Teď k tomu mluvil a doplnil záběry zpravodaj CNN Prima News Matyáš Zrno z Ukrajiny. Rusové to jistě v oblasti nějak vyřeší, otázkou ovšem je, jak budou reagovat na Ukrajině. Reakce jistě bude a nebude pro Ukrajince příjemná, protože ukrajinští vojáci střílejí do civilní oblasti na civilní infrastrukturu a zasáhli i sanitku. Myslím, že takové bojůvky zvrat na frontě nepřinesou, jen mohou situaci eskalovat. Bohužel.
Vidíme nyní jaké následky má zdařilý atentát na UMÍRNĚNÉHO vůdce hnutí Hamás. Místo něj nastupuje NEKOMPROMISNÍ vůdce, který odmítá jakékoliv vyjednávání a byl strůjcem několika teroristických útoků a Západ evakuuje kvůli očekávané odvetě své občany v oblasti.
P.S. Nepište mi, že Rusko páchá na Ukrajině agresi a Ukrajinci se brání. To je fakt, který nezpochybňuji, jenže je otázka, jestli je třeba eskalovat válčení, a co to přinese. I Izraelci reagují na brutální teroristický útok na Izraelce v pásmu Gazy, který Hamás uskutečnil koncem minulého roku. Následky uvidíme a doufám, že nebudou až příliš hrozné.
Ty jsi ale divnej
Bohužel celý problém je v neschopnosti lidí, kteří tuto společnost řídí jako celek. Je to pořád dokola jako pohádka co všechno na letišti bude jak se zpříjemní cestování ta paralelní dráha už měla být před deseti lety, vlakové spojení rovněž a tady se pořád jen plánuje a vymýšlí proč to nebo to nejde. Příjezd a odjezd na letiště je na počet lidí, kteří sem směřují jak před čtyřiceti lety. Další komedie je jak vypadá možnost parkování na letišti a vůbec možnosti spojené s cestou autem na letiště. Ne nadarmo je v okruhu deseti kilometrů od letiště spousta malých i velkých soukromých parkovišť a daří se jim i proto, že nepodléhají letištnímu managementu.
Bohužel již týden je na Novinkách na předních místech psáno o průšvihu s nakládkou a vykládkou zavazadel na letišti v Praze, ale jediné co od vedení letiště slyšíme je, že to řeší. Otázkou je, jestli není na začátku letní sezóny nějak pozdě a nebylo by lepší tomuto stavu předejít? Takhle to působí, že oddělení zodpovědné za tento úsek služeb zaspalo a jsou to zase konkrétní lidé, kteří by v normálně fungující společnosti měli nést zodpovědnost.
Lidé se asi vypařili. Každý rok od covidu dochází k nárůstu letecké dopravy, takže i správa letišť a handlingové společnosti na to musí reagovat. Brigádníci do handlingu se nabírají už v únoru, protože samotný nábor dost dlouho trvá: osvědčení od úřadu pro civilni letectví o spolehlivosti, týdenní teoretické školení, testy a zkoušky řízení vozidel na letištní ploše, praktické zapracování při výkladce a nakládce letadel.
Teď už to nedoženou.
Mají si vzít příklad z okolních zemí. Například letiště v Mnichově nabíralo lidi na tuto práci již v lednu, aby stihlo všechny zaměstnance proškolit a i to finanční ohodnocení za takovou dřinu je jinde než na Ruzyni. Jak píšete nyní je už pozdě.
Letiště v Praze Ruzyni v poslední době je jeden velký problém, který bude trvat tak dlouho dokud nedojde k odvolání celého vedení. Důvod je vidět nyní,že vůbec nezvládli situaci a přípravu na sezónu. Když vidíte jak nakládku zavazadel provádějí dva lidé jeden na ploše a druhý v letadle tak i laikovi dojde, že toho ti dva musejí mít po dopolední nakládce plné zuby a chuť se na to raději vykašlat, protože tady jde i v těch vedrech posledních dnů o zdraví. Z klimatizovaných kanceláří se to úředníkům plánuje, ale nikdo z těch lidí si to asi nikdy nevyzkoušel co to je za dřinu.
To je pokrok. Bohužel této letecké společnosti už “ujel vlak”. Rok od roku horší služby a to hlavně proto, že má monopol s cestovkama a snažit se moc nemusí.Byly časy kdy člověk s nimi letěl rád a dnes je to mus. Ona ta služba je také o tom, že buď můžeš nebo chceš a oni dnes ani nechtějí být výborní.
Pane doktore, nemyslíte, že by téměř všechny jmenované problémy vyřešila výrazná redukce sítě nemocnic? Pak by si nemocnice jako zaměstnavatel mohla personál vybírat, žádný primář si nevezme na oddělení doktora o němž se ví, že je tele. Mezi zdravotníky by vznikla konkurence o dobrá místa (ona stejně je, ale jen v Praze kde chce většina po studiích zůstat) a nemocnice by mohly zdravotníky adekvátně zaplatit. Že jsem neobjevila Ameriku? No jasně že ne)). Stejně jako nic dle vašich slov nevyřešil audit kvality, tak také nic nevyřeší "stát" který bude publikovat údaje o tom, kolik v dané nemocnici zemřelo pacientů. To by asi některé mohly rovnou zavřít. A jak bychom potom vysvětlili voličům, že do nemocnice nemají 30, ale celých 80km? Oni si někteří rádi dojedou i 200 a já už se jim po zkušenostech s některými kapacitami ani nedivím.
Myslíte, že všichni po studiích chtějí zůstat v Praze? Pak dělají velkou chybu. Jsou i jiná města kde dělají a hlavně je mladým umožněno se v rámci oboru posouvat dále a to je jenom dobře.
Výborný článek a tak podobně je to bohužel se vším kde rozhodují státní organizace a státem placení úředníci. Nemají a ani jim není umožněno se rozhodovat jinak, protože se musí řídit předpisy, které někdo schválil a které mnohdy nemají logiku.
Ono to s těmi zařízeními pak pokračuje až do konce života kdy člověk potřebuje opět nějaké sociální zařízení na důstojné stáří. To rovněž nejsou kapacity, ale to už je zase jiná kapitola.
Praha 6 byla vždy něčím výjimečná v dobrém slova smyslu. Dnes už bohužel není a její úředníci mají asi pouze snahu se zviditelnit a vymýšlí jednu kravinu za druhou. Místo toho by se měli zaměřit na to, aby se ze zájmu o vzdělávání na místních školách vytěžilo maximum tak volají po nějakém omezování. Jednoznačná chyba a tudy opravdu cesta nepovede. A hlavně úředníci státní správy, by se měli starat o to, aby uspokojili poptávku a ne ji omezovali.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč se nepíše řidič osobního vozu….? Asi proto, že to takto působí zajímavěji.
A hlavně jde o lidi, kteří se zranili.