Ano proto s tím chce Čína něco dělat. Jejich vláda se zavázala vládním prohlášením o životním prostředí je snížení škodlivých látek v ovzduší. Proto se staví daleko více zdrojů Oze než např.uhelnych elektráren. Harmonogram výstavby oze je rychlejší než v tomto prohlášení. V čínských městech se nedá dýchat, smog je všude. Proto Číňani trpí respiračními chorobami a chrchlaji, jako o život. Někdy to je slušný hnus, sedět na obědě vedle takovych lidi. A odpověď na vaši vetu je taková, že plno lidí nadává na současné emisní normy v EU a přitom v Číně jsou emisní normy výrazně přísnější než stávající normy.
Opět se mi zdá, že překrucujete. První příspěvek tohoto vlákna je od pana Kratochvíla, který vidí důvod drahoty v EU klimatické politice. S tím souhlasím. V emisních normách vidím pouze berličku jak vyvolat zdání, že řešíme klima. Realita je však jiná.
Emisní na auta zcela jistě ano. Čínská norma 6 b platna od 6/23 je v některých parametrech přísnější než plánovana norma euro 7. Číňanů nejsou úplní idioti, aby si znečišťování životní prostředí.
Takže protože čínská emisní norma je v některých parametrech přísnější než Euro 7 tak z toho plyne, že si Číňané neznečišťují životní prostředí? Tak to je tedy opravdu smělá extrapolace. Podívejte se prosím na statistiky jak Čína působí na světové klima.
Zatím jsem se všude dočetl, že současná distribuční síť zemního plynu nemůže být použita pro čistý vodík. Možné je pouze přidávat určité procento vodíku do zemního plynu. V EU již stojí kapacity OZE, které za slunečných a větrných dní v červnu vyrábějí masivní nadbytek elektřiny, který vytváří neúnosný tlak na přenosovou síť. Potom se výroba vodíku, i když drahá, zdá být rozumnou alternativou pro akumulaci energie. Pokud by se však měly stavět další OZE pouze pro výrobu vodíku, myslím že jde o předem prohraný boj s vodíkem ze států blíže k rovníku.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
VZP = skanzen politických trafik.