To by mě zajímalo, kdo vymyslel tu zhůvěřilost "procentní bod". Procento je česky jedna setina. Přeci by nikoho nenapadlo říkat o dva třetinové body. Říká se snad třenina. Nebo po dvou třetinových bodech je stav utkání nerozhodně... Jinak už se na to vykašlu a a ať konečně zapojí do výrobního procesu netáhla, která jen pobírají dávky a nebo ti, co dělali v Austrálii šamany.
Evropa je samozřejmě pozadu, protože 10 let nechali Čínu a Muska pracovat, zatím co se tady bili do prsou, jaké máme skvělá auta. Tesla vydala první el. auto Roadster roku 2008 a model S v roce 2010.
VW - e-golf 2014 (nepoužitelné), ID.3 2019
Škoda - Citigo e-V 2019 (nepoužitelné).
Takže skutečně, Evropa je zhruba 10 let pozadu. Kašlali na to a teď brečí, že jim ulej vlak. Ale těch 10 let zase dojili zákazníky na spalovácích, takže teoreticky by měli mít mnohem více peněz na přechod. A můžou kopírovat od jiných výrobců. Ale vidíme tady zásadní neschopnost v přímém přenosu. Do dnešních dní si EU automobilky myslely, že el. auto musí vypadat jinak, skoro jako z kosmu. Ale taková auta evropští zákazníci nechtějí. Řekněme, až teď Škoda modelem Elroq vyrobila auto, které má klasický design a řekl bych, že tím zaboduje. Cenově je na tom stejně jako spalovák. Ovšem u Škody je to ztráta řekněme 16 let u stejně použitelného auta, jakým byla Tesla model S.
Jenomže na rozdíl od Arabů, Čínani jsou mnohem chytřejší, tkže proč by Evropě prodávali baterie nebo suroviny na výrobu baterií. My zatím i ten zbytek mědi, co jsme schopni ještě nakoupit, raději přetavíme do mosazi a patron. A lithium a ostatní barevné kovy? To už dávno vlastní Číňani. Takže netuším, co ten Síkela bude domlouvat.
Na co všechno vy tu vaší nenávist k podnikatelům dokážete napasovat. Podívejte kolik procent nových aut si kupuje koncový zákazník. Není to ani 20 %. Všechna ostatní auta jsou pro podnikatele. Proč budete vypisovat dotační program pro minoritu, když potřebujete navýšit prodeje? Logicky podpoříte ty, kteří ty prodeje táhnou.
Vy jste zmatený jak včelka Mája. Dotace pro podnikatele na elektromobilitu nemají nic společného s nenavistí k podnikání. To je komunismus naruby. Pokud ty dotace někomu pomáhají, potom těm nejméně potřebným - koncernu VW - těm hlavně proto, že naskočili na ten nesmyslný podnikateský záměr a potom operátorům elektrických energií. Sám jsem podnikatel a tedy bych měl chtít, aby tu vládla pravicová a nejlépe konzervativní strana, potom ale nerozumím tomu, proč by se daňoví popltníci měli skládat a podporovat ty nejbohatší, kteří si sami namydlili schody. V Německu opadl zájem o elktromobily právě proto,že tam skončili dotace. V Česku ale dál pácháme v duchu zelelného diktátu harakiri - pokud tady vzroste prodej elektroaut, potom to nebudou ta "naše", ale ta čínská montovaná v Turecku, tedy v celní unii. "Naše" automobilky skončí a nebo se v rámci obnovy Ukrajiny přesunou tam. My budeme mít ještě větší státní deficit a navíc ještě víc nezaměstnaných, protože všichni se nemohou živit jako vývojáři počítačových her nebo vztahoví kouči.
Nemyslím že by voliči Babiše odpouštěli zlodějny, podvody, levárny a vše čím se slovenský udavač a bolševik živí, oni jsou jen tak prostí a jednoduší, že mu prostě věří že je poctivý a nelže 😂
Já nejsem stoupenec Babiše, ale to, co píšete o Babišových stoupencích, jde říct i o stoupencích vládní koalice. 1) Babiš se stal tím čím je právě díky těm lidem (záměrně nepíšu stranám), kteří jsou a nebo byli u moci (ještě za Zemana a jeho ČSSD). 2) Nesplnili, resp. porušili téměř vše, co před volbami slíbili. 3) Místo pravicového chovaní jsou víc levicoví než vlastní levicové strany. 4) To nejdůležitější- současné politické spektrum nenabízí voličům jinou alternativu volby a ani způsob, jak dát důrazně vládnoucím stranám nejevo, že s jejich prací a postupem nesouhlasí, neboť ty jsou skálopevně přesvědčeny o správnosti svého jednání. No a potom je to o úhlu pohledu, kdy jedni se mohou jevit jako ovce a ti druzí jako volské spřežení.
Chudáci psi, v té zaostalé civilizaci budou nejspíš snězeni.
No jestli je Čína zaostalá, tak my se proti nim teprve učíme lézt na stromy. Podle Vašeho měřítka jsme v očích muslimů taky zaostalí, když jíme vepřové a co teprve pro hinduisty, když jíme hovězí!? A kam byste podle vás na stupni vývoje zařadil žabožrouty???
Podle úrovně komunikace, je vidět kdo je hloupý.
Tak jinak, pane Hlavso, a ve vší slušnosti. ODS a spol. dostali jdinečnou šanci ukázat, jak to dělat líp než populista Babiš. Patrně máte amnézii, ale zrovna ODS (jmenovitě Fiala) se vůči EU vymezovala před volbami naprosto jinak a kriticky, než jak servilně se potom chovala a chová. Nyní je tato vláda ne že levicová, ale přímo komunistická, když se člověk podívá, jak štědře rozdává dotace na zateplení, fotovoltaiky, elektroauta pro podnikatele - soukromým subjektům. O tom, že si hned po volbách nanominovala do vlády ty největší kmotry a militantní * ani nemluvě. Babiš není výhra, ale ty poslední volby byly Pyrhovým vítězstvím. Kdyby aspoň 1/4 těch modrých ptáků byla jako Kuba, tak to dopadlo jinak, ale komu není rady, tomu není pomoci. A furt strašit Babišem je jako strašení Barbuchou.
Krásná snaha, jak pětikolce přihrát hlasy v těchto volbách. Pravdou je, že teď už vím, že si ten čas najdu a k těm volbám půjdu, když už si s tím dali "tolik práce", bohužel s volebními lístky kandidátů pětikolky už jsem zatopil. To je odměna za jejich "snahu". Jo, a pane ministře, možná byste se měl starat o to jak vám (ne)funguje pošta. Tu potápíte jestě líp než samotné povodně.
Přesně s tímto ve verzi "sociál" jsem najezdil 85tkm a za ty dva roky jsem byl v servisu pečený vařený. Neustálé problémy s trestuhodně zpackaným a věčně se kousajícím infotaimentem a k mé smůle i s nutností výměny převodovky. Akumulátor trvale na 60-75% nabití v rámci ekologie.... Na mé připomínky, že se baterka tragicky ničí mi bylo v autorizáku řečeno, že napětí mezi 11,6 - 12,2V je naprosto v pořádku a ta baterka je na to prý stavěná..... 🫣 Vždy mě iritoval spínač světel vlevo pod kolenem, u kterého člověk nepoznal, co a je-li zmáčknuto a když ho tam dole hledal, tak dění na silnici mělo v tu chvíli smůlu. Přidání ventilace, či teploty poťukáváním displeje na čtverečcích o rozměru 5x5mm bylo taky extrémně bezpečné a nijak nerozptylující žůžo.
Abych ale jen nekritizoval...., prostornost, pohodlí, motor, podvozek, řízení, řazení (po výměně převodovky) a brzdy bylo jednoznačně to nejlepší ze všech řad Octavií. Bohužel ty fičury okolo a celkovou ergonomii prostě ve ŠA tentokrát naprosto nezvládli a ani po dvou letech to nebylo o moc lepší. Byl jsem vděčný, že ke konci už konečně fungoval celkem obstojně alespoň AA.
No a za průduchy na klimatizaci vpředu by měl dizajnér dostat nobelovu cenu. Clověk je upečený, ale pravé koleno má zmržené (řidič), spolijezdec to druhé... Start/stop je v automatické verzi přímo určená k zabití jezdce, protože motor vám zdechne přesně ve chvíli, kdy se rozhodnete projet křižovatku. nechápu, že když něco dobře funguje, tak musí přijít někdo, kdo to téměř celé podělá...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No možná už to tady někdo napsal, ale trochu mi v tom chybí logika. Když pojedu v pravém pruhu rychleji a vozidlo, které pacháchá dopravní přestupek podjedu, protože jede pomalu, dopustím se dopravního přestupku. Pokud se za něj zařadím s tím, že bych ho chtěl předjet, ale on neuhne do pravého pruhu, tak jedeme 2 pomalu v levém pruhu a pácháme přestupek oba. To už nemluvím o tom, že vrátit se zpět do pravého pruhu může být potom riskantní, protože nevidím, jetli tam není ještě pomalejší vozidlo... No to je jak hlava 22. Podobná logika jako přednost zprava na víceproudových kruhových objezdech.