Je skvělé, že se Martínek zlepšuje. Pro všechny co zde tepu VZP a dávájí ji do souvislosti s neproplacením léčby Martínka, tak jste prosím úplně mimo. Martínek nebyl a asi stále není pojištěný u VZP, ale u České průmyslové zdravotní pojišťovny, která tu léčbu odmítla. Tedy VZP s touto kauzou nemá absloutně nic společného a šíříte zde jenom bludy.
s tím zvýšením rychlosti je to úsměvné, většina západních zemích rychlost snižuje, Německo, které bylo vždy podsouváno, tak má čím dál více úseků kde je 120 a na těch úsecích, kde je rychlost neomezená, tak se jezdí pomaleji než dříve. Letos jsem byl docela překvapený jak v Německu na dálnici klesla rychlost. Jel jsem do Dánska a zpět a při rychlsti 130 - 140 km jsem byl skoro vždy sám v levém pruhu 🙂 V Dánsku je 130 a místy pak 110, mimo město dokonce 80 a nikdo si tam nedovolí tu rychlost překročit. Na silnici to byla pro mne neskutečná pohoda, návrat do ČR byl tvrdý a smutný náraz do reality naší země.
Problém těchto sportovců je, že během aktivní kariéry poměrně rychle přijdou k velkým penězům. Bohužel většina nic jiného než honění se za pukem nebo míčem neumí. Školy a nějaké vyšší vzdělání nemají, protože se to moc neslučuje s tímto vrcholovým sportem nebo na něj jednoduše nemají IQ. Když skončí tak pak neví co dále, často chtějí jen zhodnotit své peníze, ideálně bez práce a tak se vrhají do pochybných aktivit nebo naletí podvodníkům pro které obrat tyto hokejky je velice snadné. Čest vyjímkám.
ať to dobře dopadne, ale jako vodák co již má něco za sebou, zrovna Sázavu jsem jel předloni, tak mne docela zajímá jak se to stalo. Pokud to byly "vodáci" a jeli jak se má a musí se tam sjížděť ( propustí uprostřed ), tak kromě toho, že si tam trochu narazí zadek by se nic stát nemělo. Nicméně pokud to vzali i přes výrazné cedule rovnou přes korunu jezu ( bez prohlídky ), tak při lehce vyšším stavu vodu jdou díky válci pod jezem dobrovolně na smrt.
Sám jsem obchodník mající maloobchod, ale tohoto pána plně podpořit nemohu, protože říká jen polovinu pravdy. Není pravdou, že nemají žádné příjmy, značka Alpine Pro dost prodává na e-shopu, + má nárok na antivirus který jistě pobírají ( 100 % pokrytí nákladů na mzdy prodavaček ) a další kompenzace stran nájemného co sice nejsou extra rychlé, ale pořád nějak fungují. Navíc pokud se jeho "asociace" skládá ze cca 100 obchodů, tak pokud do toho počítá svoje prodejny, tak se jedná o spíše privátní asociaci co zastupuje hlavně zájmy jedné firmy. Osobně jej chápu, není to těžké, sám jsem na hraně, ale nejsem v tom sám a od státu jsem na co mám nárok dostal. Rebelie dle mne nikam nevede navíc současný právní stav jej může postihnout více než v době NS.
Předem říkám, že jsem sám podnikatel, co má z důvodu opatření zavřený obchod a dokonce velká část mého zboží je spojená se sjezdovým lyžováním, tedy ze zavřených velků samozřejmě nadšený nejsem, ale to sem nyní nepatří. Nicméně nevím co si mám myslet o podnikateli, vlekaři co ještě včera uváděl, že potřebuje na elektřinu 500 tis a dnes je to dle článku již 800 tis ? Tedy buď si ty částky vymýšlí jak ho napadne nebo opravdu nevím. Dále nerozumím nápadům nějaké iniciativy stran pronájmu areálu, kdo pak budu nést odpovědnost, když se tam něco stane ?, to předpokládám rebelující jedinci již nedomýšlejí.
Jelikož se ve své profesi věnuji i reklamacím tak musím říci, že článek o takto důležité věci by neměl býti tak polovičatý. Chybí tam řada zásadních věcí, ale to je bohužel dnes časté, článěk o něčem ale vlastně o ničem. Hodně zavádějící je informace o svědkovi, který potvrdí, že zákazník danou věc pořídil u daného prodejce. Ano je to dle zákona možné, ale také musí zákazník počítat s tím, že by měl uvést min. přesný datum pořízení a ideálně i částku, za kterou dané zboží koupil, jelikož toto jsou dva zákonem požadované údaje a je nutné je vyplnit do reklamačního protokolu. V dnešní době má naprostá většina prodejců spotřebního zboží každý prodej evidovaný, jednak z důvodu evidence zásob zboží a také jej musela doposud evidovat kvůli EET, tedy není pro většinu takový problém daný prodej nějak dohledat. Nemusí to být na počkání, ale většina to dokáže. Pokud však nebude sedět tvrzení zákazníka s daňovou evidencí prodejce, tak si toho úspěchu u soudu nejsem tak moc jistý. Proto, je lepší si vždy doklady od všeho co má nějakou cenu a může se pokazit schovávat. Jsou však daleko důležitější věci při reklamacích co by měl kupující znát než to jestli má a nemá účtenku a jak to doložit, tyto však v článku marně hledám 🙂.
Dle mne trochu zavádějící článek pro ty, kteří toho o kompenzacích typu antivirus moc nevědí. Ano, pokud má hotel, obchod, restaurace zavřeno, resp. musí mýt zavřeno tak má nárok na antivirus A, tj. 100 % nákladů na mzdy ( omezeno nějakým stropem, ale ten v této branži nikdo nepřekročí ). Pokud však smí mít firma otevřeno, ale její fungování je omezeno díky jiným omezením tj. např. snížený odbyt z důvodu restrikcí v navazujících oborech nebo právě tím, že budu moc mohu ubytovat apod. pouze osoby s negativním testem, tak mám dle platné legislativy nárok na ativirus C, což je tuším 60 % nákladů na mzdy a využívají to často firmy jako prádelny a další dodavatelé restaurací, hotelů apod. Tedy není to úplně ruská ruleta, je to o tom si spočítat, zda se mne vyplatí mít otevřeno s tím, že tam přijde cca 20 % zákazníků s testem a brát podporu na mzdy 60 % nebo mít zavřeno a brát podporu na mzdy 100 %. Tím nechci říci, že současné kompenzace jsou nějaké terno, ale je to pořád lepší než nic a osobně znám jednoho majitele restaurace co s tím dokáže relativně normálně fungovat, je to člověk co lidem vyplácel normální mzdu, kterou mu nyní stát ze 100 % platí, k tomu dotace nájemného a rozvozem a výdejním okénkem si navíc vydělá okolo 50 % běžného obratu. Říká, není to terno, ale dá se tak klidně půl roku až rok ekomomicky fungovat. Samozřejmě jsou podniky kde to takto nefunguje, jelikož byly závislé na turistech apod. nebo šlo o hospody co to nemají postavené na kvalitním jídle.
Docela seběvědomé tvrzení paní majitelky, moje zkušenosti jsou nyní spíše negativní a o těchto vánocích Zásilkovna nejhorší se ze všech opravců co používám ( PPL, DPD, GLS a Pošta ). Na poslední balík přes Zásilkovnu čekám již 14 dní ( v obchodu nebyla možnost volby dopravce ), ostatní dopravci vždy od podání obchodem doručeno do 2-4 dní, navíc tvrdit, že není e-shop, se kterým by nespolupracovali je dle mne docela silné vyjádření, tak asi jako to o tom podílu v e-comerce. Znám spoustu obchodů co zásilkovnu nemají a osobně ji vnímám jako dopravce u cca 50 % obchodů kde nakupuji, tedy říkat, že není obchod který by neměl Zásilkovnu je dle mne zbytečně silné vyjádření a image firmy po problémech s těmito vánoci si tím asi moc nezlepší.
Moje poslední zkušenost se Zásilkovnou je naprosto tragická, obchod ( bohužel nenabízel možnost volby dopravce ) jí předal balík 29.11, dodnes není ani na rozvozovém Depu. Sám provozuji již 12 let e-shop, používáme PPL, Poštu a okrajově na rozměrné balíky Geis ( DPD ), poměrně dost sleduji jak se daří těmto společnostem doručovat a zatím máme 95 % balíků doručených do 48 hodin od podání, vyjímečně má Pošta a PPL zpoždění o další 2 dny navíc. Pošta hodně posliluje v rámci jejich Balíkoven, kde cenově dokáží směle právě konkurovat Zásilkovně. Nicméně 100 % balíků tyto společnosti adresátům doručily do 5 pracovních dní, u Pošty oproti letům minulým vidím spíše zlepšení. Zásilkovna tyto vánoce opravdu nedává, chtěli růst tak musí počítat i s následky nespokojených zákazníků, paní majitelka se snaží o rozsáhlé PR v mediích, ale po těchto vánocích bych jako obchodník hodně zvážil, zda si do budoucna držet tohoto přepravce, jelikož nespolehlivý přepravce vrhá špatný stín právě na obchodníka.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Osobně jsem za to aby restaurace karty braly, sám ve svém obchodě přijímám karty již cca 15 let, ale všichni ti co nenosí u sebe dostatečnou rezervní hovost, by se měli uvědomit, že aby mohli kdykoliv zaplatit kartou, tak musí fungovat internet. Pokud dojde v výpadku internetu v restauraci plné lidí a třetina nebude mít hotovost na zaplacení, tak bude veselo. Obsluhu asi nebude moc zajímat, že nemáte na zaplacení. Osobně jsem toto již v jedné restauraci zažil a zažívám to cca 1-2 do roka i u sebe v prodejně a to máme pevný internet od asi největšího poskytovatele v Praze.
1 odpověď