Hlavně by se mělo omezit cestování do Prahy automobily ze Středočeskeho kraje. To by výrazně omezilo výstavbu ve Středočeském kraji.
Tomu se dá zamezit jen rozvojem Středočeského kraje tak, aby v něm nebyly jen skladové areály v blízkosti dálnic. Lidé pracující v blízkém okolí by pak nemuseli vydávat zbytečně prostředky za provoz auta a navíc by získali čas, který mohou věnovat svým blízkým a nejezdili domů jen jako do noclehárny. K tomu jsou nutná nejen rozhodnutí politická, ale i firmy by měly mít motivaci, aby pro ně bylo zajímavější se rozvíjet v regionech.
Tento problém se netýká jen Prahy.
Jak je z textu patrné, já jsem pouze měnil. A také jsem se držel v té době platného pořekadla "voják se stará, voják se má".
A pak, musel jsem dokázat nakrmit i nově přijaté. Tam trvalo minimálně jeden den, než na kuchyních měli informace, že je někdo další z daného útvaru ve stavu nemocných a dokud se tak nestalo, nenafasoval jsem pro ně stravu.
To by byl pán velký borec. Ale proč ne, armáda byla velkým organizovaným bordelem.
U nás na rotě byl jeden, jmenoval se Atila, a ten si dělal co chtěl. Když na něj někdo něco zkusil, zamumlal něco maďarsky a měl klid.
Já se krátce po přijímači stal správcem kuchyně na ošetřovně. Kuchyňka sloužila jen k výdeji jídel, které se tam donášely a díky přístupu mého předchůdce se nacházela v žalostném stavu.
Díky systému, který umožňoval za krabičku cigaret získat třeba pytel kuřat, se u mě dalo najít téměř cokoliv a to dostatečně motivovalo důstojníky i mazáky, aby kolem mě našlapovali opravdu opatrně.
Samožrejmě 😄 Ale píšu to protože to místo znám. Tramvaj tam neodbočuje dřív, než padne zelená na semaforu.
V článku je zmíněná křižovatka s Přemyslovskou. Ve směru do kopce tam mívá tramvaj na čočkách "zelenou" v době, kdy na semaforu svítí stále červená. Směr z kopce má zelenou současně s tramvají v obou směrech.
No kdo by nebyl po čtyřech až pěti hodinách na nervy z pražského provozu, obzvlášť když mi firma tvrdí že pokud jsi si vydělat tak musím jezdit rychle 😱.
A pak třeba zrovna jako včera po půl hodině čekání u restaurace až udělají jídlo, ze mě dělají Debela 🤨.
S autobusem bych jel normálně v klidu ne nepospíchal bych proč když jsem dělal já bych to řekl vlastně když jsem vozil lidi tak jsem taky nepospíchal prostě v klidu 45 až 50 km v hodině a i když lidi chtěli ať přidám tak jsem tě přidal proč 🤨.
To samé s autobusem taky bych jezdil v klidu pomalu nikam bych nepospíchal a že zákazníci nedávají řidičům No a co tak nadávají No to je problém 😆, jsem dělal s lidmi 😖.
A autobus chci zkusit A určitě ho i zkusím 😆, jen musím ještě asi pět let počkat, můj starý pejsek by to beze mě nedal kdyby byl 16h pryč 🤨🤔😟.
Jak ten pán co mi říkal že je dlouho z domova pryč tak nevím že by říkal že jezdí u arivy 🤨🤔🤔, myslím že říkala nějaký Městský bus ale tak to vlastně může být taky Ariva že 🤔.
Pěkný den přeji, klidné jízdy a málo divných lidí kolem 😜
🖖
Já jezdím u DPP a průměrná šichta má kolem deseti hodin. Na peníze si také nestěžuju, byť by to mohlo být lépe oceněné. Hlavně mám všechno přiznané.
Jako každá práce, má i tato své pro a proti. V mém případě mám pocit, že pozitiva převažují. Cestující beru jako živou hmotu, která se nakládá a vykládá sama. Až na výjimky je vidím jen v zrcátku.
Nikdo mě nikam nehoní, když to nejede, tak to nejede. To se napíše do výkazu. Nemusím měnit ani žárovku, od toho jsou jiní. Pokud se bus podělá, jednoduše zavolám a přivezou jiný. A já si pak dál kroužím po lince.
Někdo to možná vnímá jinak, já si fakt nemám na co stěžovat.
Ano plně s článkem souhlasím 😟.
Šel bych jezdit s autobusem a asi by mě to i bavilo protože už od mládí odmalička mě táhnou autobusy a fascinují mě 🤨.
Ale právě že ta zodpovědnost za lidi které bych přepravoval a které se nedrží ale spadnou tak budu mít na triku já 😡.
Jako nevím jezdit 8 hodin v kuse 🤔, mně teď stačí osobním autem při rozvozu jídla po Praze 4 až 5 hodin denně a jsem s nervy úplně v 🤔, No tam dole 😟.
Přednost jakoby neexistovala případně si myslí ti co odbočuji vlevo že jí mají 😡, s autem brzdím naplno i třeba 5x denně 😱, chodci skáčou na přechod když mají červenou a cyklisté si také myslí že oni mají přednost všichni se z nich po 🤔, No tam zespoda něco vypadne 😟.
Spousta řidičů osobních aut jezdí jak kdyby jim hořel kufr 🤨.
Používat v autě blinkr už také není in A když náhodou zatroubím tak přijde ještě vybrždění, No s autobusem bych takového člověka úplně rozmačkal A ať pak všechna škoda na vozidlech a případě zraněných cestujících jde přímo na něj a on to platí ze svého ale 🤨, ne že to zaplatí ho pojišťovna 😟.
No a pak samozřejmě je ta pracovní doba, jeden řidič s kterým jsem mluvil tak mi říkal že z domova je klidně i 16 nebo 17h 😱. Když se k tomu připočítá nějaký čas než jdu spát a nějaký čas když vstanu a jdu do práce, tak mi zbude 5 h na spánek 😱😡😡.
Něco podobného jsem dělal u rohlíku 🤨, tam jsem měl dokonce i jenom tři hodiny na spánek a pak jsem usínal za jízdy za volantem 😭.
Vůbec se nedivím že nikdo nechce jít řídit autobus do města a vlastně ani mimo město, víme všichni jak silnice mimo město jsou úzké a pak nějaká žena v SUV
Pokud jste po 4-5 hodinách v pražském provozu z toho na nervy, tak práci autobusáka ani nezkoušejte. A možná by to chtělo slyšet i jiného známého, aby poreferoval jak to chodí i jinde než u Arrivy.
Ani v nejmenším tuhle práci nechci idealizovat, je to řehole, ale já jí dělám rád.
No a jakej je teda prumernej plat ridice autobusu? Ja myslim ze to nemusime tak tajit ne?
Nevím, jaký je průměr, já mám na buse kolem 50 hrubého. Jasně, není to na vyskakování, ale také neživořím. Na náklaďáku jsem měl víc, jenže to je zpravidla rozdělené na dvě hromádky: mzda+diety nebo mzda+další bokem. Tady mám přiznané vše.
Pán je šikovnej, já bych skončil tak u prvního kroku kdy strhnul všechno kromě podvozku 😄 Ale ta černá barva ty bláho, jak tady píšou ostatní v létě to musí být peklo.
Známý si kdysi zamiloval karavan z 60. let, který viděl ve Francii. Po jeho koupi a dovozu začal s renovací, která nakonec zabrala 3 roky. Také říká, že kdyby věděl, co ho čeká, nešel by do toho. Zbyla z toho jen náprava, vše ostatní vznikalo znovu. Ale na své dílo je po právu pyšný.
Co se týče barvy. Jinou než černou barvu jsme mu nechtěli dát a ani nedáme! Že se někomu nelíbí, to je jasný. Né každý má stejný vkus. Mě třeba ani na vteřinu nenapadlo postavit nudnej, fádní, typickej, tuctovej neoriginální karavan. Třeba bílej. Ten je zase pro mě hnus. Máme ho už 3 roky a kdokoliv si byl porovnat teplo uvnitř našeho a svého karavanu, tak závratný rozdíl nepoznal. Když si v černém autě na slunci, sáhnete zevnitř na rozpálenou střechu, tedy na obložení, tak to není nijak zvlášť teplé. Stejné to bude v bílém autě (Mám vyzkoušeno na vlastních autech). Ale na černý palubce, která je vystavená slunci, tam uděláte za 3 minuty omeletu. Takže největším zdrojem tepla v autě, je tmavý interiér, ze kterého sálá teplo jak o život. V karavanu mám otevřené střešní okno a zatažené rolety, které zamezí slunci aby to pralo přímo do interiéru (a taky tam aspoň nikdo nečumí, když tam nejsme). Ty rolety ale dělaj téměř zázraky. Když jsem měřil teplotu v té bílé octávce (nebyla nijak zatemněná) a v tom karavanu, který měl stažené rolety, tak v karavanu bylo o 4 st víc. To je prd... Když někam jedu, tak se snažím parkovat ve stínu, ale jenom pokrytec řekne, že i když má bílej karavan, tak se do stínu zaparkovat nesnaží a nechá to opalovat na sluníčku 🙂 Jinak přes léto moc nejezdíme (to lítáme s rodinou na měsíc na Bora Bora 😄), protože máme rádi klid a soukromí a přecpaný kempy, to není dovolená, ale spíš spartakiáda v králíkárně, kde si se všema čumíte až do zadku, jak jste nacpaný těsně vedle sebe. Takže jezdíme mimo sezónu, kdy nejsou lidi a ty teploty nejsou takové.
Jsem rád, že se účastníte diskuse a některým kritikům tak "vzal vítr z plachet". Já každému takovému projektu fandím i když se mi některé prvky nemusí líbit a řešil bych je trochu jinak. To je ale obecně. Váš karavan se mi zpracováním líbí, jen bychom se neshodli na barvě. Ale to je primárně věc vkusu a vlastních pocitů. Důležité je, že jste s výsledkem spokojený.
Jako prvotina hodně dobré. Černá barva z toho sice udělá troubu, ale na to pán přijde hodně brzy a nátěr bude měnit. Výsledné náklady bych nechal stranou, je to koníček a každá zábava něco stojí. A pak...de facto postavil nový karavan a tak mi náklady nepřijdou tak vysoké.
Kdybych doma zmínil, na kolik se dosud vyšplhala renovace mého karavanu, se ženou by to fláklo. A to ještě není hotovo. Ale zatím poslední nabídka za něj je o téměř sto tisíc vyšší, než mé investice do něj.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jako uživatel starších, plně funkčních a požadavkům dostačujících notebooků jsem v z Win10 v předstihu přešel na linuxové distribuce.
1 odpověď