Bohužel celý problém je v neschopnosti lidí, kteří tuto společnost řídí jako celek. Je to pořád dokola jako pohádka co všechno na letišti bude jak se zpříjemní cestování ta paralelní dráha už měla být před deseti lety, vlakové spojení rovněž a tady se pořád jen plánuje a vymýšlí proč to nebo to nejde. Příjezd a odjezd na letiště je na počet lidí, kteří sem směřují jak před čtyřiceti lety. Další komedie je jak vypadá možnost parkování na letišti a vůbec možnosti spojené s cestou autem na letiště. Ne nadarmo je v okruhu deseti kilometrů od letiště spousta malých i velkých soukromých parkovišť a daří se jim i proto, že nepodléhají letištnímu managementu.
Bohužel již týden je na Novinkách na předních místech psáno o průšvihu s nakládkou a vykládkou zavazadel na letišti v Praze, ale jediné co od vedení letiště slyšíme je, že to řeší. Otázkou je, jestli není na začátku letní sezóny nějak pozdě a nebylo by lepší tomuto stavu předejít? Takhle to působí, že oddělení zodpovědné za tento úsek služeb zaspalo a jsou to zase konkrétní lidé, kteří by v normálně fungující společnosti měli nést zodpovědnost.
Letiště v Praze Ruzyni v poslední době je jeden velký problém, který bude trvat tak dlouho dokud nedojde k odvolání celého vedení. Důvod je vidět nyní,že vůbec nezvládli situaci a přípravu na sezónu. Když vidíte jak nakládku zavazadel provádějí dva lidé jeden na ploše a druhý v letadle tak i laikovi dojde, že toho ti dva musejí mít po dopolední nakládce plné zuby a chuť se na to raději vykašlat, protože tady jde i v těch vedrech posledních dnů o zdraví. Z klimatizovaných kanceláří se to úředníkům plánuje, ale nikdo z těch lidí si to asi nikdy nevyzkoušel co to je za dřinu.
To je pokrok. Bohužel této letecké společnosti už “ujel vlak”. Rok od roku horší služby a to hlavně proto, že má monopol s cestovkama a snažit se moc nemusí.Byly časy kdy člověk s nimi letěl rád a dnes je to mus. Ona ta služba je také o tom, že buď můžeš nebo chceš a oni dnes ani nechtějí být výborní.
Výborný článek a tak podobně je to bohužel se vším kde rozhodují státní organizace a státem placení úředníci. Nemají a ani jim není umožněno se rozhodovat jinak, protože se musí řídit předpisy, které někdo schválil a které mnohdy nemají logiku.
Ono to s těmi zařízeními pak pokračuje až do konce života kdy člověk potřebuje opět nějaké sociální zařízení na důstojné stáří. To rovněž nejsou kapacity, ale to už je zase jiná kapitola.
Praha 6 byla vždy něčím výjimečná v dobrém slova smyslu. Dnes už bohužel není a její úředníci mají asi pouze snahu se zviditelnit a vymýšlí jednu kravinu za druhou. Místo toho by se měli zaměřit na to, aby se ze zájmu o vzdělávání na místních školách vytěžilo maximum tak volají po nějakém omezování. Jednoznačná chyba a tudy opravdu cesta nepovede. A hlavně úředníci státní správy, by se měli starat o to, aby uspokojili poptávku a ne ji omezovali.
Ano, elektroauto jako určitá alternativa pro krátké přemístění z bodu A do B a vzdálenosti do 100 km. Ale jinak proč? Kde je nějaká další výhoda? V tuto chvíli jsme s elektromobilitou stále na začátku a tento druh pohonu je opravdu pro nadšence. Dá se to přirovnat ke století páry kdy z dostavníků tažených koňmi lidé pomalu přesedali do vlaků. I tenkrát to trvalo dost dlouho.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč se nepíše řidič osobního vozu….? Asi proto, že to takto působí zajímavěji.
A hlavně jde o lidi, kteří se zranili.