Lepší, než dříve České státní normy, kdy sice vše chutnalo stejně, ale stálo to za prd
No to bych zrovna netvrdil že vše stálo za prd. Nejsem ten co tvrdí jak bylo vše dokonalé, ale mrkněte se třeba jak se vyrábí gothaj, je to s Vaňkem na streamu. A i výrobce přiznává, že před rokem 89 to bylo mnohem kvalitnější. Po roce 89 se zrušili normy a stal se z toho pěknej sajrajt.
Vlastní zkušenost pubertálního spolujezdce který slyšel, že v servisu říkali, že...
😄 wow
Moje zkušenost s dodávkama co najednou 15 tis. měsíčně a tankují jen na ONO je jistě irelevatní. Ano padali nám motory na Boxerech mezi 150-200 tis. naštěstí v záruce, Spritnery jdou po půl miliony pryč z firmy, bez problému. Ale to jsou jen miliony a miliony kilometrů odjeté na naftu z ONO. To pro tebe není relevatní.
Logicky, máš osobní zkušenost - jako puberťák před deseti lety si slyšel jak někde nějakej vylitej strejc co opravuje auta něco vyprávěl... 😉
A stejně je vtipné jak to leze ven - jak si to na začátku prezentoval jak kdybys o tom něco věděl, a oni to jsou nakonec vzpomínky z mládí na něčí vyprávěnky...
Jenže on je rozdíl jestli máte dodávky nebo auta která jezdí den co den a naftu tam lejete každej druhej den protože ji spálíte. A je rozdíl jestli to máte v rodinném MPV kde máte naftu na měsíc. Taky mám souseda co bere na ONO, a auto jezdí, auto pořád teplé a nádrž na 3 dny. Vy máte zkušenost, já mám zkušenost.
A zas "vylitej strejc co opravuje auta".
Víte o něm kulové ale hned zas urážíte.
Je krásně vidět vaše intelgience když urážíte lidi co jste nikdy nepotkal, neviděl ani neslyšel. Jen jestli ten vylitej strejc nebudete náhodou vy dle vašeho vyjadřování.
Já vím, máš "osobní" zkušenost "ve dvou servisech říkali" - to jsou tvoje vlastní slova, takže zalez ty vobtáhlo tupý prolhaný...
P.S. chybí mi tu taky kdysi populární storka o tom, že ONO má tak levnou naftu proto, že prodává staré nacistické zásoby 😄
Jo, vobtáhlo tupý prolhaný.. OK.
Dokázat že jsem si to vymyslel mi dokázat nemůžete. Ale hned jsem prolhaný vobtáhlo.
Ta historka není jedna paní povídala přes 10 lidí ale vlastní zkušenost. S tím autem jsem jezdil, byť ne jako řidič ale jako spolujezdec, tehdy jsem ještě neměl kvůli věku řidičák, je to cca 8 let. Za 2 měsíce budu mít vlastní auto 6 let a co se týče vstřikování, dpf apod. Které zaručeně ničí biosložky v palivech jak se mi tu valná většina lidí snaží dokázat, nemám sebemenší problémy.
Bisložky mají sice mají určité neduhy jako jako degradaci paliva při dlouhém stání, např. motorky přes zimu. a degradace těsněních u aut starých cca 20 let a víc.
Ale oba problémy se dají řešit. Těsnění se dají vyměnit za jiné kterým to nevadí. A na zimu se dá třeba do těch motorek koupit verva 100 která má sice taky bisložku, ale ne biolíh ale etbe která ničemu nevadí ani při dlouhém stání a na jaře po 4 nebo 5 měsících mi motorka chytne na 1 otočku.
Ale lidi tu na bisložky svádí tunu dalších problémů které s tím nesouvisí. Jinými slovy dělají z komára velblouda.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
To není o biosložce. DPF se především ucpává tím že se jezdí krátké vzdálenosti. Naftový motor produkuje saze které se právě v tom DPF usazují, a při dostatečné teplotě v DPF začnou shoří a zbyde nepatrné množství popela který už neshoří.
Časem se filtr díky tomu regeneruje častěji a častěji a buď se musí vyměnit nebo nechat vyčistit. Když budete jezdit krátké vzdálenosti tak vám sebelepší nafta nepomůže a filtr zachvilku zničíte.
Slyšel jsem od TŘÍ(takže je to ověřenější než ta tvoje informace) různých policajtů, že jsi znásilnil a poté snědl vlastní dítě. Jak jsem koupil tak prodávám...
Víc se k těm tvým blábolům, že někdo někde něco říkal nemá cenu vyjadřovat. Hned jsem věděl že to je od agentury JPP, proto jsem taky chtěl abys ty svoje "myšlenky" rozvedl - nemůžeš, netušíš která bije, ale o to víc máš potřebu se vyjádřit...
Koukám že jste snědl vtipnou kaši. To že tomu nevěříte, neznamená že to tak není.
Zkušenost mám, a na ONU naftu kupovat nebudu. Vy si kupujte klidně naftu u JZD když věříte že nafta je všude stejná.
Takže rafinerie má aditivum způsobující pád do nouzáku? De facto aditivum které tu naftu zhorší? A pumpař za něj ještě zaplatí,? Protože by to mohl mít i bez aditiva ne?
Mohl bys svou myšlenku rozvést, trochu nám povyprávět ty genie? 😄
Pane Genie, jak jsem koupil tak prodávám.
Ve 2 servisech řekli to stejné, celý motor zanešený. Berte pořádné palivo s aditivama která ty nánosy postupně rozpoušťí.
Když budete brát to nejlevnější palivo tak bude vyrobené "na cenu" .
Když si koupíte premiovnu třeba na benzině tak si sice připlatíte i za značku, to nepopírám. Ale i za to že tam máte rúzné přísady do paliva které zlepšují jeho vlastnosti.
E10 ve Vervě není etanol, ale ETBE. Biosložky zvyšují spotřebu, protože mají nižší výhřevnost. Výkon nijak podstatně neovlivňují.
Jo, ve Vervě E10 je etbe, to máte pravdu.
Ale se zbytkem nesouhlasím.
Když máte stejný objem paliva s rozdílnou výhřevností, tak při stejné spotřebě budete mít i větší výkon. Stejný objem, větší výhřevnost, větší teplota, větší tepelná roztažnost větší tlak na píst.
Když získáte stejný výkon, s rozdílnou výhřevností, tak budete mít rozdíl ve spotřebě.
Když budete mít stejnou spotřebu tak bude rozdílný výkon.
A kdo si myslíte, že závaží v ČR ONO i ORLEN? Do nouzáku to občas padne i těm, co tankují Vervu i bez bio na EurOilu, tu souvislost tam vidí jedině jednoocí a ještě na to jedno oko krátkozrací. Není rozumnější kupovat naftu bez bio a aditiva přimíchávat sám?
Možná ano možná ne. Kdo chce ušetřit 2 nebo 3 koruny lije si aditiva sám. Ale např u benzinu, ikdyž si budete lít aditiv kolik chcete, tak stejně nedocílíte toho že z biolihu uděláte etbe.
Tak tenhle byl výbornej... 😄 ta nafta je sice ze stejné rafinerie, ale ta z ONO je špatná a motor padá do nouzáku, jasně 😉
Ze stejné rafinerie možná je. Ale každý prodejce si tam nechá namíchat aditiva podle toho jaká chce. Takže říct že všechny paliva jsou stejná, protože pochází ze stejné rafinerie je fakt mimo.
Zrovna Verva diesel je vysoce aditivovaná, kdy negativní účinek biosložky je potlačen aditivy, čemuž odpovídá i cena. Ale na nějaké dlouhodobější skladování to taky není.
To sice ano, ale ikdyž budete mít sebelepší naftu a pojedete jako důchodce na spotřebu. Tak si motor zachvilku stejnak zakarbonujete. Mám 2.0 TDi 125kw BMR, ještě starší technologie PD, prý bejhorší motor co kdy VW vyrobil díky tomu že si ještě technologicky nerozumí s DPF a ucpává se rychleji než se regeneruje. To auto mám již 6 let, dálnice jedu spíše vyjímečně a přesto s DPF problém nemám.
Biosložky jsou problém hlavně u toho když člověk málo jezdí, protože na sebe vážou vodu, a při delším stání zanesou karbece, vstřiky apod. Ale pokud člověk jezdí tak nedělají nejmenší problém, pokud tedy pomineme stará auta a těsnění ale ta se dají vyměnit.
Třeba do motorky liju klasický natural 95. Na zimu Verva 100 která je E10 a na jaře mi motorka chytne jak "švýcary".
A kdo tvrdí že biosložky snižují výkon tak je to taky dost sporné. Vemte si že hyper sporty dosahují na E85 daleko lepších dynamických výsledků než-li se sebelepším benzinem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No to spolu přímo souvisí.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ano i ne. Záleží na úhlu pohledu. Porovnejte se zahraničím. Podívejte se do marketů, tady je valná většina zboží poměrně nekvalitní a za vyšší cenu.