A pak se vrátit do Tábora? Mezi oběma dálnicemi je Vltava. Jsou potřeba na obou březích.
Tak to bychom mohli udělat ještě jednu dálnici do Varů po druhé straně Ohře:-D A do Teplic by se ještě jedna také vešla. Bohužel, moderní člověk přestane všechno betonovat až když bude žít na nekonečném parkovišti.
Tak bych bral do úvahy profesionální měření provozu, ne to že si stoupnu k dálnici.
D3 bude víc vytíženější až se dostaví. Zatím srovnáváte jablka z hruškami a logicky po dokončení se třeba i nějaké procento dopravy z D1 přesune na na D3. (pro oblast mezi nimi).
Jak připomínáte, že byste bral profesionální měření, tak já bych bral profesionální studii, kolik provozu z D1 se přesune na D3 :-D
Zapomínáte že zde nejde ani tak o jihočechy,ale o kamiony a spojení Praha - Linec.A ty obrovské ekonomické škody,které ti stupidní aktivisti a sobci v okolí Benešova způsobili ,si dnes už nikdo ani netroufne odhadnout !
A kamiony potřebují z Prahy do Linze dvě dálnice? Nestačila by jim letos kompletně otevřená D4?
Starosta si jen honí politický kredit, ve finále budou všichni nadšený, že mají konečně napojení na páteřní komunikace
Rozhodně. Není nic lepšího, než když investujete 150 tisíc do studny, protože nemáte kam se připojit. A pak se někdo rozhodne, že tam postaví nesmyslný zlatý důl pro stavební firmu a vodu vám vezmou. Ale nabídnou vám, že vás za dalších 150 tisíc připojí k vodě ze Želivky, která je nyní na hranici kapacity. Takže pak vás ještě donutí zaplatit si vodojem, do kterého můžete jímat vodu pouze v noci, abyste nenarušil zásobování ostatních míst. A za to všechno budete platit pouhých 150 korun za kubík. Nechápu, komu by se tato představa nemohla zdát jako velice lákavá.
Je to jednoduché. Odpůrci dálnice používají pouze zástupné argumenty. Ve skutečnosti jim vadí samotná existence dálnice. Chtěli by bydlet "zároveň na samotě a zároveň v Praze".
Je na čase udělat jednu věc. Všechny tyhle prudiče pečlivě sepsat 🙂 a nepustit je s autem ani do Prahy, ani na jih Čech. Jinak od nich pokoj nebude.
Také by se měl udělat odborný posudek, kolik tito odpůrci nepřímo způsobili dopravních nehod (v důsledku blokace výstavby dálnice) a kolik zmařili lidských životů a jaké napáchali ekonomické škody.
Následně vyžadovat trestní odpovědnost a zaplacení škod.
Tady nejde o odpor k dálnici, která by byla nutná. Tady jde o odpor k dálnici, která je zbytečná a zničí poslední zbytky přírody ve středních Čechách. Díky tunelům a mostům je extrémně předražená. Pokud by se vedla po trase stávající 1/3, nebo se silnice 1/3 zkapacitnila a zprůjezdnila, tak to vyjde na zlomek ceny. Nehledě k tomu, že z Prahy do Budějovic za rok povede D4. Opravdu tak nutně potřebujeme dvě dálnice se shodným startem a cílem? Mimochodem, když si stoupnete u Tábora k D3, možná vás překvapí, že po ní v porovnání s ostatními dálnicemi skoro nikdo nejezdí. Ve špičce je provoz nižší, než na D1 o půlnoci. Proto se místní bouří. Všichni to zaplatíme, stavební firmy a spříznění úředníci se napakují, zničí se zbytky přírody a my budeme mít dílnici, po které nakonec skoro nikdo jezdit nebude, Protože lidé z Benešova pojedou kratší cestou po D1, Budějičáci si budou moci vybrat a jestli obyvatelé Tábora tuto dálnici tak nutně potřebují je přinejmenším diskutabilní.
Já chápu, že za práva se musí platit. Ale nechápu, proč se nenašel způsob, jak nechat ulož.to legálně žít a sloužit. Mohl se zavést poplatek, ze kterého by se práva platila. Stejně jako si člověk platí Netflix, tak by platil uloz.to. Uživatelé by měli o co stojí a OSA by dostala nažrat. Tady šlo o výhodu hlavně v obsahu, který teď už jinde neseženu, ani kdybych nabízel tisíce. Takže za mě, ať je to klidně placené, ale ať jsou data zase k dispozici!!!
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Volf nikdy u dálnice v Táboře ani nestál. Je to jeden z těch prudičů.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Možná se budete divit, ale u dálnice v Táboře jsem stál. Vím, že se vám to zdá asi nemožné, ale je to tak. Dokonce znám i D3, po které několikrát týdně jezdím. Ale vadí mi, že tady všichni křičí po schválení navržené trasy a kdo je proti, je ekoterorista. Co se kouknout na mapu a použít selský rozum? Co udělat dálnici kousíček vedle, kde by neničila přírodu, stála desetinu a vyhnula se obydleným oblastem? Chápu, že lidé chtějí dálnici, ale nechápu, že ji nechtějí nejlepší trasou, ale bojují za tu nejhorší možnou.