Po pravdě čekal jsem v dnešní době nějakou řachu. Princezny , které se nechtějí provdat za prince , protože pravá lesbická láska k ekologické
aktivistce, černošské tanečnici a kuchařce z asijského bistra musí zvítězit nad zaběhlou konstrukcí. Tak snad se příští rok dočkáme že si princezna vezme princeznu, princ prince a všechno dobře dopadne.
Agentura zkrachuje, majetek takové agentury je nula, takže nelze pohledávky z čeho zaplatit. Kam zmizely vybrané prostředky je otázka možná pro Policii ČR. Jsem velmi skeptický že se akce vůbec uskuteční. Pokud akce zrušena nebyla , ale jen přesunuta jak tvrdí, tak musí existovat nějaký termín dokdy . Přece není možné tvrdit, že akce se přesouvá na neurčito. Nicméně si dokážu představit , že milá paní Bársony si založí agenturu novou a bude vesele podnikat dál.
Firmy exportující do Eurozóny mají dávno úvěry v EUR, energie také platí v EUR . Navíc je jim umožněno vést i účetnictví v EUR. Je to tak trochu jako v té pohádce o chytré horákyni. My vlastně už EURO nepřímo máme , ale vlastně ho nemáme zavedené. Zavedení Eura je čistě politická záležitost. Centrální bankéři budou vždy proti, protože by ztratili význam a pozornost.
Červené auto z Polska, s polskou RZ, jehož majitel neví, kdo s nim jezdí, dva rozmazané obličeje, indicie, ze se jedná o cizince, ale ne Ukrajince. Dle auta by se mohlo jednat, nebo se jedná o Poláky. I kdyby nechali na místě milion stop, jestliže nejsou v evidencich a už jsou v Polsku, jako kdyby neexistovali. Po delší přestávce změní auto a rajon, kde zase vykradou pár vil plných peněz a šperků. A pak opět do Polska. Peníze utratí, zlaté šperky zůstanou šperky max 2 hodiny po krádeži, kdy se roztaví na zlaté slitky. Tim chci říct, že pokud nejsou pachatelé chyceni při vloupání, cesta k jejich totožnosti a hlavně k tomu jim ta vloupání prokázat, je na měsíce, možná na roky. V tomto případě složitá mezinárodní spolupráce. Jestliže se jednalo o Poláky, už jsou pravděpodobně i s autem a lupem v Polsku. Největší díl práce k jejich dopadení je tedy nyní na polské policii.
Pohyb auta se dá při prošpikovanosti kamerovými systémy docela dobře vysledovat. Možná byste se divil co technika dokáže. Nicméně musí to dostat kriminálka a k té se to dostane až když škoda přesáhne určitou hodnotu .
No, tak to je hodně hloupé. Pokud by nejezdily taxíky a rozvoz, tak jezdím také autem - myslíte, že to tak bude pro Prahu lepší?
Co kdyby Vy jste raději jel MHD a ne autem? To by Praze pomohlo.
Představte si že když můžu jedu MHD, protože do centra je to dost často stejně rychlé ne-li rychlejší. Z čeho jste usoudil, že MHD nejezdím mi není jasné.
Vedení ODS nechápe, že projekt Antibabiš je přežitý a že volič ODS chce jasnou pravicovou politiku s nějakou vizí, která bude voliče motivovat. Spolu to je jako pejsek kočička upekli dort. Já bych se být ODS nebál jít do voleb samostatně. Pokud bude projekt Spolu pokračovat. Spousta nespokojených voličů dá raději hlas STAN.
Odhad růstu HDP se očekával letos vyšší, ale situace Německa je napováženou a původní předpověď se nenaplní, což má dopad na výběr daní. Předpověď na příští rok pokud jde o Německo není příznivější a Česko jako další spolková země pokud jde o napojení ekonomiky si moc nepomůže. Přál bych si aby se růst 2.5%potvrdil, ale byl bych opatrný. Reálnější mi přijde 2%ni růst. A ten půlprocentní rozdíl dělá ve výběru daní dost.
Masivní nasazení AI vyžaduje novou strukturu datových center a sítě. Náročnost na odběr energie vzroste. Velmi vážně se v US a Číně tímto tématem zabývají , co jednoznačně rezonuje pro zajištění stability je nutnost využívat baseload . Renewables vítr, slunce nejsou vhodné. Microsoft nedávno oznámil nákup zastavené jaderné elektrárny pro bezemisni napájení svých datových center. Energetickou strategii je tomu potřeba přizpůsobit. Plyn a jádro rozhodně nejsou mrtví a Křetínský s Tykačem to vědí , investují tak aby dodávali ČEZ a státu. Vzhledem k tomu že z pohledu AI je Evropa nikde a UvL a její politická parta o tomto nemají tuchu, je osud Evropy zpečetěn.
Tempomat za předpokladu prázdné dálnice. Jak dojedete nějakého opatrnystu, co vyděšený radarem bude předjíždět kamiony raději méně než tachometrových 130 (tedy 120 skutečných), máte po tempomatu...
Já jezdím úsekem spíš večer, to by nemuselo být tak špatné, ale souhlas při hustém provozu to moc nejde. A největší problém a to mám odzkoušeno z Německa a Rakouska jsou adaptivní tempomaty. Některé začnou brzdit moc brzo a vytvoří lavinu brždění a jde to až do STAU. Pak už nezbývá než lehká noha. Jak psal Pavel moc času se agresivní jízdou neušetří, tak ušetříme alespoň peněžence 😂
V zahraničí ale i u nás je na některých místech na měřený úsek upozorněno, což by bylo fér mít i tady. Jinak budeme chytat řidiče a kasirovat. Úsekem budu jezdit velmi často, tak si dám tempomat s tím nemám problém, doufám, že se řidiči přizpůsobí a zvýší to bezpečnost.Uz jsem jel teď o víkendu 2/3 už otevřený, je to paráda. Stát měl množství kamer v zadávací dokumentaci. To mě trochu pobavilo když se podívám na zbytek dálniční sítě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Cena se "slevou"je v podstatě ta, za kterou chtějí řetězce prodávat aby dosáhly cílené marže na produktu. Vědí , že sleva Čechy táhne. V reálu o žádnou slevu nejde. Některé řetězce na vybraných položkách nahodí velkou slevu s cílem dotáhnout nebožáky do obchodu. Toto zboží bývá většinou během prvního dne vyprodané, ale zákazník už je v obchodě, takže nakoupí tak jako tak. To je marketing. Pokud si to necháme líbit a ochrana spotřebitele nemá páku jak s tím zatočit tak se těžko něco změní.
1 odpověď