Autorizovaný dealer značek Citroën a Dongfeng.
Tak sami tu kňouráte nad pravidly a když je Max využije ve svůj prospěch, můžete se pokakat. Pokud zná pravidla a umí je využít ke svému prospěchu, jeho plus.
A v tomto případě využil jaké pravidlo? Zůstat ve stopě v ochlazovacím kole? Nepsané pravidlo dohodnuté mezi jezdci je: nepřekážet si! Proto ho sportovní komisaři potrestali. O posledním závodě se asi ani nebudeme bavit. Tam prostě Max spoléhal na to, že mu soupeř uhne. A narazil.
promluvil buran.... že mohl mít srdeční, mozkovou příhodu, nebo záchvat, že mohl být účastníkem nezaviněné nehody bez kontaktu, to vás ve vidlákově samozřejmě nenapadlo, hlavně že jste si plivnul.
Vyjádření pana Rottera nebudu komentovat, protože to za komentář ani nestojí, ale Vaše vyjádření (přesněji, jeho závěr) dosahuje bohužel podobné úrovně. Samozřejmě valnou většinu lidí zde napadla možnost nezaviněné kolize, či zdravotní indispozice. Nejsme hloupí, až na pár výjimek, ale ty jsou i u Vás v Evropské metropoli. Nic méně se ohradím proti Vašemu názvu vidlákov. Opravdu zde nikdo neleze po stromech, nejsme o nic pozadu proti Vaší Praze. O tom svědčí i fakt, že k nám do krásného "vidlákova" mnoho světaznalých Pražáků jezdí na víkendy odpočívat. Mějte se tam u Vás krásně a přijeďte se někdy osobně přesvědčit, jak je vidlákov krásný. Stejně tak, jako Praha na památky.
Kdyby Russel byl tak dobrý v řízení, jako je v podrazech, mohl by být mistrem světa.
Tak nám ty podrazy ze strany Russela vyjmenujte prosím.
V Kataru prostě Max v ochlazovacím kole neměl být přímo ve stopě. Všichni uhnou jen Max ne. Až to takhle začnou dělat všichni jezdci, tak nezajede rychlé kolo nikdo. A první kdo bude hulákat nejen do vysílačky, bude právě Max. Stejně tak, jako hlásí do vysílačky i to, co se nestalo.
A k aktivní žádosti pro trest. Prý to ještě nezažil!!!
A co bylo hlášení na Norrise ohledně žluté vlajky? To se asi zbláznila Maxova vysílačka. Buď je nepříčetný a neví, co při závodě hlásí, nebo je prolhaný. Za mě spíš varianta 2. A to je pouze jedna situace z mnoha.
Bylo by dobré rozlišovat regulérní podmínky a podmínky, které byly v Brazílii. Ano byly pro všechny stejné, ale nebýt nehody Williamsu, na vítězství by zcela jistě nedosáhl Verstapen. Ve chvíli, kdy bude sucho, tak RedBull zcela jistě nebude nejrychlejší auto na trati. Nic méně je to to kdyby. Jak známo, proměnlivé podmínky mažou rozdíly ve výkonnosti monopostů a naopak ukazují výkonnost a um jezdců. Za podmínek, které panovaly, byl Verstapen opravdu nejrychlejší. Spíše mě udivuje, že příznivci McLarenu hořekují na FIA a ředitele, jak dostal Verstapen vítězství v závodě (formou zastávky v boxech zdarma), ale jen den před tím zase hořekovali příznivci Verstapen, na dobu vyhlášení safety caru při sprintu. Někdy to chce nezaujatý pohled s nadhledem a soudností.
Nebrečte, vy asi nebudete ročník, který by mohl pamatovat v přímém přenosu Sennu, Prosta, Vilneveua, Schumachera, Piqeta, Mansella a další. Všichni velmi talentovaní a všichni velmi nekompromisní. Noriss se ještě musí hodně učit a osekat se. Strajně jako musel Verstapen. Takový Senna by to tam poslal úplně stejně jako Verstapen. To co si Max ve sv´ých učňovských letech zažil od Hamiltona bylo také peklo.
Ono nejde o brek, já jsem fanoušek Ferrari, za mě hlavní problém je, že komisaři jednou prohřešek neřeší, následně rozhodnou za stejný prohřešek tak a o pár minut později jinak. A to je to, co sportu ubližuje nejvíc. Bohužel se s ohledem na nedávnou historii nemohu zbavit dojmu, že právě u Maxe to rozhodnutí je vždy dosti kontroverzní. A srovnávat dobu devadesátých let a současnosti je úplně mimo. Jiná auta, jiní jezdci a hlavně jiná pravidla, vše se změnilo a srovnání je opravdu zcestné.
Tvl co je natom k vidění? Však předek to má jako alfa romeo nebo ferratu a zadek zase jako Porsche, vše je odkoukáno od jiných značek a spatlal to do sebe, tohle má být něco unikátního? Nechápu ty šašco co jsou celý dny doma a čmárají modely aut to uplně zbytečně protože na 999,999% to nikdy automobilka ani žádný jiná značka ve světě nerealizuje. Škoda času, místo čmárání ať si jdou pořádně vrznout a možná na ty nesmysly na chvíly zapomenou-. Hrůza děs.
Možná kdyby jste si našel obrázky originál vozu Ecorra Sport V8, který stavěli bratři Hajduškovi tak nenapíšete o předku z Alfy a zadku od Porsche. Tento návrh dost z originálu vychází (snad jen zadní světla byla původně kulatá). A v původním voze byl motor Tatra V8. Věřte, že to auto bylo hodně rychlé. Dlouho trpělo nespolehlivostí, tříhodinové závody dost často nedokončilo, ale když jelo, byl to mazec. Dnes je z tohoto vozu jedinečný unikát, troufl by jsem si říct nevyčíslitelné hodnoty.
Tak tohle si tak krásné auto, jakým bezesporu Jawa 750 sport je určitě nezaslouží. Vyrobeny čtyři kusy (2x kupé a 2x roadster). Jely 1 000 mil československých, k vidění byly na Krakonošově okruhu, následně Novopackém okruhu. Teď nějaký rádoby designer přemaluje BMW Z a vznikne tohle. No potěš pánbůh.
16
Sledujících
0
Sleduje
16
Sledujících
0
Sleduje
Vždycky se bavím větou, Jsou placení z našich daní. To jsem mrtvej smíchem, za další, věc převezme GIBS a daný policista, či policisté dostanou sdělené obvinění, to ho rozhodně bude stát místo, výsluhový příspěvek, pokud mu vznikl nárok a ještě bude ve věci pravomocně odsouzen, GIBS ve věci provede veškeré úkony v souvislosti s Trestní řádem. Něco si k tomu nastudujte.
52 odpovědí
Autorizovaný dealer značek Citroën a Dongfeng.
0
Sledujících
0
Sleduje
Autorizovaný dealer značek Citroën a Dongfeng.
0
Sledujících
0
Sleduje
To jsme se dozvěděli, jak to má probíhat. A teď nám sdělte realitu prosím. Ta se v mnohých případech předpisovému postupu vzdaluje na světelné roky. Většina vedoucích oddělení se snaží mnohé případy zamést pod koberec, aby jim právě ten GIBS neobrátil služebnu naruby. Bohužel to je realita.
A že jsou policisté placeni z našich daní? Co Vás na tom pobavilo? Vždyť je to pravda. Pak chcete asistenci policie u blbé dopravní nehody a oni odmítnou přijet, že vznikla malá škoda, nebo tak něco. To vše už známe z každodenního života.
1 odpověď