Přijdou i jiný energetické molekuly. Ćpavek je toxický, představoval by bezpečnostní riziko. Já osobně v tomto vidím budoucnost, alespoň jednu z možných. Nesporná výhoda je, že bude využita stávající distribuční a skladovací síť a po mírné úpravě i stávající spalovací motory. A dojezd zůstane zachován.
Ćlánek porovnává elektroauta. Je zajímavé, že diskuze se stejně stočí do nesmiřitelného duelu mezi příznivci elektroaut a aut se spalovacím motorem. Já za tím vidím způsob jakým je elektromobilita “tlačena” politiky. Zákazy, příkazy, dotace a nově emisní povolenky. Pro mě naprosto kontraproduktivní. Co to nechat na trhu ať si sám vybere?
Bavil jsem se s několika soukromými firmami, které nakupují v Číně nebo s firmami v Číně spolupracují. Všichni se vyjádřili podobně: čínské firmy jsou dravé a rychlé. Tato vlastnost začíná v EU chybět. Pro konkurenceschopnost EU to je velmi špatné. V energetice Čína jednoduše staví a rozvíjí všechny zdroje. My jsme si na jádro, uhlí a plyn nakáleli.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
To je zelená ideologie. Pro nás co více pamatují se zase tolik neliší od ideologie rudé před rokem 1989. A též nás nepřekvapí, že to směřuje ke stejnému výsledku.
1 odpověď