Jestli se mne ptají, nebo si o mně něco zjišťují je rozhodující to, zda mají oni moje peníze nebo já jejich. Jinými slovy, pokud si půjčuji, tak dotazy chápu. Pokud peníze vkládám, je jim po mých údajích, (kromě identifikačních) houby. A pokud s tím má nějaká banka problém, tak si prostě u ní účet nezaložím.
kam a jak bude zasilat zamestnavatel penize?
To je vrchol vší drzosti, stát o mě ví skoro vše, kam chodim do prace, kolik si platím na daních a banka taky ma přehled o příjmech. Do banky chodi výplata a je tam uveden i zamestnavatel. Státu kazdy rok vyplnuji danove priznani takže ví kolik jsem zaplatil na zdravotní, socialni a kolik jsem odvedl na danich.. Co po mě vlastne jeste chce? Ty prevíti kterych se to tyka ti to vzdy obejdou. Hlavne uplatkarští politici a nekteri statni zamestnanci. Ja ostatne kdyby mi zamestnavatel mohl vydavat hotovost tak banku ani nepotrebuju. Ne my banky nepotrebujeme oni potrebuji nas a zakon co vytvorili je jen šikana bank a nas.
Jo lehké jen velet z krytého bunkru mimo válečnou oblast a vědět že když se vojsko někam pošle že může být velká ztráta. Generály a další velící havěť to bolet nebude, s doutníkem v puse a sklenkou dobrého alkoholu to bude sranda... Který z nich by šel do první linie? Keci o tom jake máme vlastence ale jejich představa války je stejná jako když někdo ji hraje na PC. Samy jen tahají pomyslnými figurkami z teploučka a mají plnou hubu keců o vlastenectví a nekompromisně jsou ochotní kohokoliv obětovat. Hlavně když nevyleze z brlohu, aby se mu náhodou něco nestalo... "Hrdinové"? Od prezidnetů, generálů, plukovníků a dalších kdo chce válčit, by měl dostat nůž a jit si lehnout do zákopu. Ono by ho přešlo válčení, až by kolem něj létali granáty a svištěli kulky...
Na Islandu už na to přišli. Nabiješ si za vlastní a státu budeš odevzdávat za ujetý kilometr. Náhrada za daň z benzínu a nafty. 🤦♂️
Oni ty penize z nas budou muset nejak dostat o tom žadná. Stat potřebuje penize a kdyz nebude prodej PHM, nevybere penize na daních. Marže jsou pro čerpadlaře to nejmenší, ale ta větší část, spotřebni daň + DPH to je pro stat a o to příjdou když se začne jezdit na elektriku. Kde ty peníze nakonec vezmou?
Jestliže se říkalo že nové auto po vyjetí od dealera ze salonu ztraci hodně na hodnotě tak u E auta to plati dvojnásob. Osobně mi Ekřáp zatím nemá co nabídnout a ze 6 patra se to auto bude nabíjet opravdu špatně. Finančně kč/km je to taky o ničem. Pro ty co maji doma solar možna vyhoda že si natankuji za 0. Ten kdo bude platit vic nez za benzin nebo naftu na km tak si to hodně rozmysli. Sama vyhoda a nestacim je pocitat. 🙂 Kdo chce at si to poridi. Kdo ne at mu to necpou.
Mám kamaráda, chodíme spolu na houby.
Loni mi svěřil, že jeho paní na tomto bitcoinu prošustrovala 380 tisíc, návratnost nula.
Tak nevím. Sám bych do toho tedy nešel.
Pokud to draze nakoupila a po tom co šel dolů ze strachu prodala tak mohla prodělal. Bitcoin je na dlouhodobé investování pokud se to tak dá nazvat hlavně s penězi které člověk nutně nepotřebuje, proto dlouhodobě může nechat válet a čekat. Od posledního ath. kdy šel pak rapidně dolů uplynulo pár let. Kdo si od té doby dokázal udržet chladnou hlavu a nakupoval dnes není v mínusu. Na tom stojí i akcie a i obchodníci. Levné nakupovat, dráze prodávat a pozdě platit faktury. Vzpomeň si na básníky 😉
Kvuli čemu je tolik humbuku? Kvuli dotacim nebo birokracii kvuli dotacim?? Kvuli cenam v supermarketu? Většina podnikatelu podnika bez dotaci tak aby to byl jejich hlavni prijem. Ano urcite se najdou i takove firmy ale vetsina jich je postavena na tom aby si videlala sama na sebe a obcasne dotace vyuzije jako bonus napr. ke skoleni, solary atd. Jinak si musi vse zaridit sami. Jo zemědělci se maji evidentne spatne kdyz prijedou v John deere, Fendt, a dalších strojich Kdo vi kolik jich maji na dotace a jake ješte maji dotace? Kdo z podnikatelu jako jsou zednici, topenari, elektrikari, obchodnici, řeznici atd ma tolik dotaci aby mohli podnikat? Pokud jde o birokracii k dotacim tak holt se neda nic delat, pokud to chci tak pro to musim neco udelat. Musim posekat nejakou louku 3x za rok abych dosahl na dotaci? Jo proc ne. Dostanes zaplaceno za svoji praci, snad ale nekdo nechce brat penize na dotacich za to ze by s trakoterm ani nevyjel. Je to kvuli cenam v marketech? Nikdo je nenuti prodavat za minimalni ceny, každy si může najít sveho odběratele a domluvit se na cenach aby nebreceli ze to do marektu musi prodavat za min ceny. Ne nikdo je nenuti to do marketu prodavat. Stejne jako cukrar nedostane dotaci na to aby jeho zakusky stali 50,- misto 110,- Chces podnikat, tak podnikej, nevidelas si? snaz se. Je to tezke? NO jo to prace je.
Před pár dny byl tady na Garáži článek o tom, jak se starat o benzínové a naftové auto, aby vás v mrazech nezradilo. Tak se najednou netvařme, že problémy v zimě můžou mít jen elektromobily. Asistenční služby v Chicagu mají plné ruce práce i se spalovacími auty, jen se o tom moc nepíše, protože to lidi tolik nezajímá.
Jo dovolim si jednu drobnou poznamku. Pokud spalovacimu autu v mrazu selže baterka byva to z duvodu stáří, dojdu ji koupit za dejme tomu 2500,- a donesu ji k autu vyměním za 10min nastartuju a jedu. Mám klid zase na cca 5-8 let (možna dele). než baterii budu muset zase vyměnit. Co se tyče el. aut je situace krapet jina, to asi psat nemusim že nikdo v zímě nebude chtit a nemusi baterii v el. autě měnit, jde o baterii ktera je nová a jde o vlastnost baterie.. Pokud zamrzne palivo v teplotach hluboko pod bodem mrazu, to je vec jina.
Ještě že existuje Lipenská přehrada, která může průtok regulovat tak, aby byla hladina pod úrovní způsobující významné škody, a zároveň aby bylo v přehradě místo na vodu z dalších srážek. Bez přehrady by se Krumlovem před pár dny prohnala povodňová vlna. Dnes by bylo sice vody méně, ale zato by bylo plno práce s likvidací škod.
ano ale to co stece do reky pod prehradou uz ta prehrada jaksi nezachrani.
800 000? a vidinou investice v řádu nekolika malo let (1-2) 500 000 za baterii? vseho vsudy 1 300 000,- kolik novych aut. Opravdu novych za tu cenu sezenete? Najezd 0km, nikdo s tim nikdy neboural, na auto je zaruka. S plnou nadrzi najedu napr od 600 - 900 km. Pokud si koupim auto za tech 800 000 tak mi jeste 500 000 zbyde na naklady spojene s provozem jako je palivo nove gumy servisni prohlidky atd. a pořád budu mít plnohodnotné nové auto a z tech pul mega muzu jeste na dovolenou 😄 to radsi nove + dovolena za usetrene penize 😄 Kdo si to koupi budiz mu přano.
No, kdyby se mělo vyhazovat všude, kde si někdo dobil soukromý telefon, tak firmy zejou prázdnotou. 🙂 🙂 Ve firmách se běžně krade. A nejen elektřina. Lidi si tisknou papíry a jiné. Zažil jsem to všude, kde jsem pracoval. Byl to běžný jev. Nikdo si s tím hlavu nelámal, že to není jeho. Standard. V Kanadě si toto NIKDO nedovolil. I když můj šéf potřeboval doma tisknout služební věci, tak si koupil papír v obchodě a nechal si ho proplatit. Ne že by si papír vzal z práce. Tady je to postavené jinak.
A co když je pro zaměstnavatele normální používat soukromý mobil pro pracovní účely? Nebo auto? Když někdo pak pracuje doma spotřebovává vlastní elektřinu a nekdy pracuje i na vlastním pc.. Myslím že jde o rozumný pohled na věc. Dát tomu hlavu a patu a najít hranice.
O státních byrokratech můžu psát story na pokračování. Naposledy mě vytočila holčina, která mi suše sdělila. "Já tomu moc nerozumím, dělá to teprve dva měsíce, ale myslím si, že to máte špatně tak to předělejte, jak chci já. Jinak Váš zákazník nedostane dotaci". Podotýkám, že to dělám dvacet let......
Jo pak se to předěla dle slčny co je tam 2 měsíce a dotyčná slečna tam skončí a pošle Vás to předělat někdo jiný... 🙂 kocourkov.
To ani. Ale ve spoustě firem nemají řadový zaměstnanci stejný plat. A to i přesto, že makaji třeba stejně. Když maká min, je jasné, že má min třeba na premiich než ostatní. To je v pořádku. Ale když maká stejně ba i někdy víc a ještě je tam ke všemu déle a má více zkušeností a bere mene, tak je to špatně. A tak je to i u nás. Podle ksichtu, bonzovani a držení pusy se berou prémie.
Problem ve spouste firem je ten ze novy zamestnanec dostane stejne penize jako ten zkuseny ktery je ve firme 20let. Nekdy dokonce i vic. V takovem pripade jsou radovi zamestnanci demotivovani a to ze sef dostane 2x vyssi plat ty co vyrabí hodnotu pro firmu asi motivovat nebude... 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stačilo do zakona dát podmínku o tom, že kotle se nesmí od daneho data prodávat a byl klid. Lidi mohly dojet životnost kotle a byl pokoj. Je to stejne jako s autem. Stara auta nemaji ani nahodou emisni normu jako nová auta a mohou na silnici dokud je majitel pro jakykoliv duvod nesešrotuje. Stejně jako stara auta i kotle mají svoji životnost, čas se o zbytek postará sám. No co tak se ted vymění něco co by mohlo ještě nějakou dobu sloužit.
2 odpovědi