Autor by si mel doplnit zakladni vzdelani.... Plosna 30 opravdu nikomu nepomuze. Emisim rozhodne ne a co se tyka bezpecnosti je uz ted dost nastroju jak ji zvysit tam kde je treba. Napr u skol a v huste obydlenych castech o tom nema smysl diskutovat. Ale jinde? Zelena sikana od cloveka, ktery zjevne sam nikdy nemusel nic resit (nemate praci, rodinu, konicky? - ne vse vzdy a vsude se da stihnout bez auta) a bude buzerovat ostatni.
Dalsim blackoutum zabrani jen to, kdyz to dal nepovedou idioti ridici se ideologii misto fyziky. Uz jen to, ze vybuduji obri FVE a VTE parky a nikdo neresil prenosovou soustavu, jeji posileni a vlastne to zda se to vubec da realne zvladnout za primerenych nakladu. Hodne zjednodusene pocty pro ZS (pokud mate potrebna data, jsou vicemene verejne dostupna). Stejne je to i v DE. Vic to nema cenu rozebirat. Taky perla kdo je ve vedeni toho spanelskeho "cepsu"... Tezko se pak divit a k informacim o pricinach vypadku se nejspise vubec nedostanem -politika.
Ne ze bych byl z AfD nejak nadsen, ale to co predvadi ta levicacka luza po cele Evrope je na zvraceni a v DE obzvlast (realne zadna pravicova vlada na zapade neni, ac se tak sebevic tvare, snad jen IT - pokud je berem za zapad). Vyhruzky, tlak, narizeni, restrikce, naopak podpora pofidernich eko neziskovek a jine lepsi spolecnosti. A tim se nedivim tomu, ze je AfD tak popularni. To cemu dneska rikaji radikalni ultrapravice jsou obycejni pravicaci (brano z pohledu pred 15lety). Radikalni stranu z nich teprve udelaji. Vyhruzkama a restrikcema. Mame se na co tesit.
Diky za rozbor!
Podle jejich grafu od cca 9h zacala pomerne masivne dodavat FVE nad ramec spotreby Spanelu - chapu-li ten jejich graf spravne, zaskrtnuto obnovitelne/ostatni zdroje (skoncilo to na tech skoro 20GW kolem poledne).... Takze bych si tipnul, ze ta zmena toku (Spanelsko Portugalsko) s tim bude mit co do cineni. Nejsou to drobne...
(A stejne zajimave jsou Portugalske grafy - tam maji od cca 9h neco jako "skladovani" az do onoho padu, v Portugalsku netusim jak a do ceho 😉, vyroba z vody sla od cca 9h strme dolu - asi zjevne nadbytek
Odkaz )
Vtipny. Uz to snad ani nema cenu komentovat. Zelene a podobnou verbez nahnat pred soud a spoustu stupidnich opatreni okamzite zrusit. At se EU podela. Nakonec Polaci delaji dlouha leta v jinych oborech to same ( a vcelku jim v tom i fandim) a nic se jim nestalo...
Bohuzel stabilni zdroje nepostavie za tyden a uz vubec ne ciste. Jaderka je minimalne 10let kdyz vide kdo, kde a co bude stavet 😉Tj, vcetne vsech posouzeni na lokalitu a podne nutne veci. Tak hlavne ze se dal rvou penize do nesmyslneho OZE, ktere nejen ze nic neresi, ale spoustu problemu aktivne generuje....
To je komedie. A to zeleni soudruzi zjistujou az ted? 😄 To je fakt povedenej projekt. Zavrel bych je do jednoho za ohrozeni kriticke infrastruktury.
To, ze se sem taha az 10pct neodsirene uhelne energie z Balkanu se potvrdilo pred nekolika lety pri rozpadu prenosove site v Evrope po vypnuti pretizene rozvodny. A jestli si nekdo mysli, ze se to zlepsi tim, ze si v EU vypneme dalsi (v pripade uhli alespon odsirene) stabilni zdroje, tak je fakt dost naivni...
Myslim, ze pokud EU bude dal resit tyhle zhovadilosti tak to ma sectene. Bud se rozpadne sama vlastni neschopnosti (viz totalne nezvladnuta energetika, poborena ekonomika) a nebo nas sebou vezme nahodou kolemjdouci Cinan.
Ja jsem byl kdysi pro vstup do EU. Ale to byl uuuuplne jinej projekt. Slo ciste o hospodarstvi a schopnost konkurence vuci USA a Cine. To co se z EU stalo dnes je zrudnost. Komousi museji tise zavidet. Tam ale byla porad schopnost i neco vybudovat (reps ne oni, ale alespon dali prostor tem co to umeli - viz energetika, zdravotnictvi, dalnicni sit atd z cehoz zijeme dodnes..). Tim je nechci nikterak obhajovat, spis poukazuju na to jak smutne to dneska je....
Tezko komentovat jednotlive projekty, nicmene podpora trolejove kolejove dopravy je spravna. Je to vicemene jedina opravdu ekologicka doprava, ktera uz je lety proverena. Jeste mela byt vyhradne napajena jadrem - misto toho si ho Evropa chtela zavrit. Timhle se melo zacit, a ne stupidnima zakazama a tlacenim nehotovych bateriovych reseni. Sam jezdim po meste radeji vlakem. Tam co me vlak doveze za 15min jedu autem hodinu. Tedy sam to preferuji, protoze je to pro mne lepsi. A pokud uz potrebuju neco odvezt budu radeji preferovat ten spalovak, ktery proste ma vetsi uzitnou hodnotu i zivotnost ;-)
Zelene prekvapeni. 😄😄 Zarizeni pro stabilizaci site.... Akumulaci neumime, marice jsou zverstvo. Ano, muzu lepe planovat. Topit v lete a divat se na TV kdyz nejsem doma .
Nez se zacne delat jakejkoliv projekt tak se ma hlavne pocitat a mit plan ceho ,kolik a kde. Coz se v tehle zelene revoluci nestalo. Lepej to jak vlastovky hnizdo. O pocitani co to udela s prenosobou siti a kolik to bude stat to uz radeji ani nemluvim.
Nezlobte se, ale z clanku jsem se nedozvedel vubec nic. Vubec mne nezajima jak vypada baterie po 200t km. Mne zajima jak vypada napr po 10letech. Porad se snazite namluvit, jak je to vyhodna koupe. Ale pokud to pri te cene nebude mit zivotnost minimalne 20let (tak jako vetsina udrzovanych spalovaku) tak je to naprosto o nicem. Nehlede na to, ze si nekupuju auto abych se staral o baterii (tedy kde, jak rychle a po kolika procentech budu nabijet), ale abych s nim jezdil.
To je zase masirka. Sam mam v zaloze jeste starsi fabii s o neco mensim najezdem a je zajimave, ze zadne problemy s ni nemam - az na par banalit, ktere si bud clovek vyresi sam a nebo kdejakej sikovnej mistni servisak. Emise ok, bez koroze. Obecne at klasicke MPi nebo HTP, oboje v tomhle aute je pri spravne udrzbe schopne vydrzet pres 400t km (vlastni zkusenost se sluzebaky). Stejne tak je to s kastli. Je par mist, ktera je potreba hlidat a pripadne za vcasu opravit (napr predni rohy prahu a blatniku, kde se hromadi svincik).
Jak zminuje predchozi prispevek, nikde neni napsan motor. Na fotce je HTP, tedy pro opravy o neco horsi varianta, ale i tak resitelna. Naklady na opravu jsou porad vyrazne nizsi nez u novych vozu, kde jdete treba jen na beznou servisku a nebojim se rici (z fotek samo clovek nepozna, ale pokud tam neni jinej problem), ze dalsich 100-200t klidne da. Takze vymena katu (da se sehnat i funkcni druhovyroba, ale clovek musi hledat a nebrat to nejlevnejsi co je) a oprava prahu se stale vyplati. Pro toho kdo chce levne jezdit muze mit tohle auto vetsi cenu nez vetsina novinek (opet mam s cim srovnavat a rozhodne ne vse nove je spatne!). A co se tyka zivotnosti, pri spravne udrzbe prezije nejen mnoho soucasnych vozu, ale i mnoho soucasnych majitelu v produktivnim veku 😉
4
Sledujících
1
Sleduje
4
Sledujících
1
Sleduje
Proc davate vubec nazor nejakeho hnuti Duha do medii? Tuhle zemi uz poskodili vic nez dost. Nemaji jedineho opravdoveho odbornika z oboru a pani Drabove cela ta parta nesaha ani po kotniky... Navic otacej nazor jak korouhvicka... On ma tenhle povedenej spolek za neco odpovednost? Nebo jen hloupe tlachaj a poustej nepodlozena moudra. Pripadne hazou vidle do projektu... Me teda stacilo precist jejich Energetickou revoluci a hned jsem vedel co je to za partu. Takhle bych ja mohl zacit mluvit treba do chirurgie... A to fakt nechcete...