At koukam jak koukam, tak jestli ten co zemrel jel v te bile Fabii co ma na fotkach otevrenou kapotu, tak vypada, ze to auto nema zadne poskozeni na strane ridice. Nejake divne ne? Nebo ze by to auto co v nem zemrel clovek nebylo na fotkach? Ta audina ma rozparany bok a na te bile Fabii na te fotce z dalky neni nic videt.
Ty teploty na čelním skle jsou trochu nesmysl. Mi chcete tvrdit, že když je venku -5, tak za jízdy naměřím na čelním skle menší teplotu? To asi těžko. Jde spíš o to, že tou rychlostí jízdy se z nemrznoucí kapaliny rychleji odpaří líh a zůstane voda. Proto je potřeba mít kapalinu s vyšším bodem mrazu nežli je aktuální venkovní teplota. Napříkla v -5°C je lepší mít kapalinu třeba do -20°C nebo -30°C, protože má v sobě víc lihu. Nebo to chápu špatně? Podle vaší teorie, by jste s rostoucí jízdou měl naměřit i nižší teplotu na venkovním teplotním čidle umístěném zpravidla někde v nárazníku. A to se vsadím, že když je venku -5°C a když pojedete rychlostí 100kmh nebo 200km, pořád naměříte na tom čidle v autě -5°C
Ten kdo napsal článek asi moc nejezdí, že? Ono je riziko, že to tam člověku někdo pošle z pomalého pruhu do rychlého natož z připojovacího do pomalého. Prostě lidi co se připojují jsou málokdy připraveni na to, že třeba budou muset až zastavit. Mam najeto spoustu km a vím, že prostě je bezpečnějši, když to provoz umožnuje, tak uhnout, aby se to auto mohlo připojit. Bohužel, na silnicích jezdí spousta lidí, kteří tam nemají co dělat. A opravdu nebudu čekat až mi to tam někdo pošle z připojováku na poslední chvíli v situaci, kdy jedu pomalým pruhem rychlostí 130km/h.
Zajímavé mi to přijde až do sebe tyhle auta vrazí zezadu. Myšleno, že to jedno čumákem vletí do kufru tomu druhému. To možná dojte i na ohnivé efekty. Nebo případně boční střed. Tohle video má evidentně přesvědčit, že elektro auta nehoří. Ale v reálném provozu (né při laboratroně simulováném střetu) určitě hořet budou, jak už se občas objevuje.
Uz jsem mel par lahvi s timto "neodtrhnutelnym" vickem. Pokud uzivatel neni muší váha, tak proste to vicko normalne urve a je po problemu. Ale souhlasim, ze je to trochu opruz. Nedavno jsem byl venku v prirode a par vicek jsem videl pohozenych na zemi a rekl jsem si, ze to od EU zas tak spatny napad nebyl. Z te lahve jde celkem dobre pit i s tim neoddelenym vickem.
LPG je cesta do pekel. To co usporite, oproti benzinu, si davejte si bokem na nakladne opravy motoru (typicky podpalene ventily a zaklepana sedla. Nebo zapecene pistni krouzky, vypaleny kazalyzator). Pripadne u primovstrikovych benzinovych motoru zadrene benzinove vstriky, ktere se prehrivaji provozem na LPG. LPG ma nizsi vyhrevnost, ale vyssi teplotu horeni! Motory jsou delane na benzin, ne na LPG! Dalsi vec, ze spousta servisu co to montuji tomu poradne nerozumi. Teoreticky bych nekomu doporucil LPG montovane pri vyrobe auta primo od automobily. Nabizi to Opel, Dacia a mozna nejake dalsi.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Natrvalo vyřazený z provozu? Za měsíc bude na bazoši se zavařenou a nastříkanou střechou :-)
1 odpověď