Občané České Lípy dorazili v hojném počtu (dle Hamáčka). No Česká Lípa má zhruba 37200 obyvatel (oficiální údaj pro rok 2023), dorazilo 400 obyvatel. Jednoduchou matematikou mě vychází, že dorazilo hojné 1% obyvatel České Lípy.
A ještě si při své prudké inteligenci mezi sebou nadávají. ANO to je odraz úrovně cca 30% národa.
Doporučil by jsem všem těm, kteří jen haní a kritizují, aby šli, auto si prohlédli na živo, zeptali se na záruky, s autem se svezli a pak až hodnotili. Možná by jste pak hovořili jinak. Kde Vám Škodovka dá záruku 7 let a 150 000km, kde Vám Škodovka dodá objednané auto za 4 měsíce? A o kvalitě zpracování se nebudeme bavit. Ta auta naživo vypadají opravdu dobře. Ale to nepochopí nikdo, kdo jen slepě kritizuje a haní něco, co vůbec nezná.
Ať se každý podívá na to video, piškvorkový podpis, parkování na přechodu, odmítnutí testu na drogy, hromada výhružek že strany řidiče vozu, atd. Naopak klid v hlase strážníků, který toho psichopatického řidiče ještě víc vytočit. Kdo má všech pět pohromadě, tak si obrázek udělá, kdo se choval jako 🐷 a kdo zachoval klid.
Když zde čtu tu diskusi, tak je mi smutno. Slušnost, úcta a debata na úrovni je mnoha lidem naprosto cizí. To jen k té úrovni diskuse. A teď mám dotaz, už jste někdy někdo slyšel o odborech, které přijdou k zaměstnavateli a řeknou, chceme přidat tolik a tolik, firmu to bude stát tolik a tolik. Ale oproti tomu navrhujeme zvýšení produktivity práce o tolik a tolik, snížení vedlejších nákladů o tolik a tolik. Jinými slovy, viděl jste někdo odbory, které přijdou s komplexním řešením? Nebo všechny jen vydírají zaměstnavatele? A pak ti samí odboráři nadávají, že je vše dražší.
A divíte se? Když se zvednou náklady, musí se zvednout cena produktu. Cena produktu má vliv na další produkty na trhu. A už to vesele frčí. Vždy musí být vše vyvážené, jinak to nebude nikdy dlouhodobě fungovat. V případě Nexenu je matatika jednoduchá, nebude li továrna v kladných číslech, nebude vůbec. Korejský vlastník zde nebude dotovat prodělečnou továrnu. A nebude to držet ani když bude továrna na nule. Podnikání je o zisku, to je (ať se Vám to líbí, nebo nelíbí) základní princip podnikání. Naštěstí žijeme ve svobodné zemi a každý si v případě nespokojenosti může zvolit jinou variantu. Ať už práci v zahraničí, v jiném regionu, u jiného zaměstnavatele, nebo (a to by jsem doporučil každému) zkusit podnikat a vytvořit ta pracovní místa.
Mějte krásný den a buďte k sobě slušní.
První co mě zaráží je fakt, že tento portál nás nikdy neinformuje o výsledcích takovýchto sportovních podniků, ale dojde k nehodě a hned se zajímají. Proč mezi veřejností nepodpořit nenávistnou a mnohdy naprosto neznající debatu. A ještě do nadpisu dáme TRAGÉDIE. Ať je to zajímavější a můžeme na úkor neštěstí mít větší sledovanost. To je pro mě opravdová společenská tragédie a společenské dno.
Pro ty, co hulákají něco o zákazu motorsportu a rozmarech bohatých jen tolik:
Díky čemu si myslíte že máte hromadu bezpečnostních prvků ve svých vozech, díky čemu si myslíte, že máte efektivnější vozy, nižší spotřeby, pohodlnější a bezpečnější podvozky a brzdy? To vše bylo je a bude vyvíjeno v nejnáročnějších podmínkách, které lze navodit. A to je právě motorsport. Tento fakt je realitou již od samého počátku motorizmu na této planetě. Máte představu, kolik lidských životů denně zachrání efektivnější brzdy na komerčních vozech? Kolik lidských životů denně na silnicích zachrání větší tuhost karoserií komerčních vozidel? A takto by jsem mohl pokračovat dál a dál.
Když něčemu nerozumíte, tak radši mlčte a nedávejte volný průchod lidské hlouposti, závisti a touze po chvilce debatní slávy.
Nechť se celé neštěstí prošetří a tento portál nás zcela jistě bude se stejnou vervou informovat o příčinách této nešťastné události.
Upřímnou soustrast pozůstalým, brzké uzdravení pro zraněné, pevné nervy posádce a pořadateli podniku. A hlavně jasnou mysl veřejnosti.
To hlavní co mě překvapuje je fakt, že svaz zde zmiňuje investované milióny, ale neřekli, kolik peněz svaz získal od mezinárodní lyžařské federace za umístění Ledecké. A to také nebudou malé peníze. A to jsou peníze, které jdou do kasy svazu. Zveřejněte pane Trávníčku i tuto informaci. Ale to neuděláte že, protože by se ukázalo, kolik svazu vydělala.
Plně souhlasím s článkem. V současné době dodělávám renovaci mého Lotus Elan +2 a množství peněz, které jsem do vozu investoval, nemohu jeho prodejem dostat zpět. Mnozí se budou ptát, proč jsem to tedy dělal? Odpověď je jasná. Láska ke starým vozům a touha po vozu Lotus. A to mě ještě čeká menší brácha Lotus Elan S1 a následně ještě Lotus Elite. Už se na ně těším.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A Medveděv bude tvrdit, že to byl nácvik kontrolovaného přistání maskovaný umělými plameny.