Včera jsem koukal na Obchodníky s bolestí. Andy Garcia tam celkem hezky zahrál miliardáře, kterýmu prostě v určité chvíli hráblo. Asi tak....
Musk je asociální d.bil už od začátku a Jobs by byl IMO teď podobnej. Jsou prostě věci, na který tento typ lidí potřebujete, maji inteligenci, vytrvalost, schopnosti, vize, ale děti jim nesvěříte... Vrcholem tragedie je, když si pak pořídí sociální platformu a díky penězům jejich názory rezonují víc, než by bylo zdrávo...
To je tak, když podle státem nastavených kritérii, má absolutní převahu v rozhodování u výběrových řízení cena. A třeba to, že stamilionovou dodávku vůbec může dostat společnost s.r.o se zakladním jměním 10 000 jako v tomto případě. Na které si jejím při krachu nevezmete zhola nic, takže po ní radši ani nebudu požadovat vysoké penále a budu se jen modlit, aby ty trolejbusy nějak poslepovala a opravila.
jasně takže mistnaci si vyberou blbou firmu a hodíme to na stát… Vyberko si organizuje město, to si může zvolit kritéria, která chce, třeba způsobilost k plnění zakázky - min. obrat, zkušenost s podobným projektem, ap. Tento článek není o tom že trolejbus je principiálně špatně, pouze o tom, že v Jihlavě si lumeni vybrali špatně. A bylo to za ČSSD 😀
,,Dlouhodobě nejhorších výsledků dosahuje ČR v indikátorech, které ukazují stav bydlení. V tomto pilíři skončilo Česko na 22. příčce v unijním srovnání. Nejhorších výsledků dosáhla v roztříštěnosti místní správy, délce stavebního řízení nebo finanční dostupnosti bydlení. Na vlastní bydlení Češi spoří v průměru 15 let a nadměrné výdaje na bydlení vynakládá přes šest procent Čechů, což znamenalo 15. příčku."
Dostupnost VLASTNÍHO bydlení sám o sobě nic o prosperitě neříká. Jsou země, kde je rozšířenější nájemní bydlení, s tim pak vyšší mobilita lidi a bydlení v tom, co aktuální situace vyžaduje. Délka stavebního řízení je špatrně a zpomaluje nás to. Takže znovu - máte se špatně?
Bavíme se o prosperitě naší země, nebo o prosperitě konkrétních jedinců?🤔
V obecném měřítku můžete sledovat HDP, HDP na hlavu, průměrný věk dožití, dostupnost lékařské péče ap. Podle příspěvků zde, přístup na internet máte, takže můžete jednoduše dohledat. Takže bych se znovu zeptal, jako paní Kupková - Vy se máte špatně?
Mé současné auto mám 8 let a destičky mě za tu dobu stály 800 korun. Výměna oleje mě přijde na 500 korun ročně. Práci nepočítám, běžný servis si dělám sám. Jezdím sice asi o něco dráž než s elektrickým autem, ale při koupi auta jsem ušetřil milión.
Můj hlavní point je, že to, co sedí Vám, nemusí sedět někomu jinému. Pan Klíma může mít jiné parametry výpočtu než vy. Není tedy nutné mu říkat, že neumí počítat. Vy máte starší auto, umíte si dělat servis, fajn, kolik je takových lidí? Pokud je někdo, kdo má auto +/- Superb s běžným používáním, tedy do ničeho nehrabe a využívá autorizované servisy na pravidelné prohlídky a výměny oleje, je už pro něj EV jasnou volbou. Jízdní parametry, které jsou na jiném levelu nechávám stranou. Za pár let to bude v součtu dávat smysl i Vám. Uvidíte...
S mým dieselem mě stojí kilometr 1,50. Co se týče pořizovací ceny, tak za cenu baterie do elektroauta pořídíte velice slušné ojeté auto se spalovacím motorem, které vydrží déle než ona baterie. Za ušetřené peníze mám palivo na desítky let.
no takže jezdíte za dvojnásobek, já šetřím navíc za brzdy a výměny olejů. Takže je vidět, že pan Klíma počítat umí…
Ja to nechápu, vždyt elektroauta měla spasit svět. Byla to ta jediná správná cesta. Tak kde je problém?? Levná, respektive minimálně za stejnou cenu jako spalovaky, ale spíše levnější, kvůli údajne jednoduchosti, servis levnější a kde projedou, měl vyrůst les. Kde asi udělali soudruzi s plánovaným hospodářství chybu? 🤔 Že by to byla ta petiletka🙊
a přesně k tomu teď dochází, akorát si někdo nechal ujet vlak, tak jednoduchý to je...
Jsem velký fanda vodikoveho pohonu narozdíl od elektrického, auto s takovým pohonem bych si klidně koupil a neměl bych strach ani z straší ojetiny. Jediná zatím negativa vidím v malé sítí čerpacích stanic ale počítám s tím, že do budoucna se sítě rozšíří. Za mě 👍 super.
Nerozumím tomu na rozdíl od elektrického... Pohon je elektický tak jako tak, řešíte uložení energie a to raději baterky dole, než stlačenej vodík všude kolem sebe. A jezdit tankovat a ani vlastně nevědět kam? Nikdo se do infrastruktury tankovacích stanic moc nehrne, naopak, spíš je ruší. IMO složitý, ztráty při ukládání a proti BEV žádná výhoda. Tomuto článku bych ještě v roce 2014 asi dával relevanci, v 2024 holý nesmysl...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vyndej si hlavu víš od kud a začni používat mozeček, EU průmysl je díky Greendealu pěkně v pr…. a průměrný staří auta v ČR je 14 let. Takže ať si EU ty své diktáty a povolenky strčí do zádele
2 odpovědi
24
Sledujících
0
Sleduje
24
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
no myslím, že na rozdíl od Vás, ma hlavu na správném místě… jako myslíte, že kvůli GD neumí VW vyrobit ani spalovaky, za konkurenční ceny? EU může za to, že je u nás průměrné stáří aut 14 let?