Tipuji že uprostřed každé kytky je číslo že kterého při odčítání (soudím podle kousku úlohy nad ním) odectu jakékoliv číslo na lisku, zbude vždy číslo uvedené na jiném lístku.
Květ 1 č. 70, květ 2 č 48. Květ 3 č 90
Když od prostředního čísla odectete číslo na lístku tak získáte výsledek jiného lisktu .
Jel jsem ráno kolem té nehody. Stalo se to mezi Neratovicemi a obcí Jiřice, mlha a tma. Místní lokálka je docela muzejní exemplář a její světla svítí tak jako by tam byla zapálená svíčka. Ikdyž to byla chyba cyklisty, jen poukazuji na to že i vlak by měl být řádně osvětlen, aby byl včas vidět. Je tam hodně necháněných přejezdů a i z auta je ten vlak špatně vidět . Stačí málo a je tragédie.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A co se takhle podívat na používané pohonné hmoty. Do nafty a benzínu cpou bioslozky a ty mají nižší hořivost a ucpavaji dpf a i jiné části motoru. Je jasné že starší motory na to nebyly konstruovány a tak se rychleji zanàší a tak nemohou plnit emisní normy. Vždyť už na jejich normy z EU se nedostane ani rok používané vozidlo s em. tř. Euro 6. Ten humus co dáváme do aut u benzinek je cesta do pekla. Tankoval jsem v Německu, Itálii i v Rakousku a moje autíčko si ani trochu nefouklo z výfuku a jak jsem natankoval u nás ta najednou při akceleraci čudí černý kouř. Musím dávat hodně aditiva aby to nebylo tak výrazné. Taktéž regenerace dpf do Itálie a zpět proběhla až po 1700 kilometrech a u nás okolo 500 - 700 kilometrech. Špatné hodnoty em. měření nemusí vždy být chyba motoru, ale i špatného paliva, které ten motor zničí. A za ten phm odpad platíme né jen dvakrát. Stačí si někdy prohlédnout palivových filtr po 15000 kilometrech.
3 odpovědi