To jsem nevěděla, že ta vyznamenání musí pozůstalí vrátit. Děkuji za informaci. Jen si nemůžu pomoci, je mi to k smíchu.
samozřejmě že ne, vrací se pouze nejvyšší řády které prezident "propůjčuje" jak zazní při předávání, běžné medaile za zásluhy, které prezident "uděluje" pozůstalým zůstávají. Ale máte pravdu, celý ten článek je k smíchu, kdyby nebyl tak hloupě manipulativní až je to k pláči.
Když veřejnoprávní televize a rozhlas tak taky zveřejněné kompletní hospodaření.
A nejen jedno číslo jako náklady za celý rok, ale také detailování: výkazy odvedené práce se souvisejícími platy a odměnami kompletního vedení všech složek ČT a také těch osmnácti "specialistů" jmenovaných státem do Rady České televize.
Pak by mělo cenu platit státní TV a rozhlas. Jenže dnes to díky utajování všeho vypadá jen jako černá díra: Kdo nechce mít zveřejněné výsledky své práce a svoje příjmy, tak ať jde dělat do soukromého sektoru.
Přiznejte si že "státní" Tv ani rozhlas opravdu nechcete.
Podle mne je v případě ČT veřejnoprávní ČT24 a ČT1, pokud zrovna neběží nějaké nesmyslné seriály. Rozhlas nejsem schopen posoudit, kromě občas sledovaného Rozhlas Sport, ale bez těch komentářů se klidně obejdu.
Za mě je zase veřejnoprávní Art, přístup k věcem ke kterým se nemůžu jako divák běžně dostat v komerčních TV, dokumenty a některé magazíny / jiné asi pro někoho jiného/ na Dvojce.
Ano co bude poté budu řešit v aktuální situaci.
V ČR ke slabší kupní síla ( cca 16let starý vozový park). Tedy obměna vozidel bude postupná a velmi dlouhou dobu bude trvat než stát pocítí výpadek příjmu ze spotřební daně.
V roce 2027 si stát vylepší rozpočet o ony emisní povolenky v palivech.
Poté očekávám nějakou speciální daň či poplatek k ceně elektřiny. Tu předpokládám budou hradit všichni včetně domácností. Proč? Protože to pro stát bude výhodnější a nemusí nic vymýšlet a ve finále vybere více peněž. Daň z najetého km a podobné nejsou pravděpodobné, jelikož by to bylo špatně měřitelné .
Výhodu budou mít ti co mají FVE, Tam to stát nedokáže efektivně měřit.
Každopádně stejně jako vozy na LPG budou i EV díky menšímu počtu v nepozornosti státu a budou moci mát výhody
Já bohužel emisní povolenky nevnímám jako příspěvek do státního rozpočtu či rozpočtu EU, ale jako nátlakovou platbu na donucení ke změně paliva.
Vzhledem k tomu že už dnešní nová auta povinně obsahují čip který sleduje nájezd a spotřebu vozidla a je schopen data předávat dál, není daň za kilometr v budoucnu žádná administrativní zátěž. Teoreticky si data stáhnou mýtné brány nebo servis při technické a nastaví třeba zálohu podle minulého období.
Vůbec se nebojím, že se stát neporadí jak z lidí a firem vysát potřebné peníze.
Ano koupil jsem EV a další budu objednávat koncem měsíce (Renault 5).
Bylo to nejlepší a velmi racionální rozhodnutí.
Postupně obměňuji celou firemní flotilu za elektrické.
Proč? Protože je to ekonomické a celkové náklady na vlastnictví vozidla jsou nejnižší (TCO)
Pokud má někdo vysoký počet najetých km a optimálně přístup k domácímu nebo firemnímu nabíjení je EV jednoznačnou volbou.
K tomu navíc vozy kupuji na období nejméně 5 let a tam vše hovoří pro EV. Od roku 2027 se budou do cen paliv promítat emisní povolenky a cena paliv půjde nahoru. Od roku 2025 se zdraží spalovací vozy, jelikož nebudou splňovat nové emisní normy 95g a za každý gram navíc platí vysoké pokuty. Tyto normy mnoho motorů nesplňuje.
Ceny elektřiny díky OZE naopak půjde dolů a kdo má spotové ceny může využívat velmi často i záporných a nulových cen.
Též jsem hojně využíval.
Skutečně kdo chce nové vozidlo tak je v dnešní době EV dobrou volbou, ale není pro všechny.
Z osobní zkušenosti mohu jen doporučit
možná v tomto období, výhledově až vlády budou hledat náhradní zdroje za (ne)výběr spotřební daně a DPH u benzínu a nafty budou EV první na řadě.
23
Sledujících
1
Sleduje
23
Sledujících
1
Sleduje
A pořád poběží na všech to samé ? Policie Hamburk dopoledne na Primě,později na krimi,max a cool ?
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Sno. Vzdy s 30 posunem tehoz oproti sousednimu kanalu