Maximální rychlost je u nás povolena na 160 , ve stanici jede pomaleji. Pendolino rozhodně nepoužilo rychlobrzdu, nebrzdilo vůbec. Při použití rychlobrzdy vlak zastaví. To, že se tam producírují chodci, je chyba systému. Určitě nestačí jen cedulka, že je přechod zakázán.
Aha. Třeba Jistebník, Studénku, Štěpánov, Červenku... projíždí pendolino 160. Tak to asi máte nějakou špatnou informací o zpomalení.
tohle by stálo za rozbor, mám-li to chápat jako poctu čestnému prezidentovi strany, tak OK 🙂 Myslíte-li to ironicky, pak bych rád znal Vaše hodnocení, proč máte pocit, že pan Rudolf Diesel byl nějaký hlupák, stejně jako tisíce inženýrů, kteří jeho vynález za více než sto let dokázali zdokonalit :-)
Třeba takový motor K 6 S 310 DR by si zasloužil nejeden pomník.
Výborně. Zítra zabezpečovácí nabastlí novou skříň, pozítří se jezdí normálně.
Ono teda ani toto nebyl nějak brutální zásah, který by omezil dopravu.
Jo tak někde vyhodit most do luftu, nebo rozebrat kolej a udělat hromadu jak Brno...
Prostě další úžasný článek o statečném boji bratrů slovanů.
Těch správných.
Já myslím, že každý řidič, by si měl zkusit, z jakého materiálu a jak fungují závory aby věděl, že je může normálně projet, protože mají nejen vertikální pohyb, ale i velkou rezervu až 50° do bočních míst. Pochybuji, že někde jsou ještě závory, které neodpovídají nějakým nařízením EU.
Jo? Fakt? Závory se zvedají jen a pouze nahoru a dolů. Do stran v žádném případě.
Normy máme pořád národní a přejezdů mechanických u nás je stále dost.
Tak nemelte blbosti.
Jenomže hmotnost lokomotivy je pořád stejná - ano, u vláčků si ji můžu více zatížit, aby měla větší tah, ale u reálných vlaků se mění jen počet vagónů - nákladu, který spočívá na nepoháněných nápravách, takže u té jízdy do vrchu je to přesně tak, jak popisuje článek. U jízdy z kopce je to jiné, protože u vlaku jsou bržděné všechny nápravy. A rozdíl oproti tramvaji je přesně ten popisovaný - tramvaj má naháněné všechny nápravy, které současně nesou i náklad, takže v podstatě v trakci není rozdíl mezi plnou a prázdnou tramvají.
Nápravy jsou poháněné, nikoliv naháněné.
Pokud klasickou T3 náplní cca. 50 lidí, uvažujeme 80kg/člověk, tak to šofér sakra dobře pozná jak v trakci, tak v brzdě.
Mimochodem, zeptejte se strojvedoucích, jak se jim brzdí prázdné vozy a jak se jezdí s loženým vlakem. Budete překvapen.
Jo a obržděné jsou u tramvaje všechny nápravy. Nebržděné vleky u nás už nějaký čas nejezdí.
Pokud mi na semaformu bude svítit zelená, tak tam vjedu - a nebudu předpokládat, že těm ostatním, co křižují mojí cestu svítí také zelená. Nemůže snad nastat situace, že přejezd nedostane zprávu o blížícím se vlaku - třeba kvůli poruše signalizačního vedení?
Pokud přehlédnete vlak jedoucí rychlostí 10km/h, který opakovaně dává návěst pozor - tedy troubí - asi bude lepší, když nebudete jezdit vůbec.
Pro začátek si alespoň přečtěte vyhlášku.
??? Rozhlédnul bych se? Nebo ne? Kdo ví, třeba nebylo vidět, že? Potom je povinností řidiče zajistit si způsobilou osobu (osoby), která avizuje bezpečné projetí přes přejezd. Hm - jednoduchá rada či nařízení zákona. V praxi - totální idiocie. Ž nefunguje signalizace je vždy!!! a prokazatelně hlášeno drážním zabezpečovacím mechanismem. A, jsou-li pravdou ony dva dny, což jsme jasně slyšeli, potom už se jedná o trestný čin nedbalosti a porušení zákona službu konajícího ajznboňáka. Nechtěl bych být v kůži toho šílence, který ponechá v ne-činnosti nefungující signalizaci, nezajistí její okamžitou opravu a tím i změní nezajištěný přejezd v zajištěný.
A panáček nezná realitu ŽSR, což?
Měli jsme za barákem trať, Brno-Svitavy, paradoxně mezinárodní vlaky, které
prosvištěly nebyly skoro slyšet, naše vnitrostátní byly hlučné a nejvíc nákladní. Údajně je to podvozkem a nekvalitními kolejemi. Naše nemoderní vlaky jsou technicky za zenitem. TGV francouzské to je jiný kafe o tom vlaku ani nevíte, že jede, ten hluk je minimální.
Viděla jste někdy TGV? Alefpoň na obrázku?
Tak nemluvte o věcech, kterým nerozumíte.
I ve Francii dělají nákladní vlaky hluk. Ale jestli raději chcete místo jednoho vlaku padesát kamionů, tak prosím.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jenže tady, jak je to položeno, to vypadá jako normální přechod. Neznám to tam, ale na videu ani nevidím cedule se zákazem (asi někde budou, ano). A ještě je nástupiště směrem k tomu přechodu snížené...
15 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zákaz vstupu do kolejiště je dán zákonem. Takže když někoho bezdůvodně zbijete na ulici, porušila jste zákon. To samé je vstup do kolejiště. Chodíte přebíhat dálnici? Ne? Tak proč lozíte do kolejí?
Neporušujete zákon, že?
Uzavřený prostor dráhy je označen a blbé kecy o rychlotsi také nejsou na místě.
Každý je odpověden svému chování a musí nést následky svého chování. A věřte, na pendolínu budou škody minimální.
8 odpovědí