Nezlobte se na mě, ale ten článek snad psal retard. U jízdenky přes aplikaci jdou i po změně řazení volně měnit místenky. Případně hodit storno a nacvakat výběr dle sebe. Občerstvení no comment, že to vypadá, jak ve vepříně u koryta skoro nikomu nevadí, hlavně že se napráskám panděro koláčem - pozor, za 10 kaček a ne 20, jak je v článku. Celkově nepojedu asi třídou socka low cost, abych si vrtal koleno pro pár korun a pak to dohnal tim, že se budu rozčilovat, jaký jsem jojo a musím si dojít sám pro to jídlo a bonbonek je to, že je cena občerstvení dražší, než ve standard a vyšší třídě. No tak když je to tak zlé, tak si nakupte dopředu v marketu a zpráskejte to klasicky, jak je zvyk v ČD 2. třída.
To je keců , to je pojmů , samý dodavatel , odběratel , zákazník , výrobce , úložce , atd ...
Co takhle říct nám obyčejným lidem jednu sumu , jedno číslo - cena za KW bude tolik a tolik . A tu omáčku ať si řeší kdo chce !
Jenže to by bylo hned vidět jak nás derete z kůže a to nechcete ...
Tak jo, kilowatt bude za 10 Kč a nestarejte se, za co to vlastně platíte, protože obyčejný člověk má platit. Spokojen? Nebo si to trochu nastudjte, elektřina není voda, neteče stále stejná
No tak hezký článek zaplacený firmou Remax. Dále se musím smát těm super úrokům na hypo, před půl rokem jsem dostal od jedné banky nižší úrok, než nyní aktuálně nabízí, takže další super rito... No a za zlomem demografické křivky poletí ceny nemovitostí přesně opačným směrem, bytů bude přebytek a nezachrání to ani žádní emigranti, raději nechci myslet odkud.
Základní problém je v přetíženosti tratí a nedostatku financí.
Přetíženost tratí je dána množstvím vlaků.
Kdyby vlaky neměly jen 5-6 vagonů ale dvakráte tolik, mohla by jich jezdit polovina se stejnou kapacitou a ušetřili by se strojvedoucí i lokomotivy a tím i finance.
Pamatuju doby, kdy rychlíky měly i 20 - 22 vagonů a nákladní vlaky i 100 se dvěma lokomotivami. To byla produktivita.
Nevím, kde je chyba.
Asi v té prázdné makovici, co dokáže napsat takový blábol o vlaku se 100 vagony. Asi jste usnul u pohádek o mašinkách, pozdravujte Zababu
Jel jsem takhle před léty z Liberce do Frýdku a světě div se, stopem na tři prestupy, stejně jako vlakem a to o dvě hodiny méně oproti jízdnímu řádu a taky nepíšu chujovinhy na seznamu. Jedeš vlakem přes úzké hrdlo drah a to se tak i stává, že jízdní řád je jen orientační. Tak sis užil bojovku, na kterou budeš vzpomínat po zbytek života
Rodiče dnešní generace Z (dnešní baby boomers) zakládali rodiny a řešili své bydlení v těch vzývaných devadesátých letech., Bylo jim tehdy mezi dvaceti a třiceti. Neměli prakticky vůbec žádnou rodinnou podporu, jejich rodiče obvykle majetek neměli (kde by ho asi taky za pár let získali pokud rodina nerestituovala nějaký majetek) a pokud se naskytla možnost koupit si byt , ve kterém rodina bydlela (ano, to bylo výhodné), tak si ho koupili právě ti rodiče (dnešní prarodiče generace Z).
Hypotéky prakticky neexistovaly a úvěr ze stavebního spoření měl úrok mezi 8 až 12 procenty. Průměrný plat byl v roce 1997 kolem 11.000 Kč. Byt 3+1 na sídlišti v krajském městě, nad jehož kvalitou dnešní mladí spíš ohrnují nos, stál kolem miliónu. Rozumný dům nešlo postavit pod tři milióny. Každý věděl, že pár (ne často singles jako dnes), který chce bydlet ve vlastním, musí výrazně nadprůměrně vydělávat, moc nerozhazovat a pár let pracovat, aby něco ušetřil.
Uplynulo třicet let a spousta z nás jakoby zapomněla ten svůj vlastní příběh a stýská si, jak to mají dnešní mladí těžké. Je to podobné. Ten pár, který nadprůměrně vydělává, což je v dnešní době řekněme mezi sedmdesáti a osmdesáti tisíci hrubého měsíčně pro živitele rodiny po pěti letech v práci, by měl za pár let něco našetřit, hypotéku dostane a bydlení si pořídí.
To, co se hlavně změnilo totiž není objektivní situace, ale subjektivní nároky a očekávání.
Děkuji za ohlédnutí zpět na generaci nyní mých rodičů, byla to taky pěkně tvrdá realita. Řekl bych, že stále řešíme totéž jen s jinými kulisami doby. Za mě plný souhlas s Vámi
Milá Terezko, bohužel (nebo bohudík?)jsi ve světě, který je založen na financích, které nemáš. Zažil jsem přesně totéž, kus života šetřil a až v 36 se dočkal toho, že už jsem ve vlastním. 15 let v nájmech různých kvalit a podivných nájemních smluv. Nic nedostal ani nedědil, tak si toho važ. Cesta, jak to zvládnout je trnitá a receptem je zvyšování kvalifikace, protože s průměrným platem a nižším se toho pravděpodobně nedoziješ. Dále je vhodné jít do toho co nejdříve, protože cena nemovitostí roste rychleji, než úspory. Dát těch 10 % je dost dobrá meta pro začátek a potom ještě uvažovat, jestli neslevit ze svých nároků o novém domě třeba na starší zánovní nebo i byt. Potom jsou ještě otázkou vlastní děti, kdy, kolik a jestli vůbec. Je to smutné, když jsme v době, kde na úkor potomků řešíme svoje zázemí. Časem se výše hypotéky k poměru příjmu začne snižovat a ke konci se z výdaje stane celkem nepatrná suma, kde zbude velký prostor pro další útraty třeba za to cestování vzpomínané v článku. Přeji hodně štěstí
Lidí ve státě ubývá: Řekněte mi, jak to, že chybějí byty? Proč by se měla zastavovat další zemědělská půda? Nestačilo by náhodou místo starých baráků, které si lidé kupují jako chalupy, prodávat tato stavební místa? A kde je napsáno, že mladí musejí bydlet sami? V okolí vidím nespočet rodinných domů se 4 pokoji, jak je obývá 1 osoba, většinou vdova. Nechtělo by řešení hledat tady? Jenže to by nesměli být zloději ve všech institucích, které se motají kolem prodejů nemovitostí! Potom se starý člověk do prodeje nepustí a raději dožije ve svém.
Pokud jste si nevšimla migrační vlny z UA, tak pak je to přesně tento problém, kdo zaplnil nemovitosti. Dále se kupují staré domy na číslo popisné, které se strhnou a postaví znovu a lépe. Kde je napsáno, že nesmí bydlet sami. Stařešina ve vlastním je klasika, starý dub nepřesadíš. Podnikání v realitách je legalní, nabídka/poptávka dává cenu. Příspěvek bez pointy.
Hele, na rovinu, stát má docela u zaďdku spoustu lidí, co makaj a drží houbu. Nikdo se nezvencne z nějakých hutníků, co chodí do otrokárny v počtu 5000. I vám tam jsem vozil matroš a jste jedni z mnoha občanů. Nevidím důvod, proč se mám zrovna z vás padnout na predel a tleskat a nedej bože platit z eraru. Jestli to někomu nedošlo, že sedí na zadku a bere tučně mzdu za nic a pak jim to 3 měsíce platíme všeci, tak je naiva. Dávno jste měli zmizet jinde. A je mi jedno, jak dlouho tam kdo maká. Kdo se stará a umí, tak tu pazuru nenatahuje. Občan, co se stará sám je dospělý i v systému jiném, než socík
9
Sledujících
1
Sleduje
9
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
taky jsem jednou stornoval jízdenku Brno - Vídeň letiště placeno platební kartou vydanou v Anglii - trvalo 3 měsíce a 10 mailu než poslali peníze zpět
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak to má asi většina lidí, platební kartu z Bangladéše, kterou platím v ČR
1 odpověď