Jsem toho názoru že se prodávat nemusela. Stačilo by kdyby do ní stát zainvestoval. Kdyby se teď vw rozhodl že ji přestěhuje do zahraničí, tak dnes je to pro náš stát smrtelná rána.
Akorát, že stát do ní investoval v té době obrovské prostředky, díky kterým vznikl Favorit. Kdyby nevznikl Favorit, není dnes už žádná Škoda a ve frontě by nestál možná ani ten Renault s plánem montovny, natož VW. Zaniklo by to samo pro zastaralost a neschopnost se uživit. (jako většina v socialismu přežívajících výrobců)
Hmm, takže za konstrukční chybu převodovky mohou uživatelé. Zajímavé, že u dvouspojkových převodovek jiných výrobců k takovým fatálním poruchám nedochází.
Myslíte? Třeba slavná DSG v některých verzích je na výdrž docela zoufalá, nemluvě o projevu řazení.
Tyto robotizované převodovky zkrátka nefungují obvykle tak dobře jako hydroměničové automaty nebo variátory.
Hlavní smysl je ušetřit, protože jsou výrobně mnohem levnější jak automaty.
nemám na mysli pouze Kodiaq. Jde i o Superby a to už minimálně 15 let.
Prostě nějak malé přeturbované piskličky, pořádný motor výhradně do audiny max passatu.
A teď tak dopadli
Vy to vůbec nechápete. Je úplně jedno jaký si vyberete model. Všechno to má stejnou plošinu, do které V6 nejde osadit. Stejně tak nejde použít Torsen 4x4, proto to má jen Haldex atd atd. Škoda, VW, Seat, Cupra, menší Audi. U všech to není technicky možné.
oni by to škodováci bez problémů upravili...ale to je cíl a úmysl celé roky, nikdy Škodovce nedali pořádný 6ti válec nebo dokonce 8mi válec....a tak teď sami dopadli, dobře jim tak!
Ne neupravili. Všechny Audi V6 jsou podélné zástavby. Je scifi vzít takový motor a dát ho napříč do MQB.
V8 raději bez komentáře 🤦
interiérem a kastlí budou srovnatelné...možná škoda ještě lepší kastli.
Ale holt 6ti válec koncern do Škodovky nepustí a to je tragédie.
Takto je tam přehoněný přeplněný TSI s řetazem, který kdoví esli se nepřetrhne.
To jsou zase bláboly. Ne, že nepustí, ale VW žádný šestiválec nemá, který by tam šel dát.
Do MQB se nic většího než ten jejich dvoulitr nevejde. Výjimku tvoří velmi raritní 2.5ka Audi, která je tam narvaná takovým způsobem, že nestačí ani rozchod kol.
Nějak se mně nelíbí tahle evropská auta. Na mě jsou taková, jak bych to řekl, "bachratá", vysoká. Jestli mají imitovat SUV. Nevím. Prostě si je nekoupím, i kdyby je prodávali za 500tKč. Mně se libí EV Tesla M3, X, Y. Do spalováku už bych nešel. Ale i Cybertruck s neokoukaným futuristickým designem. Ale téhle mety se mně nepodaří dosáhnout 🙁 Tolik prostě nemám 🙁
Kritizovat vysoká a bachratá auta a přitom se vám líbí Tesla Y, to chce opravdu hodně odvahy.
Pan komentátor je asi dobře placený dezinformátor!Máslo stojí v Rusku cca 12Kč,tak proč by ho kradli?
Já tedy vidím rozpětí 200 až téměř 400 rublů, což je dnešním kurzem 50-100 Kč, takže stojí cca stejně jako v Evropě. Nemluvě o tom, že tam také vidím 72,5% "ošizenou" verzi, která se zde ani jako máslo prodávat nesmí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V UK se tyto auta proháněly běžně, tuším že Místní firma prodávala přímo stavebnici pro koncern VW
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano, tak běžně, že to ani google nezná 🙂))
Pohádky.
Jediný pickup, který měl nějaké rozšíření byla Felicia resp. na některých trzích jako VW Caddy.