To že je svíčková? Ten název receptu vychází z kusu masa, které se nazývá hovězí svíčková a ta má uplně jinou chuť, kterou samozřejmně předá i omáčce! Jirka je patlal a ani ten kus masa pořádně neočistí a neprošpikuje. A ty tvarohový knedle by chutnali asi spíš na sladko s tvarohem a máslem než s klasikou.
Babis neni sebevrah, aby se upsal Putinovi. Urcite uz neni tak prorusky jak se tu casto zminuje a urcite by pro duchodce neco udelal,nenechal by je padnout jako tato vlada. Porad se tu proti nemu zbroji, neni to zadny tuctovy politik, ale da se momentalne sehnat nekdo lepsi nebo chcete, aby prisla nejaka dalsi slybotechna typu Fiala. Na co sahl to dostatecne z prominutim pojebal. Nesnasi duchodce, je proti nim silne zaujaty. Vlezprdelka Pavek mu to akorat odsouhlasi. Dva co se nasli a co jsme si bohuzel zvolili, ja ne. Za prezidenta jsem volil Babise, se priznavam, ale je to mensi zlo nezli Pavek.
A co Andy, ten není SLYBOTECHNA?
Je zajímavé, jak všichni trumfují argumenty rychlosti dobíjení, cenou a životností baterií bez znalosti věcí souvisejících. Problém rozvoje elektromobility však leží úplně jinde a to v oblasti dobíjecí infrastruktury. Odborníci z německé TÜV (zkratka pro Technischer Überwachungs-Verein, česky Technické kontrolní sdružení) spočítali, že energetickým ekvivalentem jedné průměrné dálniční pumpy je cca odběr 25 tisícového města. a tento energetický ekvivalent musíte infrastrukturně přemístit z míst, kde se nachází čerpací stanice do jednotlivých urbanů podle hustoty jejich osídlení. Každý investičák vám řekne, co to znamená projekčně, administrativně a hlavně finančně. Je to o komplet překopání elektrické distribuční infrastruktury. To je práce na desetiletí s řadou provozních komplikací a obrovských investičních nákladů, u kterých se neví, kdo je zaplatí. Příkladem nám může být eletrifikace železniční dopravy, která není ani dnes zdaleka dokončena a vesele se na našich regionálních tratích prohání dieselové motoráky.
Navíc všichni diskutujeme o osobní dopravě, ale obrovským ekvivalentem je nákladní, hlavně dálková a mezinárodní doprava. Jako další je to veřejná autobusová doprava, lodní a letecká doprava.
Tím se nikdo seriózně nezabývá, naopak nekriticky ženeme zdánlivě transformaci energetiky naivně svazáckým způsobem o kterém víme, jak skončí. Viď Angelo, my to zvládneme.
A to vůbec nemluvím o boji o parkovací místa v downtownu a hlavně v sídlištích, kde najezdím večer několik kilometrů, než najdu parkovací místo.
Autore, najdi si heslo : vrch Vladař.Žižka tam byl obklíčen a zachránil se útěkem z bojiště. To není prohra?
No, kdo na Vladaři byl, tak ví, jakej je tam strmej svah ze samejch šutrů. A na tom byla založena taktika obrany. Lehce oddění Husité nahoře strkali klackama rytíře ve zbroji tak, že se kutáleli ze svahu a dole je museli otevírat jako konzervy. V nejlepším okamžiku se jinou cestou organizovaně stáhli do snadno opevnitelného Žatce a čekali na posily.
To je standardní taktika ve všech válkách a na tomto boji vynikly Žižkovi přednosti jako je znalost terénu, místních poměrů a možností azylu (místně obecná znalost).
Nejsem žádný přítel husitské ideologie, ani proletář. V kontextu doby ani nejsme schopni posoudit co bylo správné a fér v počínání husitů, ale jako stratéga a vojevůdce ho uznávala celá Evropa. Vládci a šlechta se také nechovala zrovna fér a lidsky vůči svým poddaným. Věřte, že kdyby nebyl ideologicky rigidní křesťan s hlubokou vlastní morálkou, tak by jistě takového odborníka na válčení řada panovníků ráda přijala do svých služeb a dobře zaplatilo. V té době se válčilo stále a po celém území Evropy. Čornej nepsal román o Žižkovi, ale shrnul jeho život do faktologigické knihy, ve které cituje jen z dostupných historických pramenů.
Prostě se stane že se lidi rozejdou. Hlavně když na sebe vzájemně nehažou špínu . To by bylo zase sousto pro pisálky,co?
JJ, to je teprve začátek. Ješita a prchlivej vztekloun, jako je Andy, to dlouho nevydrží. Ono když jde o peníze i moc, tak slušnost a vzájemná tolerance jdou stranou. A jemu o nic jiného, než o peníze a moc opravdu nejde.
Já to pochopil tak, že qubit je něco jako současný mladý nebinární jedinec, který může být jak male, tak female. Pokud se ho podaří přečíst (vyslechneme a vysvlečeme), tak mu přiřadíme orientaci 1 nebo 0. Ti pak s ostatními čitelnými pokračují do finále a zbytek osmdesáti neidentifikovaných (genderů) je nepoužitelných. Inu oborové analogie fungují zjevně v celém vesmíru, tak to s tím světem nebude tak špatné ani s přírodním výběrem jedinců. Je zjevné, že pochopení kvantové fyziky standardním jedincem je věc vice méně filozofická a tam mají starší jedinci výhodu. Jsem zvědav, jak se se s touto změnou myšlení vyrovnají dnešní průměrní chytrolíni za deset let.
63
Sledujících
1
Sleduje
63
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Koho jsme si zvolili toho máme.
Pětidemolice lezla Bruselu do řiti tak hluboko, až Fialovi nebylo vidět polobotky - viž české předsednictví EU.
Jména Jourová, Rakušan , Jurečka, Pekarová , Bartoš a Fiala se stala synonymem pro slovo kolaborant.
ANO také nebyla extra výhra , ale určitý odstup tam zůstal , my však potřebujeme silně vyhraněnou euroskeptickou stranu , která by chránila nejen občany v ČR, ale i ostatní unijní občany před zeleným morem a totalitní bruselskou zvůlí ..
1 odpověď
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Pane Vinklere,
Green Deal nepodepsal v Bruselu Fiala, ani pětikoalice, ale Babiš. Tak nadávejte sami sobě, že milujete protestanty a budete je volit. Spíš lákejte do politiky a volte mladé erudované vzdělance v technických oborech, protože humanitně zaměřená současná reprezentace mi silně připomíná svazáky a jejich svaté nadšení měnit cokoliv zavedeného a dobrého.
1 odpověď