Nojono. Kde není vůle, není cesta.
Nejsem proti, aby bylo vše zdarma, ale kdyby pojišťovny přestaly vycpávat tzv. praktické lékaře alias přerozdělovače pacientů kapitačními platbami za nic, nepřeplácely administrativní úkony, třeba by zbylo víc peněz na skutečnou léčbu. Ale místo toho se spíš dozvíme výmluvy, proč to nejde, místo toho proč by to mohlo jít.
Na jednu stranu mám radost, že se zachránil lidský život a štěstí a na druhou stranu si říkám, na co jiného by měli peníze být když ne na nemocné děti.
Možná kdyby se ubralo na kapitacnich platbách pro praktické lékaře, alias distributory pacientů a předepisovače receptů, třeba by se zachránilo životů víc.
V leteckém průmyslu možná exces, avšak běžný standard v automotivu. Automobilky tlačí na dodavatele na nižší cenou a vyšší kvalitu, což jde už z logiky věci proti sobě. Dodavatel chce především vydělat, takže kvalitu (která nikdy nebude na prvním místě) zajišťují levní a nepříliš kvalifikovaní pracovníci a reporty se fejkují. Dělám v tom už téměř 20 let a situace nikdy nebyla horší. Dnesni auta jsou sice navržená aby byla bezpečnější že auta 15 let stará, ale kvalita montáže či kvalita komponentů je úplně někde jinde. A lepší to už asi nebude.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Nevidím jediného Slováka, který by v takovém týmu dělal něco jiného než chystal láhve s pitím či pral dresy.
1 odpověď