Průkopníkem byl spíš řekl bych Citroen..už na prvních Ducatech spolupracovali Italové s Francouzi.
Od 80let, kdy začala spolupráce a výroba těchto dodávek, tak výrobcem je (byl) SEVEL, tj. italská značka spojující Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Talbot, Citroen a Peugeot. I když je to spíše slovíčkaření a nelze asi někomu přisuzovat větší či menší zásluhy, tak vzhledem k původu je to spíše italský Fiat Ducato, vyráběný v italské továrně a z něho vznikly všechny ostatní deriváty.
5 nejstarší letecká společnost na světě a mi ji necháme padnout hubou na zem...
Děkuji prašive vládě sociálním parchantum v čele s tvrdikem a stbackemu šmejdovy...
Máte pravdu, ale ČSA není žádnou výjimkou. Padl SpainAir, SwissAir (velmi podobný příběh), PanAm, Air America, Continental, Helios, Alitalia, German Wings a mnoho mnoho dalších slavných aerolinek. Bohužel tak to chodí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vyhovovala velikost, jiná alternativa dobla není jen prodloužená caddy, ale do šířky takové auto na našem trhu nebylo. Talento jsme koupili na zkoušku a to byla ta největší chyba. Už jsem poučený.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je nějaký nesmysl. Je to "standardizovaná" malá dodávka tj. Doblo je +- stejné jako Caddy nebo Kangoo. Výběr je velký.
Talento je Trafic, už se nevyrábí a nemá s těmito nic společného.