Problem je ze spalovaky zdrazi ne pro neefiktivni vyrobu ale urednim navysenim cen. Ne proto ze prohravaji v prodeji, ale proto ze nekdo uredne urcil ten spravny smer pokroku a vyvoje bez ohledu na technicke moznosti a stav vyvoje. Pokud podle vypoctu je za 8 let provozu EV 250 tisic tak to zhruba vyrovna rozdil porizovaci ceny.
Pro ty co mají rádi komerční televize "zadarmo".
Jen Nova a Prima za loňský rok deklarovali příjmy cca 12 miliard (7,8+4,1)
pro jednodušší počty 12mld, dělíme 10 miliony lidí =1200 na osobu a rok,
tedy 100Kč na OSOBU měsíčně, ne za domácnost, ale za každého jednotlivce.
Kdy si myslí že inzerenti dají ty prachy ze svého a nevytáhnou je z konečného spotřebitele ať se prosím rychle probudí.
A věřím že je tu také spousta těch co se na tyto kanály nedívá, ale stejně je platí každý den v nákupu, mobilnímu operátorovi, bance...
Doporucuji autotovi jako zdroj statni normy pro vyrobu uzenin. A ne prohlaseni soucasneho vyrobce pro jeden z nejvetsich retezcu. Slozeni uzenin ktere uvadite se ve velkem zmenilo az po roce 90 jednoduse proto, ze tyto normy byly zruseny a chemicky prumysl mel vice moznosti. Treba v jistem kostelci maji spekacky uzasnych 47% masa
Dve male poznamky. Uz asi pred 15 lety jsem zazil v pojistovne situaci kdy si chtel deda zrusit pojisteni. Chteli po nem telefonni cislo, nemel, bez roho nelze uzavrit protoze to je povinny udaj a konec.
Za druhe. Pouzivam celkem chytry telefon uz docela dlouho. Vyuzivam ruzne zpusoby ale nemusim mit vzdy to co je hlavni proud nebo uplne nej. Uz dvakrat se mi stalo ze ksem byl nucen odlozit dobry a fungujici pristroj jen proto ze banka prestala podporovat mou formu pouzivani.
Jedna vec mi zacina vadit na vsech tech aplikacich, a to "povinnost" vlastnit chytry telefon, pokud to urad vyzaduje at mi ho da. Ja obcan nemam zakonnou povinnost vlastnit jakekoli technicke zarizeni urcitych technickych parametru.
Mam pocit ze vsichni vyrobci EV to vzali za spatny konec. Misto mensich aut pro manzelky na jezdeni do skolky a po nakupech. Na jezdeni po blizkem okoli jako druhe do rodiny nam cpou obrovske supertanky nesmyslne vybavou, velikosti a cenou. Misto vyuziti vyhod pro lokalni cesty resi supernakladne baterie s dojezdem na dalkove trady. Misto aby naucili rodiny videt vyhody, protlacuji predrazene nesmysly resi viditelne a prokazatelne nedostatky. Kdyz se zena nauci jezdit na elektriku po okoli se vsemi vyhodami dalsi rodinne auto za ar let uz bude aspon hybrid...
Za prve bych oddelil pet a plechovky. Ty mohly byt zalohovane uz davno.
U pet ke treba oddelit sber a recyklaci. Neni problem uz ted vysbirat az 80% procent obalu ale problem je nasledna recyklace kterou my jako spotrebitele nejsme schopni ovlivnit. Ale prave pro tento nedostatek se prekope fungujici system sberu, ale o zmene recyklace se nejak nemluvi.
Pokud auto nema spz a technickou kontrolu nema pravo byt na verejne komunikaci. Neprokazes vlastnictvi jako bys nic nerekl. Pravo je jednoduche jen policie a urady si to delaji slozite. Odrahnout na uredni parkoviste a po 30 dnech prodat nebo do srotu. Kdyby to udelali nekolikrat a razantne, tak si nikdo netroufne nechavat vraky na kseft na verejnych mistech.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Pokud stat obcanum naridi povinnost digitalniho pristupu musi jom take zajistit technicke a technologicke prostredky k tomu pristupu. Obcan nema povinnost mit internetove pripojeni a technologii k tomu
1 odpověď