Mám zkušenosti se třemi 206 kami.Motor 1,1i.Málo rezavěly a byly pěkné.Tím končí plusy.Mínusy-co 40tis tyčky stabilizátoru,jeden žral olej od novoty,nekvalitní vstřiky,pokazily se přepínače blinkrů,neopravitelné,nový díl za 8tis.mizerná spojka a spojkové ložisko.Mizerná kvalita zadních bubnů.Mizerná kvalita výfuku
Ano, přepínače blinkrů pro verzi s palubním počítačem, to je docela bolest. Mění se celý díl (obě páčky). Cenově dneska kolem 4500.
Pokud je to aktuální foto z nehody, tak je diskuze vcelku zbytečná.
Ráno před 6 hodinou jsem jen po projetí města nedostal od aut 3 x přednost.
Hlavním tahům v pátek z Prahy a v něděli zpět se pokud možno snažím úplně vyhnout.
Hlavně ta neděle to je opravdový masakr kde jde často o život.
Reflekní prvky mám, světlo mi svítí. Černou helmu jsme vyměnil za bílou a k tomu reflexní zelené rukavice.Všechno jedno.
Když bych jel jen 90 nebo 130 což se snažím když vezu drahou polovičku tak by mě nejraději spousta lidí v autech z té silnice nejradši vytlačila do příkopu protože jim svým stylem jízdy rychlostní toleranci vyloženě překážím. Pokud chci jet bezpečněji jsem nucen držet krok s auty a jet nepovolenou rychlostí nebo jet na západ od našich hranic.
Mluvíte mi z duše.. 90-100km/h dneska na okresce už nestačí. Proto je lepší zamindrákovaným řidičům aut raději ujet.
2
Sledujících
2
Sleduje
2
Sledujících
2
Sleduje
Také jsem v 80-tých létech začínal ve VVZ JAWA.
Chtěl jsem do konstrukce a tak jsem jako mladý průmyslovák otravoval p. Křivku (šéf vývoje) se svými tabulkami, kde jsem srovnával námi vyráběné moto a motorky /krosové/ "ze západu" (geometrii rámu, váhu, výkon) a na můj dotaz, proč jsou ty naše soutěžní JAWY tak odlišné (v geometrii podvozku připomínali "čopry"), tak mě odvětil, že to tak funguje a bude fungovat dál = nic neměnit ..... když se po revoluci pár kluků poprvé svezlo třeba na KTM (kamarád - spolupracovník), tak se nestačili divit, jak jsou ty motorky proti Jawám úplně jinde ...... ach jóóó ....
PS: pro neznalé - tento malý podnik v Praze vyvíjel a vyráběl tzv.: soutěžáky, cca 150 ks ročně "produkčních" = jednodušších motorek pro dodávky do Svazarmu a podobných organizací v RVHP /soukromník je oficiálně koupit nemohl/ a potom pár "speciálů" pro 6D a mistrovství světa - ty již měli vodní chlazení, Marzzochi pérování a kotoučové brzdy /stejně nebyly konkurenceschopné - jen spolehlivostí, neb jsme je vyráběli kusově/
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zažil jste ve strašnicích Vlastu Bezděka?
1 odpověď