Tak ve svých letech by už mohl vědět, že lidi by se neměli vzájemně zabíjet a že existují zdravotnická zařízení. Ale na druhou stranu: jeho posílat do vězení by bylo opravdu k ničemu...
Podle Vaší reakce soudím, že jste nikdy nikoho do takového zařízení nepotřeboval umístit. Čekací doba v pořadníku je v řádech několika let. Ne každé zařízení je navíc ochotno přijmout někoho, kdo je zcela imobilní. Někde je umístění podmíněno sponzorským darem v řádech stovek tisíc kč, jinak Vám sdělí ať se napíšete do pořadníku a v podstatě čekáte jestli dřív zemře ten, kdo pro Vašeho blízkého to místo uvolní a nebo zemře dříve Váš blízký. Je to neskutečná masáž na psychiku a kdo si tím neprošel, těžko to chápe. Prostě pokud si někdo myslí, že se dostane do podobné situace a zazvoní u nejbližšího pečovateláku a dostane odpověď tak od zítřka nebo za týden či za měsíc Vám zde někoho kdo potřebuje péči umístíme, tak se šeredně plete.
Jasně a benzín a nafta padá hotová rovnou z nebe... Někde se musí vytěžit ropa, přepravit do rafinerie, zpracovat, pak následuje distribuce na čerpací stanice a teprve až pak k Vám do nádrže...
To nikdo netvrdí, ale výroba elektromobilu je cca o 75% ekologicky náročnější než výroba vozu se spalovacím motorem. Elektromobil je lokálně bezemisní, ale rozhodně není ekologický.
Jakou účinnost má spalovací motor? +-30%? Takže k vyprodukování 100kW výkonu na kolech spapá PHM s obsahem trojnásobku energie, která se vyzáří především jako teplo.
Elektro auto má účinnost cca 90%...
Jakou vyšší spotřebu máte na mysli?
O jaké efektivitě mluvíte? O té, že na výrobu jedné baterie do elektromobilu o kapacitě 100kWh je potřeba spotřebovat cca 10000kWh které zahrnují těžbu surovin, rafinaci, výrobu dopravu atd.? To je roční spotřeba energie dvou rodinných domů na jednu baterii. Tomu říkáte efektivita a ekologie?
Přesně výměna baterie 280 tisíc s DPH repas 340 fungl nová.
Ale je to cena pouze za baterii bez ceny za její výměnu. Vzhledem k tomu, že měl rok 2012 tak ve vztahu k ceně ojetiny která se u tohoto modelu pohybuje zhruba kolem 400-450tis za uvedený rok, je ta oprava nesmyslná i kdyby to vyšlo z prací na 300tis.
To nedovedu odhadnout, záleží na ceně a na tom, kolik lidí na dálnici poté nepojede. Záleží i na tom, kolik zboží se přestane převážet přes celou republiku, pokud se dá pořídit místně. Každopádně by mohl stát do budoucna zdražovat spravedlivěji - každý by platil podle toho, co využije.
No na jednu stranu máte pravdu, na druhou stranu se obávám toho psychologického efektu při platbě mýtného. Pro někoho kdo pojede občas asi nebude problém. Ale pro někoho kdo bude dojíždět denně pár km nebo pár desítek km nastane dilema. Když si koupí dálniční známku na rok, jednou zaplatí a rok jezdí. V případě mýta už bude spousta lidí řešit otázku denně jezdím denně platím. A samozřejmě se bude snažit využít pokud to půjde bezplatnou variantu v podobě okresních silnic. Takže mám obavu, že například kolem větších měst, kde už je problém s dopravou nyní bude ten problém pak násobně větší.
Je to logické. Není možné, aby nám tu brázdily silnice kouřící auta. Lidé dojíždějí i auta stará více jak 10 let a pak se ve mestech nedá dýchat. Každé auto má mít snímač emisí a data posílat online do databáze. Pokud překročí hodnoty má vyjet odtahová služba a auto odebrat nebo pokud je staré spalovací, tak sešrotovat. Majitel by dostal peníze za součástky a letáčky s nabídkami moderních plně elektrozivanych vozů.
Lidé mohou dojíždět auta stará klidně 15 a více let, pokud splňují podmínky provozu. To co jste tu vyzvracel je model režimu Severní Korea, kde najvyšší určuje co, kdo a kdy si může pořídit a kdy to může používat a v případě pochybení může vše zabavit. Zatím žijeme v demokratickém státě, kde automobil je osobním vlastnictvím. To,že je s jeho provozem spojena povinnost vlastníka udržovat ho v řádném technickém stavu je věc jiná a od toho je STK. Pokud nefunguje, exixstují kontrolní mechanismy.
Jasně takže budeme opět papežťější než papež. Místo toho aby řešili příčinu problému budou řešit jeho důsledek další nesmyslnou institucí placenou z peněz daňových poplatníků. V případě, že se to neosvědčí, vymyslíme případně další kontrolní orgán, který bude na nově zřízenou instituci metodicky dohlížet. Kupko, Kupko ty jsi vážně hlava dutá.
Proboha,já se nedivím že mají Čechy za idioty!Vy jedete na dovolenou porovnávat ceny v Lidlu?
Já jsem teď v Chorvatsku na Krku. Ale na dovolenou do apartmánu nejezdím. Nikomu to neberu, pokud to někoho baví a preferuje to tak proti gustu.... Ale abych tu běhal po nákupech mě ani nenapadne. To nepovažuji za dovolenou abych si ještě vařil. Jsme v hotelu s plnou penzí, když si spočítám kolik bych utratil za nákup jídla a jedno jídlo denně v restauraci pro tříčlenou rodinu nic bych stejně neušetřil a ještě se tu otravoval s nákupy. Jasně, u pláže je točené pivo za 3,5-5€ a Aperol za 6-7€, ale s tím už tak člověk počítá, pokud si sem nechce táhnout z domova Kozla za 11,90,-Kč v akci.
Ou jé.
To zas dezolé budou pět ódy na tu partu Babišových nemehel.🙈
A právě tomu má celá tahle opoziční taškařice sloužit...
Tohle hýkání o dezolé a podobné dětinské výkřiky do tmy mě fakt začínají bavit 🙂 Nejsem voličem opozice, ale jako dezolát je dnes označen každý kdo nepluje s proudem a vyjádří svůj vlastní názor. Peníze mám proto, protože si je vydělám a rozmýšlím za co je utratím a jestli tu věc nebo službu potřebuji či nikoli. Nehodlám být souhlasným pitomcem, který otevře peněženku a zaplatí za každou 3.14čovinu co mu někdo strčí pod rypák.
A co tak svoz odpadků? Budu demagogicky tvrdit, že ho nepoužívám a hazím odpadky do lesa. To mě asi nepochválíte, že ? A koncesionářské poplatky jsou to samé. Pokud někdo tvrdí, že TV se má hradit ze státního rozpočtu, pak se ptám "kde se asi bere ten rozpočet, Einsteini?"
Ensteine, je nad slunce jasné, že každá osoba produkuje odpad. Takže s tímhle příměrem jsi dost mimo. Nikdo netvrdí, že se má veřejnoprávní TV financovat z rozpočtu. Vysílá reklamy, za které dostává řádně zaplaceno a komerční pořady kde platí to samé. To, že má někdo jakékoli zařízení schopné reprodukovat obraz nebo zvuk ale neznamená, že si na něm dotyčný pouští veřejnoprávní rozhlas a televizi. Prostě plošná formulace máš na to nástroj tak zaplať je nesmysl. To je jako kdyby Vás sousedka preventivně obvinila ze znásilnění. Sice jste nic neudělal, ale v gatích máte nástroj.
Je obrovská ostuda české politiky, že se ta neschopná opozice hádá o směšných 25 korun pro veřejnoprávní televizi. Tohle se nemá vůbec řešit, má se to brát jako samozřejmost a řešit se mají daleko zásadnější věci. Nemají témata, nic nepřináší, nic neumí, pouze škodí, lžou a cíleně šíří frustraci a nenávist. Korupční proruské a protičeské ANO je pro úplně každého Čecha nevolitelné. 🇨🇿
No super. A ti co žijí mimo ČR mohou korespondenčně volit, a mohou poslouchat českou televizi i rozhlas, ale koncesionářský poplatek platit nemusí? Ptám se jen tak pro kamaráda. I veřejnoprávni televize by si na sebe měla vydělat, tak jako každá jiná. Protože reklamy vysílá stejně. Navíc takovou mediální žumpu s obsahem vymlácené slámy je drzost financovat z peněz daňových poplatníků a ještě vybírat koncesionářské poplatky. Ať si čt zavede obsah pro předplatitele jako to mají jiní a ten kdo má zájem sledovat ten ubohý obsah ať si za to platí sám. Já sem českou televizi nepustil několik let. Za chvilku můžeme zavést dálniční známku povinně pro všechny, aby platili i ti co po ní nikdy nepojedou.
S naloženým V250d 4matic při předpisových 130km/h mám spotřebu 6,5-7l/100km. Hezky to v článku ještě o 2l přifoukli, aby ten rozdíl proti elektru nebyl tak do očí bijící. Navíc je jasné, že až přejde větší množství lidí na elektromobil a budou se snažit nabíjet převážně doma nebo ve firmách z vlastních fotovoltaik, budou ty peníze, které v současné době plynou ze spotřební daně nafty a benzínu v kase prostě chybět. Logicky je tak stát bude chtít vybrat jinde.
No již se po několikáté potvrzuje, že tato vláda nemá nejen koncepci, kroky neumí komunikovat s občany, ale nezvládá komunikovat ani v rámci vlastní koalice. Ukazuje se, že měla pravdu spousta rádoby škarohlídů, kteří tvrdili, že koalice čítající pět stran nebude funkčím celkem. Byla jen otázka času, kdy se se sestupnou popularitou bude každá ze stran koalice snažit vnést do vládnutí své JÁ dokud to jde.
Po dalsich informacich o nerovnem terenu a uviznuti, je to smutne. Ani nevim, jako kazdy dalsi, jak bych se rychle dovedl spravne rozhodnout. Jen mam zafixovane z autoskoly urcita nemenna pravidla, a nemohl jsem pochopit(zabezpeceny=sviti cervena, zavory dole), ze nekdo vjizdi na prejezd.
Petře tady už slovíčkaříme. Všeobecně pojem zabezpečený železniční přejezd neznamená, že jsou závory dole a svítí výstražné světlo červené barvy. Ale jedná se o přejezd, který je vybaven zabezpečením statickým jako je třeba výstražný kříž nebo dynamickým jako výstražná světelná a zvuková signalizace nebo závory. Je tedy otázka, jak to autor článku myslel. V každém případě to nemění nic na tom, že na vině je vždy řidič. Ať už se dostane do takové situace hazardem kdy vjede na přejezd když svítí červené světlo a nebo na něm uvízne třeba z důvodu kluzké vozovky vlivem náledí.
A co to mění na situaci? To že někdo uvízne na přejezdu je prekérní situace, ale bohužel stát se to může. Pokud je to chráněný přejezd nemění to na situaci nic dokud mu někdo nedokáže, že tam vjel ve chvíli, kdy svítila červená signalizace. Druhá věc je reakce řidiče, které mu se to stane. Pokud místo toho aby okamžitě volal 112 a sdělil číslo přejezdu, ztrácí minuty tím, že se odtamtud snaží beznadějně dostat tak je to špatně. Ale za klávesnicí se nám to všem kecá dobře, ale nikdo z nás neví, jak by zareagoval ve stresu sám.
Tak bude na zaměstnavateli jestli si vás tak cení a jestli toho opravdu hodně ceníte vy, můžete zauvažovat o odchodu ze současné práce do nové, kde ty benefity budete mít i nadále.
Vaše konstatování je sice pravda, ale výsledný efekt se nedostaví. Zaměstnavatelů, kteří si budou úmyslně zvyšovat náklady na zaměstnance bude minimum. A pokud tomu tak bude a zaměstnavatel bude poskytovat benefity i nad rámec nedaňového limitu, aby udržel nebo nalákal zaměstnance, jistojistě začne šetřit na jiné výdajové položce. Například levnější kancelářské vybavení, ochranné pomůcky a hygienické potřeby, nářadí, firemní auta a další a další. Ve finále tak dojde k tomu, co je popsáno. Příjem státu na daních díky dalším firemním úsporám klesne a to navíc ještě i v příjmech za utracené benefity, protože ty byť osvobozené od daně utrácíme za zboží a služby včetně DPH a daně z příjmu kterou odvádí obchodník. Ve finále tak propad příjmů státu bude větší, než přinese tato nesmyslná úsporná položka.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Prý díky cenám kakaa 😄 Tak ten byl dobrej. Zrovna u tohoto humusu se o čokoládě opravdu nedá hovořit.