Nějak se mně nelíbí tahle evropská auta. Na mě jsou taková, jak bych to řekl, "bachratá", vysoká. Jestli mají imitovat SUV. Nevím. Prostě si je nekoupím, i kdyby je prodávali za 500tKč. Mně se libí EV Tesla M3, X, Y. Do spalováku už bych nešel. Ale i Cybertruck s neokoukaným futuristickým designem. Ale téhle mety se mně nepodaří dosáhnout 🙁 Tolik prostě nemám 🙁
Kritizovat vysoká a bachratá auta a přitom se vám líbí Tesla Y, to chce opravdu hodně odvahy.
Pan komentátor je asi dobře placený dezinformátor!Máslo stojí v Rusku cca 12Kč,tak proč by ho kradli?
Já tedy vidím rozpětí 200 až téměř 400 rublů, což je dnešním kurzem 50-100 Kč, takže stojí cca stejně jako v Evropě. Nemluvě o tom, že tam také vidím 72,5% "ošizenou" verzi, která se zde ani jako máslo prodávat nesmí.
Dvě auta z jiné kategorie. Nemůžete srovnávat Kodiaq vs Santa Fe. Santa Fe je o level výše. Ale cenově jsou v podobné kategorii. Ale bohužel musím konstatovat, že dokud bude Škoda stavět Kodiaq na tak malém podvozku, stále to bude vypadat jak kdysi Renault Koleos. Stačí se za nový či starý Kodiaq postavit ze zadu a už se vám chce brečet. Široká karoserie a v ní zalezlá kola. Hrůza. To samé auto od Seatu které sjíždí v MB že stejné linky to nemá, proč? Kola mu lícují s plnou šíří vozu. Pokud půjdete na jakýkoliv autosalón či veletrh kde se prezentují vozy škoda, tak si všimnete, buďto sníženého ET oproti originálu nebo podložky mezi koly a kotouči. Mám osobní zkušenost u Škoda Auto kdy se to takto montuje na vozy které jsou vystaveny na mezistátních hokejových utkáních.
Jen tak technicky. Jak může Škoda Kodiaq a Seat Tarraco sjíždět ze stejné linky v Mladé Bolaslavi, když Kodiaq se vyrábí v Kvasinách a Tarraco ve Wolsburgu? (Pokud pominu, že Tarraco letos ukončilo výrobu)
O tom, že mají (měly) stejný podvozek i rozchod kol asi netřeba mluvit 😄
Jinak souhlas. SantaFe je bohužel o půl třídy větší a technicky lepší vůz.
Vyhovovala velikost, jiná alternativa dobla není jen prodloužená caddy, ale do šířky takové auto na našem trhu nebylo. Talento jsme koupili na zkoušku a to byla ta největší chyba. Už jsem poučený.
To je nějaký nesmysl. Je to "standardizovaná" malá dodávka tj. Doblo je +- stejné jako Caddy nebo Kangoo. Výběr je velký.
Talento je Trafic, už se nevyrábí a nemá s těmito nic společného.
Průkopníkem byl spíš řekl bych Citroen..už na prvních Ducatech spolupracovali Italové s Francouzi.
Od 80let, kdy začala spolupráce a výroba těchto dodávek, tak výrobcem je (byl) SEVEL, tj. italská značka spojující Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Talbot, Citroen a Peugeot. I když je to spíše slovíčkaření a nelze asi někomu přisuzovat větší či menší zásluhy, tak vzhledem k původu je to spíše italský Fiat Ducato, vyráběný v italské továrně a z něho vznikly všechny ostatní deriváty.
5 nejstarší letecká společnost na světě a mi ji necháme padnout hubou na zem...
Děkuji prašive vládě sociálním parchantum v čele s tvrdikem a stbackemu šmejdovy...
Máte pravdu, ale ČSA není žádnou výjimkou. Padl SpainAir, SwissAir (velmi podobný příběh), PanAm, Air America, Continental, Helios, Alitalia, German Wings a mnoho mnoho dalších slavných aerolinek. Bohužel tak to chodí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nemusíte nic srovnávat insignia je jedno z nejporuchovejsich aut které kdy kdo vyrobil.. bohužel skoro půlka motorů se zadržela a ta druhá tak blbla že to každého stálo balik peněz, stejně to nedokázali opravit až se auta každý raději zbavil..
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak určitěěě 😅
1 odpověď