Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
komentoval
Před 1 rokem
Tenhle článek a celá diskuze je naprostá šílenost. Přehlídka české malosti.
Takže od někoho, kdo auto opravdu používá, jak je zamýšleno. Nic nevypínám. Ročně najezdím okolo 40 tisíc km, ještě se mi nestalo, že by mi někdy vadil start-stop nebo nějaký asistent, naopak s každým novým autem vítám každý prvek, který mi pomůže k tomu, že jedu bezpečně svých 500km s jednou kratší pauzou a nejsem z toho unavený.
Tady je tolik rádoby expertů, co píší nesmysly o tom, jak EU a inovace dělají něco dražší a méně spolehlivé, a úplný prd o čemkoliv ví. Beztak autor ani nikdo z diskutujících v životě nebyl poblíž product developmentu v automotive. Co mi paměť sahá za posledních 15 let (služebně Octavia, Passat CC, Passat, Superb - všechny najeté do 150-200tkm, teď Superb iV 20tkm a na drobné pojížďky u domu Tiguan 70tkm), tak byl jeden problém s turbem (CC), jeden problém s vodní pumpou (Superb) a jeden problém s prasklým táhlem pedálu ke spojce (Tiguan), v prvních dvou případech auta dojela domů. Co mají tyhle věci společného s asistenty? NIC.
Vymýšlíte si nesmysly, ale pokrok nezastavíte. Máte snad doma pevnou linku, elektronkovou televizi, rádio na dlouhé vlny a psací stroj? Nevyhovoval by vám místo auta dvoukolák?
Přestaňte být všichni trapní s tím zaprděným českým negativismem. Proberte se, jste světu k smíchu.
Technický konzultant v oblasti energetiky a elektromobility. Na cestě k vlastní energetické nezávislosti. English, Deutsch y un poco espanol.
0
Sledujících
0
Sleduje
Technický konzultant v oblasti energetiky a elektromobility. Na cestě k vlastní energetické nezávislosti. English, Deutsch y un poco espanol.
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tenhle článek a celá diskuze je naprostá šílenost. Přehlídka české malosti.
Takže od někoho, kdo auto opravdu používá, jak je zamýšleno. Nic nevypínám. Ročně najezdím okolo 40 tisíc km, ještě se mi nestalo, že by mi někdy vadil start-stop nebo nějaký asistent, naopak s každým novým autem vítám každý prvek, který mi pomůže k tomu, že jedu bezpečně svých 500km s jednou kratší pauzou a nejsem z toho unavený.
Tady je tolik rádoby expertů, co píší nesmysly o tom, jak EU a inovace dělají něco dražší a méně spolehlivé, a úplný prd o čemkoliv ví. Beztak autor ani nikdo z diskutujících v životě nebyl poblíž product developmentu v automotive. Co mi paměť sahá za posledních 15 let (služebně Octavia, Passat CC, Passat, Superb - všechny najeté do 150-200tkm, teď Superb iV 20tkm a na drobné pojížďky u domu Tiguan 70tkm), tak byl jeden problém s turbem (CC), jeden problém s vodní pumpou (Superb) a jeden problém s prasklým táhlem pedálu ke spojce (Tiguan), v prvních dvou případech auta dojela domů. Co mají tyhle věci společného s asistenty? NIC.
Vymýšlíte si nesmysly, ale pokrok nezastavíte. Máte snad doma pevnou linku, elektronkovou televizi, rádio na dlouhé vlny a psací stroj? Nevyhovoval by vám místo auta dvoukolák?
Přestaňte být všichni trapní s tím zaprděným českým negativismem. Proberte se, jste světu k smíchu.
3 odpovědi