Všem přeji pěkné odpoledne... Pracuji přes 20let v servisu jako technik a diagnostik a troufám si říct, že vím o čem píši. Vyvracím mýty o tom, že jde o šikanu a nemožnost jezdit s octavií 1 generace, protože, když toto auto funguje, není přebytečně plněné palivem a vše funguje, tak prostě nekouří. Všechny ostatní mají úpravu nebo nejsou v dobrém stavu. To se týká i novějších vozidel až k normě euro 6 . Problém je, že některé opravy jsou dražší než majitel předpokládá a volí cestu např ,, Pepo, Franto, Karle ty umíš přeci vypnout DPF, ADBLUE, EGR, KAT atd - je mnoho nabídek po celém internetu´´ no a důsledkem toho všeho jsou vysoké vysoce škodlivé lokální emise a nezávislá kontrola na silnici a s tím spojená kontrola emisních stanic, popř techniků. Kdyby byla možnost lidem vysvětlit jak velký problém to je, tak tato škodlivá auta dávno nejezdí a není není takový tlak na elektroauta. Chce to jen přemýšlet a otevřít oči.
Hezký podvečer všem, věnuji se opravám a řešením technických nedokonalostí emisních systému a trochu Vás zkusím informovat o problematice, protože je zde vidět, že se vyjadřuje spousta neodborníků - 1) mobilní technik s výše uvedeným zařízením AVL změří pevné částice s přesností 99,7%. Někdo zde uvádí příklady, kdy euro 4 s DPF ( absorbce limitu kouřivosti 0,5 ) může oficiálně projít - NELZE - toto zařízení je čítač částic - naprosto rozdílné od STK/EM, 2) ANO mnoho vozidel v ČR má poškozených nebo nějak vyřazený DPF - odhad 15 - 20%, 3) BENZÍN s přímím vstřikováním emituje částice stejně jako diesel ( jen v menší míře ) - měření probíhá také a to vč funkce KAT a LAMBDA, 4) vozidlo EURO 3 bez DPF v bezvadném stavu je díky velikosti částic mnohem méně škodlivé než EURO 6 s poškozeným OSC KAT či DPF, 5) absolutně nejhorší varianta jsou částice tak malé - neviditelné, které projdou až tkání či přímo mozkem, 6) ze 100 měřených vozidel ve skvělém stavu v hlavním městě dokáže pouze 5 s vadným emisním systémem zvednout průměr lokálních emisí až o 50%, 7) emisně funkční a čistá vozidla dopomohou oddálit, tak tlačenou elektromobilitu -- toto jsou jasná DATA nikoliv domněnky...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ještě doplním, že pokud si zde někdo myslí, že starší auta jako např Tatra je zásadní emisní problém, tak doporučuji si nejdřív zjistit informace. Rozdíl mezi záchytem v nosní dutině popř nosohltanu a nanočástic, které pronikají skrze buňky až do mozku. Stará auta sice ,,smrdí ´´, ale nejsou zdaleka takovým problémem, jako miliony moderních aut s poškozeným emisním systémem .
1 odpověď