezdit opravdové šroty auta. Nějaká statistika se přece musí vést.
Rozkaz EU zněl jasně ,,eliminovat,, starší auta z provozu a tím pomoci elektroautům, když to nevyšlo s biosložkou jsou i jiné způsoby.
Některá auta nesplňují limit už při výjezdu z továrny.
Právě starý auta jsou nejlepší. Mají vysoko hraniční hodnoty emisí a nejsou tak technicky a elektronicky složitý.
To je asi jak kde, v jedné STK jsem nikdy problém neměl, jednou jsem zkusil jinou a tam mu vadilo, že ve Formanu nefungovalo sklápění světlometů (což jsem v životě nepoužil), takže jenom na 30 dní. Když jsem to nechával opravovat, tak mi říkali, že uvnitř je nějaká těkavá kapalina, co stejně časem vyprchá, ale někde holt řeší i takové věci, asi aby z lidí vytáhli peníze. Akorát že ti už tam příště nepřijedou...
30 dní za regulaci světel bych ještě pochopil
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na emisích začíná korupce a končí ve vládě naší země. Vždyť je to český folklór. Je opravdu bizarní že se tomu může ještě někdo u nás divit.