Takže my tady v Česku budeme lidi buzerovat za emise na autech, dávat starým lidem pokuty za staré kotle a dále nařizovat nesmysly,které nám poručí EU!No výborně 🙈A třeba v USA žádné emise,ani technické kontroly nemají!Stačí jen zaplatit registrační značku a pojistku a jezdete si v čem chcete 😉A o takové Číně a jejich emisich ani psát nebudu 🙄Máme všichni jen jednu planetu,tak proč máme různá pravidla?Takže to vidím opět na náš evropský bordel!!😈
Doporučuji nastudovat fakta o Číně a USA . Toto je jen výkřik nikam. Vše se dá dohledat. Mimochodem Čína bude zanedlouho premiantem v čistotě emisí.
U tohohle typu je tomu trochu jinak. Motor má dva svody ze 4 válců do 2 výfuků, přičemž na tomto spojení těchto svodů je pár oxidačních předkatalyzátorů (malých katalyzátorů, které jsou blíže k motoru, rychleji se zahřejí a díky odlišné konstrukci jsou schopny oxidovat CO a HC téměř okamžitě po nastartování), pak má pár desítek centimetrů holé trubky a pak je teprve další pár hlavních katalyzátorů. Hlavní katalyzátory jsou tam pořád, ty ničemu nevadí. Ale ty malé předkatalyzátory se teplotními cykly rozbijí a pak jsou zpětně nasáty. Takže byly preventivně odstraněny. Sice to pak hlásí asi minutu vadu směsi, ale pak se to srovná a při zahřátém motoru to běží správně.
Ale já s Vámi souhlasím v tom jak to má tento japonský vůz, jen pojem před katalyzátor není správný - v emisním systému jsou prozatím 3 druhy - třícestný, oxidační, redukční. Výrobce to tady myslel dobře s dobou rychlosti reakce po startu. Ovšem následky jsou popsány už v textu výše.
Jsem automechanik a testoval jsem bioložky v diesel moderních strojích. Moderní diesel stroj je stavěný na to aby nesnášel bioložky. Suďte mě datovou schránku mám..
Bohužel budete asi ,, jen mechanik ´´ . Chtělo by to studovat a doplnit znalosti, protože toto by neměl psát někdo, kdo radí kolegům popř zákazníkům jak to mají dělat. Poté to bude zamotaný kruh.
Je mi líto dnes mého mrtvého tatínka který vám sekl obilí na chleba vašich maminek.. vidím bylo to zbytečný..
Mohu vědět jak to spolu souvisí? Jinak pro úplnost, můj otec zemřel na rakovinotvorné buňky, které metastázovali do celého těla v 57 letech. Dle odborníků lékařů toto vše souvisí právě s chybnými emisemi vozidel.
..bude sranda..už 4 léta fabie neprojde...a podobný nový paskvil taky ne...ale jo...docela rád je vyhazuju z emisí...a když svítí kontrolka motoru...nevyhovuje bez měření...ale zajede jinam a tam vyhovuje...njn..česká republika...prachy nesmrdí nikde..ať nahoře,nebo dole...
Pokud pracujete na STK - EM, tak smekám před profesionalitou. A chválím.
Ano Praha,spalovna, jejich filtry v komínech ?Ostrava taktéž, tudíž ne jenom tabulky ale fakta o Spáleném odpadu v našich teplárnách... A nákladní lodní dopravě i té letecké.. nikoliv emisní povolenky ale tvrdý zákaz všeho když už..
Zase spojujete nespojitelné, znovu píši - nastudujte rozdíl mezi celkovými emisemi a těmi lokálními. Jinak kontrola jednoho komínu je o dost jednodušší než kontrola milionu komínů aut. To nepíši o tom, o jaký rozdíl mezi nimi je. Letadla a lodě jsou úplně mimo spektra problému.
Jo, v Češtině se tomu říká předkatalyzátor. Já jsem pro to použil napůl přeložený výraz z angličtiny, ale jo, myslíme totéž. Je to součást svodového potrubí pro model MR2 (2000-2007). V každém autě jsou dva tyhle předkatalyzátory. Jeden pro krajní dva válce a druhý pro prostřední dva. Akorát že jsou pověstné jejich křehkostí, kdy se snadno rozdrobí, nasají zpět do motoru a vybrousí nikasilovou vložku válce, což pošle celý blok do šmelcu.
Pojem před katalyzátor neexistuje. Jedná se o oxidační katalyzátor v kterém dochází k oxidaci jmenovitých složek. Ano zde jsou použity dva pro vyšší účinnost. Pokud jde o křehkost ( náchylnost poškození ), tak ta velice souvisí s teplotami spalin - bohatost spalin´´ a také s hardwarem a mechanikou motoru.
Jezdete na lanovkách, Elektrovymozenostich ale nechte nás chudý občany se 115% úroky od české spořitelny. Na pokoji my vám taky nevycitame že jste tu do teď všichni špinili vzduch prací vašich předků pro rozvoj světa a určité inteligence. Toto je mediální nasiracka, policajt si to od lojzy se Zetorem doufám večer vyslechne. Světě probuď se.
Bohužel se velmi pletete. Našich předků bylo na planetě o miliardy méně a nebylo takové množství automobilů. Chudý nebo bohatý - emise vozidla s tím nijak nesouvisí. A ano, je třeba to mediálně propírat, protože se jedná o obrovský problém. Zase doporučuji nastudovat pojem - lokální emise.
Proc se nezameri na stary tatry a v3s a nebo autobusy.
Tatra V3S je veterán podléhající původním normám a i ty musí plnit. V kusech jezdících po silnici budou promile procent. Autobusy jsou pravidelně kontrolovány a pokud se jedná o moderní autobus, jsou na tom s emisemi lépe než spousta osobních automobilů. Důkazem je množství kamionů a ,, kouření ´´ z výfuku.
No ale projít technickou není až tak těžké. Ani emise by neměly být až takový problém. Já třeba mám na své sportovní Toyotě vykuchaný prekatalizátor (protože je to nesmysl co přímo způsobuje zničení motoru) a auto mi kvůli tomu po nastartování hlásí poruchu. Ale jakmile se zahřeje na provozní teplotu, tak je normálně schopné emisemi projít.
Takže jak těžké musí být projití emisemi s autem, co podobné konstrukční vady nemá?
Pokud jsem to dobře přečetl, tak myslíte před katalyzátor ? Mohl bych prosím vědět o jaký díl popř technický pojem jde? Děkuji za odpověď
Ještě doplním, že pokud si zde někdo myslí, že starší auta jako např Tatra je zásadní emisní problém, tak doporučuji si nejdřív zjistit informace. Rozdíl mezi záchytem v nosní dutině popř nosohltanu a nanočástic, které pronikají skrze buňky až do mozku. Stará auta sice ,,smrdí ´´, ale nejsou zdaleka takovým problémem, jako miliony moderních aut s poškozeným emisním systémem .
Všem přeji pěkné odpoledne... Pracuji přes 20let v servisu jako technik a diagnostik a troufám si říct, že vím o čem píši. Vyvracím mýty o tom, že jde o šikanu a nemožnost jezdit s octavií 1 generace, protože, když toto auto funguje, není přebytečně plněné palivem a vše funguje, tak prostě nekouří. Všechny ostatní mají úpravu nebo nejsou v dobrém stavu. To se týká i novějších vozidel až k normě euro 6 . Problém je, že některé opravy jsou dražší než majitel předpokládá a volí cestu např ,, Pepo, Franto, Karle ty umíš přeci vypnout DPF, ADBLUE, EGR, KAT atd - je mnoho nabídek po celém internetu´´ no a důsledkem toho všeho jsou vysoké vysoce škodlivé lokální emise a nezávislá kontrola na silnici a s tím spojená kontrola emisních stanic, popř techniků. Kdyby byla možnost lidem vysvětlit jak velký problém to je, tak tato škodlivá auta dávno nejezdí a není není takový tlak na elektroauta. Chce to jen přemýšlet a otevřít oči.
Proč tam dáváte jedničkovou Oktávku? Ta přece nikdy žádný filtr neměla.🤣
Octavia od první generace neprodukovala žádné emise? Spaluje naftu a kyslík, takže vytváří CO2, NOx, PPM atd... Mimochodem právě množství s upravenými mapami řídící jednotky bosch EDC15V a P je mnoho upravených - velmi neodborně a produkují vysoké množství emisí a to i pevných částic. Je důležité se zaměřit i na tyto automobily.
Hezký podvečer všem, věnuji se opravám a řešením technických nedokonalostí emisních systému a trochu Vás zkusím informovat o problematice, protože je zde vidět, že se vyjadřuje spousta neodborníků - 1) mobilní technik s výše uvedeným zařízením AVL změří pevné částice s přesností 99,7%. Někdo zde uvádí příklady, kdy euro 4 s DPF ( absorbce limitu kouřivosti 0,5 ) může oficiálně projít - NELZE - toto zařízení je čítač částic - naprosto rozdílné od STK/EM, 2) ANO mnoho vozidel v ČR má poškozených nebo nějak vyřazený DPF - odhad 15 - 20%, 3) BENZÍN s přímím vstřikováním emituje částice stejně jako diesel ( jen v menší míře ) - měření probíhá také a to vč funkce KAT a LAMBDA, 4) vozidlo EURO 3 bez DPF v bezvadném stavu je díky velikosti částic mnohem méně škodlivé než EURO 6 s poškozeným OSC KAT či DPF, 5) absolutně nejhorší varianta jsou částice tak malé - neviditelné, které projdou až tkání či přímo mozkem, 6) ze 100 měřených vozidel ve skvělém stavu v hlavním městě dokáže pouze 5 s vadným emisním systémem zvednout průměr lokálních emisí až o 50%, 7) emisně funkční a čistá vozidla dopomohou oddálit, tak tlačenou elektromobilitu -- toto jsou jasná DATA nikoliv domněnky...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nekupuj nic, zorej Pole se psem a krm ho angreštem. Uvidíme jak dlouho bude jíst angrešt a jak dlouho budeš orat pole.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nevšiml jsem si, že bych navrhl tykání. Ovšem o mnohém to napoví. I tak nepřeji nikomu nic špatné. V klidu zůstaňte ve své ulitě, pokud Vám to vyhovuje.