Je zajímavé, jak všichni trumfují argumenty rychlosti dobíjení, cenou a životností baterií bez znalosti věcí souvisejících. Problém rozvoje elektromobility však leží úplně jinde a to v oblasti dobíjecí infrastruktury. Odborníci z německé TÜV (zkratka pro Technischer Überwachungs-Verein, česky Technické kontrolní sdružení) spočítali, že energetickým ekvivalentem jedné průměrné dálniční pumpy je cca odběr 25 tisícového města. a tento energetický ekvivalent musíte infrastrukturně přemístit z míst, kde se nachází čerpací stanice do jednotlivých urbanů podle hustoty jejich osídlení. Každý investičák vám řekne, co to znamená projekčně, administrativně a hlavně finančně. Je to o komplet překopání elektrické distribuční infrastruktury. To je práce na desetiletí s řadou provozních komplikací a obrovských investičních nákladů, u kterých se neví, kdo je zaplatí. Příkladem nám může být eletrifikace železniční dopravy, která není ani dnes zdaleka dokončena a vesele se na našich regionálních tratích prohání dieselové motoráky.
Navíc všichni diskutujeme o osobní dopravě, ale obrovským ekvivalentem je nákladní, hlavně dálková a mezinárodní doprava. Jako další je to veřejná autobusová doprava, lodní a letecká doprava.
Tím se nikdo seriózně nezabývá, naopak nekriticky ženeme zdánlivě transformaci energetiky naivně svazáckým způsobem o kterém víme, jak skončí. Viď Angelo, my to zvládneme.
A to vůbec nemluvím o boji o parkovací místa v downtownu a hlavně v sídlištích, kde najezdím večer několik kilometrů, než najdu parkovací místo.
Já to pochopil tak, že qubit je něco jako současný mladý nebinární jedinec, který může být jak male, tak female. Pokud se ho podaří přečíst (vyslechneme a vysvlečeme), tak mu přiřadíme orientaci 1 nebo 0. Ti pak s ostatními čitelnými pokračují do finále a zbytek osmdesáti neidentifikovaných (genderů) je nepoužitelných. Inu oborové analogie fungují zjevně v celém vesmíru, tak to s tím světem nebude tak špatné ani s přírodním výběrem jedinců. Je zjevné, že pochopení kvantové fyziky standardním jedincem je věc vice méně filozofická a tam mají starší jedinci výhodu. Jsem zvědav, jak se se s touto změnou myšlení vyrovnají dnešní průměrní chytrolíni za deset let.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
To že je svíčková? Ten název receptu vychází z kusu masa, které se nazývá hovězí svíčková a ta má uplně jinou chuť, kterou samozřejmně předá i omáčce! Jirka je patlal a ani ten kus masa pořádně neočistí a neprošpikuje. A ty tvarohový knedle by chutnali asi spíš na sladko s tvarohem a máslem než s klasikou.
3 odpovědi