Po třista kilometrech se rád protahnu dám kafe a tu tričtvrte hodinu pauzu si dám i když tankuji běžné palivo
Fajn, vy možná jo. Já ne. Na dlouhých cestách zastavuji po zhruba 3 hodinách (což je v ideálním případě po 350 až 400 km) a zastávky mi obvykle trvají max. 15 až 20 minut. Zejména pokud jsme dva řidiči a střídáme se.
Chápu, že každý má jiný způsob používání auta a vyhovuje mu něco jiného. Já budu ochoten elektromobil na dlouhé cesty akceptovat, až bude nabíjení na další min. 3 hodiny cesty trvat max. 20 minut.
Auto pěkné, věřím že i dobře jezdí, cena v rámci třídy OK. Ale že nabíjení 15-80 % zabere 37 minut je opravdu velká bída. Rozhodně to není "jen 37 minut" jak píše autor textu. Když jedu dlouhou cestu, opravdu nechci a nebudu stát 37 minut po každých řekněme 300 km (když pojedu svižně po dálnici). Tohle je opravdový problém elektromobility.
Měl bych poznámku k tomu turistickému rozcestníku naproti Máji. Já nevidím nic špatného na tom, že je (pouze) česky:
1) V místě se pohybuje spousta ne-pražských, ale českých turistů.
2) Pokud cizinec hledá něco konkrétního, obvykle si v průvodci nebo mobilu najde český název ("Národní divadlo") a rozcestník pochopí. Navíc mu pomůže obrázek na šipce.
3) Zdaleka ne ve všech světových metropolích mají vícejazyčné rozcestníky. Někde ano, někde ne. Třeba v Londýně jsem fakt žádné nápisy francouzsky nebo španělsky neviděl 😉
Jinak fajn díl a díky za spoustu zajímavých informací.
Jasně, když jsou vidět vyhořelé na ukrajině .......
Leopadry si na Ukrajině vedou dobře. Samozřejmě taky mají ztráty, tomu se nedá vyhnout. Ale poměrně malé a posádka obvykle přežije: Odkaz
Otázkou je, kdo s těmi tanky bude jezdit. Rekrutační cíle nejsou splněny, odchází víc vojáků než nastupuje. Ten cíl 30 tisíc je ve hvězdách. Už to přímo přiznal NGŠ spolu s ministryní, že některé útvary jsou pod stavem a řešit by to mohl vyšší stabilizační příspěvek. Je to už pomalu stejná situace jak s doktory, nikdo nechce jít do nějakého Vystrkova.
Zrovna ty nové kvalitní tanky by mohly být pro spoustu mladých motivace, proč se k armádě přihlásit.
Ja tedy adaptivni tempomat a drzeni v pruhu u meho Opelu Insignia B na dlouhych cestach uplne miluju. A to mam (schvalne!) manualni prevodovku a asistent jizdy v pruhu jen ten jednodussi, reagujici az na blizkost cary. I tak ale asistenti podstatne snizuji unavu na dlouhych cestach. A mimo dalnici je jednim (fyzickym!) tlacitkem vypnu a zase si ridim (a radim!) jako pred 20 lety. Za me super.
Co na ní bylo otřesného vy žvanile alespoň si nemuseli lidi z nouze nechávat trhat opravitelné zuby na pohotovosti a totéž i situace s praktiky protože v každé zadnici světa byl OÚNZ kde se mu dostalo téhle péče.
Doba před rokem 1989 byla otřesná v každém směru. Žádná svoboda, zničené životy tzv. nepřátel režimu a jejich rodin, zastřelení na hranicích, nemožnost cestovat, zoufalá ekonomická situace, obchody buď prázdné nebo jen s mizerným podřadným zbožím (od potravin po auta), zanedbané památky, zanedbané životní prostředí, co vás napadne.
Samozřejmě i po stránce zdravotnictví je to dnes mnohem lepší než tehdy.
joo dobry ero a urcite za babku ale Tamara by ho nasla co by dup ..proto jsme dostali tvrdy embargo na jeji vyrobu byt je to staricka technologie vzhledem k dnesni dobe. Je to komentar pro zasvecene tak kdo tomu nerozumi nemudrujte nad mym prispevkem
Tamara a spol. jsou pasivni lokatory, cili samy nic nevysilaji, nybrz zachycuji vysilani ze samotneho letounu.
To neni nic tajneho a americti (i jini) konstrukteri to samozrejme vedi. Proto maji letouny s technologii stealth vysilani odstinene.
Pamatuji velmi dobře , Thatcherová s něma vymetla podlahu a jednalo se o její velké vítězství.
Horníci udělali obrovskou chybu, nedohodli se na spolupráci s dalšími odborovými centrálami , mysleli , že na to budou stačit sami.
Pokud by se tehdy dohodli s dokaři a zastavila se vykládka zboží z a na Ostrovy , kráčela by historie jinou cestou a z Margaret by byla politická mrtvola.
Naštěstí odboráři z velké většiny byli, jsou a budou hlupáci, neschopní pochopit základy ekonomie a také neschopní se vzájemně domluvit.
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
To ale není auto pro Vás zocelené nadlidi a hltače kilometrů. To je auto pro člověka, který má ještě v hlavě mozek a život už dávno srovnaný!
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co vás vede k tomu, že v normální slušné debatě o autech musíte začít naprosto zbytečně a nesmyslně urážet? Proč to děláte? Baví vás to?
2 odpovědi