Asi jezdím po jiných německých dálnicích než autor článku, ale moje zkušenost je jiná. Při běžném (ne hustém ) provozu je normální cestovní rychlost mezi 180-200 km/h a to ještě musim uhýbat vpravo, abych nepřekážel. A jede se v klidu a v pohodě. Ovsem řidiči se musí věnovat řízení, předvídat situaci a ne se věnovat mobilům nebo se kochat větrnikama.
Upřímně - mě, kdyby nějaký gauner odstřelil kamaráda, tak bych se zřejmě také s dotyčným nemazlil. V tomto ohledu bych soudil celou situaci z pohledu postavení se vůči teroru, kdy jakékoliv korektni jednání je považováno z druhé strany za slabost a o to větší odhodlání k podobným akcim teroristé mají. Také bych se na to dival pohledem místní kultury. Jak by protistrana zacházela s českým vojakem, který by podobným způsobem zabil místního ?
Je to hrozné, ale každý řidič si musí uvědomit, že není těžké vozidlo rozjet, ale BEZPEČNĚ HO ZASTAVIT. A jet jen takovou rychlostí, abych mohl vozidlo zastavit na vzdálenost, na jakou mám rozhled. ... To je zlaté pravidlo šťastného návratu a kdo se jim neřídí, tak riskuje hlavně SVŮJ život, bez ohledu, kdo způsobil nějaký karambol kousek pred nim. A je mi líto toho dítěte, které za nic nemohlo.
Jsou zde 2 roviny. Sportovní a lidská. Ano, Ovečkin je ve sportu jedničkou. Dokázal hodně. ... V té lidské rovině se propadl na úroveň sveho prezidenta. Bohužel. A problém je v tom, ze válka na Ukrajině je od amerického kontinentu tak vzdálená, ze si ji tam vlastně nikdo neuvědomuje. Nota bene, ani neví, kde Ukrajina je. Mají svých problémů dost. Myslim, ze s odstupem času nebude nad čím jásat... Toť vše.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To budou jako chtit regulovat celý porno průmysl ? ...