To, že známka skokově zdražila tak nějak chápu, její cena se velmi dlouho neměnila. Zvednutí o inflaci, budiž, i když si myslím, že se s cenou známek "utrhne pytel". Že stav dálnic je takový, jaký je, jsem si taky zvykl. Ale ještě mi nikdo neřekl jediný rozumný důvod, proč jsou elektroauta osvobozena. Zatím jediný, co jsem slyšel, že by to nikdo nekoupil, ale to za mě není důvod neplatit dálniční známku.
1) to rozhodně nepomohlo
2) neřeším
3) pravda, moc atraktivní není
4) kecy, ono tahat se ve všední den přes půlku republiky (a víc) nemůže každý. Stejně tak neočekávám, že když se mě někdo zeptá komu fandím, že se ptá na reprezentaci, proto by mě to ani jako odpověď nenapadlo.
5) to ani nemůže být, když to je trafika pro kamarády
6) Fotbalu je hodně, o tom žádná, proto si člověk pak vybere, zda vysype peníze jen za klubový fotbal nebo bude sypat i reprezentační. Když do toho chce chodit i na jiné sporty a akce, nestačí mu ledviny.
7) Nemáme hvězdu, co by vyprodávala zápasy sama o sobě. A dlouho mít nebudeme. Takže musí táhnout tým jako celek a k tomu se rozhodně neblížíme
8- Tak to je kapitola sama o sobě, jejich omluvy byly prací PR, z mého pohledu neupřímné. A co si budem, průšvihy měla i "zlatá" generace
9) stejné jako 5, kamarád je taky rád, ale nemyslím si, že by to byl důvod nechození na stadion
10) Tento zápas mezi ně nepatří, ale distribuce lístků je všeobecně špatně nastavená, je nastavená pro překupníky. A je jedno, jestli fotbal, hokej nebo nějaký koncert.
Fandím i když se nedaří a že teď se fest nedaří. Ale vybírám si formu fandění a pokud chtějí, abych chodil na stadion, musí něco předvést, abych za to ty peníze dal. Jinak budu fandit v hospodě nebo prostě jen doma. Jsem fanoušek, co ani tak neřeší výsledek, jako způsob, jak k němu došlo. A podle toho ode mne přichází chvála/kritika. Myslet si, že i když se hraje doma, že bude podpora na stadionu automatická, je chybné. Za ten výkon proti Gruzii by měli všem fanouškům, co tam za nimi cestovali, zaplatit vše, co je výlet stál a k tomu ještě hodně dárků a omluv.
V článku několikrát je, že v první skupině jsou nejlepší podmínky na trati a že odsunutím nejlepších z této skupiny je jejich trestání. Za mě, pokud jsou lepší závodníci, jak tam někteří o sobě mluví, by jim neměla vadit rozbitější trať. Možná jsou mezi top 30 právě díky tomuto zvýhodnění. Já bych třeba otočil pořadí v masáku, od 30 po 1.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Poslední dobou mi přijde, že se snad každý sice tvrdší, ale čistý hit řeší bitkou.
1 odpověď