Moc to lkaní nechápu. Osobně jsem měl s hudbou toho pána vždycky problém, a ještě víc s jeho hlasem. Protivný mečák mě provázel pubertou za totáče, vždycky jsem frustrovaně vypínal rádio nebo soctelku, když zazněl. Stejný názor na chytlavé melodie s nesrozumitelnými texty měli všichni spolužáci z gymplu. Za vše mluví Žbirkova píseň „Bielizeň“. Nikdo ze spolužáků, a to jsme měli načtené slovenské překlady Ed McBaina a povinnou slovenštinu ve vyučování za sebou, nerozuměl zpěvu a nechápal, o čem to je. Jo ahá, že hudobník mečí „Biely kvet“, to jsem pochopil mnohem, mnohem později, aniž jsem chtěl. Můr našich lások, nebo jak se ta hrůza jmenovala, další horor, který mi jak kolovrátek nechtěl opustit osobní prostor. Nejvíc mě fascinuje (v negativním smyslu) srovnání Žbirky s Beatles. No tyve, to už je do nebe volající, do toho nebe, kde se teď chudák otáčí na mraku Lennon. Žbirka se bítlsáíkama možná nechal inspirovat, nicméně jim nesahal ani po trsátka. Fuj, tak hnusnou náladu jako ze Žbirkových kantilén jsem měl snad jen z podobně uječený Mariky Gombitový a ještě příšernější Darinky Rolinsový (kterou mě nutila poslouchat moje první holka – mocná jest čakra kundalini). Jo, a ze všech plakátů vyplazující jazyk gumáka od Elánů, asi jako že zase srovnání s vyplazenejma Stounama, jo? Další impostoři. Fuj fuj fuj. Prosím prosím, abych Žbirku a výše zmíněné pablby a harpyje nemusel poslouchat nikdy více.
Po 9 letech s předokolkou těžkou 1,5 t jsem si koupil benzinovou čtyřkolku, teď jí budou 2 roky, váží také 1,5 t.
4x4 má nepatrně větší výkon, předokolka coby diesel měla zase mnohem vyšší krouťák. Jízdní vlastnosti? Nesrovnatelné.
Tam kde se předokolka kolébala ze strany na stranu a před zatáčkou se muselo dost zpomalit, 4x4 se vrhá s chutí do zatáček prakticky bez brzd a průjezd je zážitek.
Obě auta mají svá pro i proti, přesto už bych se - pokud finance dovolí - nikdy 4x4 nevzdal.
Píšu coby uživatel permanentního pohonu 4x4, s Haldexem a podobnými systémy nemám zkušenosti.
Pan Pollert - čest jeho práci - žije v bludu absolutní svobody. Ale tu nemáme nikdo ani dávno po sametové revoluci, protože stále někomu sloužíme, jak zpívá Bob Dylan, jde jen o to, jestli budeme sloužit dobru (ano, jsem Havlista), nebo Hydře (jména si dosaďte sami). No a aby člověk něčeho velkého dosáhl, třeba porazil pandemii, válku, bájnou příšeru, musí si sám zvolit menší nesvobodu, anebo několik menších nesvobod, závazků, povinností, aby se dobral větší svobody. Tahle moudra nemám ze sebe, ale od bývalého kolegy, kterého jsem vždycky podceňoval, a jeho slova mi došla až po letech.
Ne, Elonovu matku neznáme, o starý báby se nezajímáme, mají doma sedět v kroji a louskat vlašský ořechy, to jediné je jich hodno. V žádném případě se svlíkat. Prosím ukazujte nám klidně i vnučky chudších celebrit, než jsou miliardáři, hlavně ať to jsou vnadné mladé krásky, jako se to dělalo v 60., chvilku 70. a asi tak minutu v 80. letech. V devadesátkách nám feministky už začaly fest nasazovat podprsenky na oči, abychom se my, krásy chtiví muži, mohli aspoň potutelně podívat. Ach jo. Já chci žít v minulosti.
Za Zemana se na Hradě v tajných dokumentech prohrabovali lidé lidé bez bezpečnostní prověrky a ruští agenti dostávajli diplomatické pasy.
A jeho voliči jásali jen proto, že Zeman říkal, co chtějí slyšet, i když dělal něco úplně jiného.
Zaplaťpánbůh že lidi dostali rozum a tuhle partu, stejně jako Babiše, komunisty, socialisty i pomatence z SPD poslali na smetiště.
Bacha, SPD je údajně právě placená z Ruska. Nebo z čeho asi Tomio platí ten svůj Takešiho hrad? Jeho výdělky poslance a přicmrndálka v různých výborech na to nestačí. Tak kde na to bere? Na to nestačí ani peníze od státu za získané hlasy ve volbách. Kdepak ty desítky milionů asi tak vydělal, ptají se mnozí. Že by byl českým mluvčím vlády Ruské federace? Kam se hrabe Ovce. Tomio prý bečí parůsky.
Kristova noho, Zemanova hůlko, kdy už tahle marketingová maškaráda přestane bavit média, aby o ní psala? Ta děvečka nemluví za sebe, ale za zelený (sojo)masomlejn, který když se nemůže prosadit schopnostmi, tak bude jen strašit a k tomu klidně zneužije i mladistvé, Aspergerovým syndromem postižené a manipulovatelné loutky. HNUS.
Levičácké podnikání a počínání těží kapitál mimo jiné z toho, že zabírá veřejný prostor (a kálí třeba na nevidomé, kterým staví na chodníky do cesty nepředvídatelně elektrokokoběžky a elektrokokola) a nejlépe čerpání výhod (zatím ve fázích žádostí – pruhy pro BUS a taxi), které majitelé aut nemají nárok. Carsharing je jednoznačně odporné socialistické zas(t)írání silnic a parkovacích ploch kvantem aut, která „nikomu nepatří“. Co na to říká třeba v matičce uskupení Praha sobě, které všude dosud cpalo pouze veřejnou dopravu a uzavíralo pruhy? FUJ! Carsharing je horší než cokoli jiného – „není to moje, budu to huntovat, zabírám prostor něčím, co není moje, smrdím, překážím, a jezdím jak kockot a hlavně ANONYMNĚ“ - , protože naprosto popírá individuální zodpovědnost, a připadá mi, že je to snad diverzní akce čínský armády.
Nepatřím mezi chudinu, ale potomstvo nemá své bydlení ani možnost něco získat a koupit pozemek je dnes nemožné, alespoň pro lidi pracující v průmyslu za "normální" mzdu. A to se mám dívat jak stát bude rozdávat bydlení přivandrovalcům..
Nevím, co jste celý život dělal, ale já se desítky let snažil, abych mohl aspoň jednomu potomkovi dát do života byt. Druhý má patro u nás. Jak jste se o blaho potomstva zasloužil, vy průmyslově pracující jedinče? Dvacet let jsem nebyl na dovolené. A vy? Až si na to sám odpovíte, tak si stěžujte.
Na fotkách jsou mladí muži, nejlepší věk, lehce přes 20 let (podle popisu). Muži by se měli vráti domů do Afgánistánu a pomoci Pandžšíru v boji proti Talibánu. Než se 7 nebo 10 let válet ve stanu v Jakartě, měli by se snažit alespoň část své země osvobodit. Kdyby se takhle chovaly všechny národy v Evropě za druhé světové, tak dodnes čistíme v Němcům botky. Když se proti Tálibům pustí do boje jedna provincie, měly by se ti, co chtějí utíkat, přidat. Ne čekat, že jim někdo bude platit výdaje na život a oni si pak budou jezdit do Afgánistánu na dovolenou (jako třeba "čeští" Afgánci o kterých se tu psalo a kteří to takto dělají).
35 % Čechů má germánské kořeny. Proč bychom měli čistit Němcům botky? Jinak s těmi Afghánci je to asi trochu jinak, tam jde o rodovou mstu, jestli tomu dobře rozumím. Kdyby se Hazárové vrátili do Afgha, budou v menšině, a nejspíš by umřeli nepěknou smrtí. Je otázka, jestli mají čestně bojovat proti přesile s malou šancí na přežití. Vy byste do toho šla? Podle mě chce každý přežít, je jedno jak.
Chápu některé příspěvky, v dětství jsme taky jezdili bez helmy… Ano, ale tehdy se jezdilo úplně jinak a na jiných „strojích“.
Dnešní cyklisty bez helmy nechápu. Jasný, v 90 % případů se nic neděje. Ale sám jsem před pár lety dojížděl do práce na kole, a jednou když mi připadalo trapný si brát potisícátý hrnec na hlavu, tak čerte, tu máš kropáč, nebo jak se to říká, zrovna když jsem z kopečka vlít do průchodu pod magistrálou, řítil se proti mně jiný cyklista. Úlekem zařval, svíral řídítka, hrůza v očích, nicméně jel stále rovně proti mně. Jakýmsi manévrem jsem se mu vyhnul, ale bylo to naposled, co jsem jel bez hrnce. Protože kdybychom do sebe napálili a pak spadli z kol, byl by na tom on s helmou líp. Ze stejného důvodu jezdím s ochranou hlavy i na lyžích, ačkoli jsem stará konzerva a dlouho se tomu bránil, ale když to člověk domyslí do důsledků, vždy má větší šanci ten s helmou.
Jinou otázkou jsou elektrocyklisti, ale i ti levičáci na obyčejných bicyklech. To si to takhle smaží nejmíň třicítkou (ti rychlejší) kokořínským dolem, a vy je v autě nemůžete předjet, aniž byste ohrozili je nebo něco jedoucího naproti. Źe by se jako pomalejší vozidlo elektrocyklista ohlídl a umožnil předjet? Nebo že by ubral elektroplyn? Nebo třeba v některých případech se zařadil aspoň za toho před ním a nejel tvrdohlavě ve dvojstupu vedle? Ani náhodou. Levičácká manýra (elektro)cyklistů zabírat si veřejnou komunikaci postupuje raketovým tempem.
O jízdě autem po matičce ani nemluvě, tam je kvůli levičákům na radnici automobilista nechtěný druh. Přitom cyklista, ač má svůj pruh, se v 90 % nedostav
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tady nejde o nový model, ale o facelift. Rozvor opět pouhých 260 cm? Tedy zase auto pro důchodce, kteří jsou jen dva (když pámbu a covid dá), protože vzadu nevozej dorůstající haranty, ale pouze nákupní tašky. Motor super, tady žádné výhrady a kvituju, že nic moc neměnili. Problematický opět – potřetí - design. Nevím, jestli verze č. 2 nebyla hezčí, pokud to tak lze vůbec formulovat. Poslední design je jak od pejska a kočičky, kterým jste dali k rozmontování nějaký hyundai nebo kiu nebo peugeot vpředu a mitsubishi vzadu, aby z toho něco poskládali. Výsledek je designový paskvil, ale hlavně že to jezdí, že? V interiéru divný displej uprostřed (nezměněný?), což by mi nevadilo, protože já při řízení koukám na silnici a ne na televizi. Připadá mi furt moc vysoká řadička manuálu (ačkoli možná funguje dobře, ovšem osobně bych bral pouze automat, a navíc ve verzi 4x4, protože SUV bez náhonu na všechny je jen přifouknutej hatchback či kombík, a ten by jako předokolka stačil v podobně fabči) a taky ta placka uprostřed volantu je furt divná už nejmíň přes minulou generaci. Takže za mě: zatím nebrat a čekat, až suzukový Japka udělaj změnu pořádnou. Leda že bych mezitím dosáhl důchodového věku.