Jen drobná poznámka - nosič vzadu není na žádná zavazadla, je to určeno na panely z targy (v autě je nebylo kam dát, to měla vyřešené až C4), to že si to někdo nabastlí na cabrio nebo kupé a kurtuje na to kufr není retro, ale čirá neznalost...
Na panely z targy jsou ve výbavě vinylové obaly a uloží se za sedadla. Jsou tam na ně třmeny. Ovšem kolidují s upevněním samonavíjecích pásů. Ty byly na přání. Stejně se dá vyndat zadní okno a upevnit za sedadla pod kastli.
Za mně je nej C2 ročník 1963. Znalci vědí proč. Nicméně tato je mimo mé finanční možnosti. Tedy jsem majitelem C3 rok 1969 base motor 350 a v automatu.
Není pravda, že všechny nebo většina jsou ve špatném stavu. Rám je bytelný a kastle laminát. Stačí si dát pozor na upevnění bird case hlavně vpředu. Je to humpolácká amerika, kde není moc co by se pokazilo. Ovšem nešťastné je podtlakové otevírání ( světla, deklu stěračů a klapek vytápění ).
Já jsem vybral kousek kde podstatné věci fungují, pár dalších bylo už vyměněno, například komplet brzdy, pneu, baterie, silentbloky atd. Na STK jsem prošel s 0 závadami na dalších 5 let. A hlavně nikdo se v tom nevrtal, vše originál a matching numbers.
A taky slušně jede, podle navi 205 km/hod.
Minulý týden jsem zrovna koupil. Nestihl jsem akci, verzi Active, tak jsem bral ojeté, dvouleté v " plné palbě ". Style + Tech. Jsme jen dva, tak sedan vyhovuje. Navíc jsem si nechal Corollu benzínový 4 válec kombi s koulí z roku 2005 jako pracovní vozidlo. Pokud bude nový sedan tak spolehlivý jako starý kombík, budu spokojený.
Po nahlídnutí do inzerce, 2 roky stáří, nájezd do 30tkm, vyjelo Kia ceed, Hyundai i30. Scala a Corolla. Pro mne volba jasná.
Ten tříválec mně mrzí, nicméně zvuk motoru se mi začal líbit.
A mimochodem, na zážitky mám motorky, jedna má shodou okolností stejný počet koní, 125, teda při jiných otáčkách.
57
Sledujících
2
Sleduje
57
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A myslíte že automobilky - potažmo autosalony fakt touží po tom, aby prodávali auta co vydrží 15 let a jediná investice bude výměna oleje (ideálně vlastního doneseného za pětikilo z Kauflandu) ? 🙂
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Rozhodně netouží.
Nicméně moji starou Corollu jsem kupoval před 11 lety s nájezdem cca 100 000 km u Toyoty jako vrácené protiúčtem. Co vím, předchozí majitel nechal vyměnit spojku. Teď mám 20 let a 230 000 km. Za ty roky olej, filtry, destičky, svíčky v doporučených intervalech. Navíc ložisko PP, přední kotouče, tyčky stabilizátoru, přední světlomety. Teď prosakuje benzín nalévací trubkou. Výfuk s podivem původní. Vše jsem dělal sám kromě ložiska. Předpokládám, že tak dalších 10 - 15 let vydrží. Myslím, že dobrý.