A kolik tisíc tun plastu se vyrobí navíc zbytečně, kvůli tomu cancouru na neoddělitelnému víčku to nikoho nezajímá?
Ta víčka na plážích jsou z EU nebo z Afriky nebo Ameriky? To nikoho nezajímá.
Kolik lahví se vracelo do odpadu bez víček?
Na víčka se dělaly kampaně a sběry na dobročinné účely a teď potřební nebudou mít co žrát!
A jsou ta víčka na plážích vůbec původem z EU, nebo sem připluly z Afriky nebo Jižní Ameriky?
To jestli plastu v mořích ubyde, nebo přibyde nikdo neměří. Důležité je, že jsme přijali opatření a teď jdeme stejně blbě řešit to CO2, které od loňska celosvětově zase stouplo, ačkoliv jeho emise v EU klesají od roku 1990.
My ten boj dobojujeme až do našeho definitivního konce!
Problém je ten, že používají původně říční tankery na rozbouřeném moři. Azovské moře má malou hloubku. Azovské moře je nejmělčí na světě, jeho maximální hloubka dosahuje 14 metrů a zaoceánské tankery tam nemůžou.
Poptávka po přepravě z okupovaných ukrajinských území je obrovská, cesta ohrožovaná námořními ukrajinskými drony je nebezpečná a ceny za dopravu jsou atraktivní. Proto Rusáci riskují.
Na tu podporu je potřeba někde peníze získat, takže zpoplatnění emisí mi přijde jako logické řešení. Navíc tento poplatek může mít příznivý vliv na snižování emisí, což je potřeba, protože ten znečištěný vzduch dýcháme všichni.
To je ale blbost! Bavíme se o CO2 jehož dýchání není ani rakovinotvorné ani nezapáchá. Evropa snížila emise CO2 od roku 1990 o 25% a celosvětově emise CO2 stále rostou. Evropa s podílem 9% na celosvětových emisích nic globálně neovlivní. Místo toho sledujeme Rusko a Čínu jak zvyšují výdaje na zbrojení za posledních 10let (Čína o 600%, Rusko o 300% a EU o 20%). Jsme s ostatními bohužel na jedné planětě a zatímco my jednu cigaretu típneme, ostatní si 2 zapálí a ještě díky tomu obsazují naše exportní trhy, kam se my už díky zvýšeným nákladům nedostaneme. Ty peníze na pozitivní změny se musejí někde generovat a současný přístup Evropy je ten, že si řeže větev na které všichni sedíme. Bohatství Evropy, ať se to někomu líbí nebo dne, se generovalo historicky dobýváním a drancováním nových světů - kolonizací a po 2.světové válce industrializací a exportem zboží a technologií. To fungovalo až do přelomu tisíciletí. Od té doby Evropa exportní trhy vyklízí a obsazuje je zejména Čína. Ty peníze a přidaná hodnota tu budou chybět. Vzájemným poskytováním služeb mezi sebou navzájem v uzavřené EU ekonomice žádné aditivní bohatství nevygenerujeme. Musíme exportovat mimo naši bublinu a získávat bohatství ze zemí mimo EU. Jinak nás čeká úpadek a ekonomický pokles, což právě sledujeme v Německu (krach oceláren KRUPP, problémy VW, přesun výrob BASF do Číny atd.)
Na tu podporu je potřeba někde peníze získat, takže zpoplatnění emisí mi přijde jako logické řešení. Navíc tento poplatek může mít příznivý vliv na snižování emisí, což je potřeba, protože ten znečištěný vzduch dýcháme všichni.
To je ale blbost! Bavíme se o CO2 jehož dýchání není ani rakovinotvorné ani nezapáchá. Evropa snížila emise CO2 od roku 1990 o 25% a celosvětově emise CO2 stále rostou. Evropa s podílem 9% na celosvětových emisích nic globálně neovlivní. Místo toho sledujeme Rusko a Čínu jak zvyšují výdaje na zbrojení za posledních 10let (Čína o 600%, Rusko o 300% a EU o 20%). Jsme s ostatními bohužel na jedné planětě a zatímco my jednu cigaretu típneme, ostatní si 2 zapálí a ještě díky tomu obsazují naše exportní trhy, kam se my už díky zvýšeným nákladům nedostaneme. Ty peníze na pozitivní změny se musejí někde generovat a současný přístup Evropy je ten, že si řeže větev na které všichni sedíme. Bohatství Evropy, ať se to někomu líbí nebo ne, se generovalo historicky dobýváním a drancováním nových světů - kolonizací a po 2.světové válce industrializací a exportem zboží a technologií. To fungovalo až do přelomu tisíciletí. Od té doby Evropa exportní trhy vyklízí a obsazuje je zejména Čína. Ty peníze a přidaná hodnota tu budou chybět. Vzájemným poskytováním služeb mezi sebou navzájem v uzavřené EU ekonomice žádné aditivní bohatství nevygenerujeme. Musíme exportovat mimo naši bublinu a získávat bohatství ze zemí mimo EU. Jinak nás čeká úpadek a ekonomický pokles, což právě sledujeme v Německu (krach oceláren KRUPP, problémy VW, přesun výrob BASF do Číny atd.)
Tohle je metoda, jak pohřbít evropské automobilky a umést cestu Číňanům.
Místo aby EU podporovala zajištění strategických surovin pro baterie Lithia, kobaltu,Niklu a výstavbu jaderných elektráren, tak jde na to od konce a zdraží lidem auta. Po silnicích budou jezdit kouřící vraky jak na Kubě a ekologie půjde do kytek. Tak zavedou emisni pokuty z benzínu a nafty a budeme jezdit na kolech....
Emise CO2 Evropa snižuje od roku 1990 a má podíl pouze 9%. Celosvětové Emise ale stále rostou zejména díky Asii, USA a Rusku. Evropa i díky dekarbonizaci ekonomicky upadá do bezvýznamnosti a nikdo ji již nebere vážně. Klima to nezlepšuje. Až budeme ve světě něco znamenat, tak nás budou brát opět vážně a pak je můžeme donutit k dodržování ekologických limitů. Jinak jsme zbytku světa k smíchu....
Opravdu by mě zajímalo z čeho se vykouzlí ten růst ekonomiky! Průser z drahých energií vidíme kolem sebe (útlum automotive, problémy ocelaren, nekonkurenceschopný průmysl na světových trzích). A to jsme teprve v zahřívacím kole! Tlačit lidi do elektroaut a nemít vybudované čisté zdroje, stejně jako vypínat uhlí a nemít vybudované zálohy čisté energie mohou jen blázni, nebo uplacení úředníci sloužící jiným zajmům než zájmům ČR!
Jinak celosvětové Emise CO2 stále rostou i když Evropa klesá od roku 1990 Smysluplnost takového počínání Evropy (za cenu vyklízení zahraničních trhů) a jeho vliv na klima mi uniká...
ČR by neměla rozlišovat kdo s kým, ale trvat na propojení východu a západu, severu a jihu. Každého, kdo chce. Nikoliv tvořit aliance. Ty na jednu stranu vytvoří sounáležitost spolu, ale o to hůř hledají společnou řeč s ostatními. Jsem tedy příznivcem trvání si na tom, že všichni, kteří chtějí, jsme jeden západ.
Jestli si Rusáci dali Česko (my jsme si je nikam nedávali, ani jsme u nich neodpalovali muniční sklady) po Vrběticích na seznam NEPŘÁTEL jako č.2 hned za USA, tak jsou vlhké sny o propojování Východu a Západu zcela mimo. Naopak bychom měli být součástí aliancí a severské státy jsou daleko spolehlivější než Německo, nebo Francie a o mrtvé V4 ani nemluvě.
ČR by neměla rozlišovat kdo s kým, ale trvat na propojení východu a západu, severu a jihu. Každého, kdo chce. Nikoliv tvořit aliance. Ty na jednu stranu vytvoří sounáležitost spolu, ale o to hůř hledají společnou řeč s ostatními. Jsem tedy příznivcem trvání si na tom, že všichni, kteří chtějí, jsme jeden západ.
Jestli si Rusáci dali Česko (my jsme si je nikam nedávali, ani jsme u nich neodpalovali muniční sklady) po Vrběticích na seznam NEPŘÁTEL jako č.2 hned za USA, tak jsou vlhké sny o propojování Východu a Západu zcela mimo. Naopak bychom měli být součástí aliancí a severské státy jsou daleko spolehlivější než Německo, nebo Francie a o mrtvé V4 ani nemluvě.
v článku 5 se nepíše že musí pomoct...
Je tam psáno, že dle svých možností.
Řeknou že se cítí ohroženi v Pacifiku Čínou a pošlou ty dvě polní nemocnice MASH a opravdu jim nikdo nemůže říct ani popel.
Slováci nepošlou ni protože Fico chce mír, Orbán bude mávat mávátkem a vítat Rusa.
Putin ten článek 5 prověří na Estonsku až se to bude nejméně hodit.
125
Sledujících
0
Sleduje
125
Sledujících
0
Sleduje
To si jako vazne myslime, ze v dobe nedostatku to dovezeme odjinud? Ze nam ro nekdo proda? Za kolik asi? Jestli se ted obchodovalo s cenou 1000 eur, kolik asi bude stat rocni spotreba tech, co maji vse na elektrinu?
3 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A ještě lidem nařídíme kupovat elektromobily, aby se ta katastrofa znásobila!
Vládu evidentně řídí energetičtí lobisté, kteří potřebují pro svůj byznys co nejvyšší ceny a nedostatek elektřiny!