At koukam jak koukam, tak jestli ten co zemrel jel v te bile Fabii co ma na fotkach otevrenou kapotu, tak vypada, ze to auto nema zadne poskozeni na strane ridice. Nejake divne ne? Nebo ze by to auto co v nem zemrel clovek nebylo na fotkach? Ta audina ma rozparany bok a na te bile Fabii na te fotce z dalky neni nic videt.
Tvořit něco nověho v této nebezpečné době? Tak to je hloupost. proč bourat neco co funguje? NATO funguje od padesatych let. Myslite, ze neco noveho bude lepši než NATO? V čem?
Nato zatim nikdy nemelo krest ohnem. Doufejme, ze by opravdu zafungovalo jak ma. Nicmene jsou tam jiste otazniky. Minimalne Turecko a Madarsko tvori v Nato docela rozkol a je z toho docela politicka fraska.
Chápete to napůl špatně a napůl dobře. Ono se na tom skle vyřádí hned několik fyzikálních jevů.
Kontrolní otázka: Jak je možné, že ze vzduchu o běžné venkovní teplotě je možné vyrobit tekutý dusík o teplotě cca MÍNUS 197°C ???????
Jak to tedy funguje. Jestli se můžu zeptat? Když už píšete tak bych čekal, že to objasníte. Vypadá, že máte adektávní vzdělání k tomu o tom fundovaně mluvil. Ja používám spíše selský rozum a nemám tak hluboké znalosti.
Chápete to napůl špatně a napůl dobře. Ono se na tom skle vyřádí hned několik fyzikálních jevů.
Kontrolní otázka: Jak je možné, že ze vzduchu o běžné venkovní teplotě je možné vyrobit tekutý dusík o teplotě cca MÍNUS 197°C ???????
Jak to tedy funguje? Ono prý když se ochlazuje nějaký mokrý objekt, tak ta teplota při odpařování vody-lihu může klesnout pod teplotu okolí, tzn. bude to fungovat cca dle té tabulky, že v závislosti na rychlosti jízdy bude ta teplota na skle klesat? Nicméně pokud je sklo suché, tak teplota měřená na skle je pořád stejná ne? Když je teplota okolí např. -5°. Tak při rychlosti 50km nebo 150kmh bude na suchém skle pořád teplota -5°, že ano?
Chápete to napůl špatně a napůl dobře. Ono se na tom skle vyřádí hned několik fyzikálních jevů.
Kontrolní otázka: Jak je možné, že ze vzduchu o běžné venkovní teplotě je možné vyrobit tekutý dusík o teplotě cca MÍNUS 197°C ???????
Souhlasím, jak to tedy funguje? Ono prý když se ochlazuje nějaký mokrý objekt, tak ta teplota při odpařování vody-lihu může klesnout pod teplotu okolí, tzn. bude to fungovat cca dle té tabulky, že v závislosti na rychlosti jízdy bude ta teplota na skle klesat? Nicméně pokud je sklo suché, tak teplota měřená na skle je pořád stejná ne? Když je teplota okolí např. -5°. Tak při rychlosti 50km nebo 150kmh bude na suchém skle pořád teplota -5°, že ano?
Ty teploty na čelním skle jsou trochu nesmysl. Mi chcete tvrdit, že když je venku -5, tak za jízdy naměřím na čelním skle menší teplotu? To asi těžko. Jde spíš o to, že tou rychlostí jízdy se z nemrznoucí kapaliny rychleji odpaří líh a zůstane voda. Proto je potřeba mít kapalinu s vyšším bodem mrazu nežli je aktuální venkovní teplota. Napříkla v -5°C je lepší mít kapalinu třeba do -20°C nebo -30°C, protože má v sobě víc lihu. Nebo to chápu špatně? Podle vaší teorie, by jste s rostoucí jízdou měl naměřit i nižší teplotu na venkovním teplotním čidle umístěném zpravidla někde v nárazníku. A to se vsadím, že když je venku -5°C a když pojedete rychlostí 100kmh nebo 200km, pořád naměříte na tom čidle v autě -5°C
Tak to jste dítě štěstěny, mě se za posledních pět let v pravém pruh na D1 ve špičce jet 120km/h nikdy nepodařilo a to tam jezdím dost často, pokud to nebudu brát tak, že to na jeden kilometr rozjedu a pak hned budu zběsile brzdit, protože jsem dojel další kamion.
A na D5 ve špičce cca 30 km před Prahou nepojedete 130km/h ani v levém pruhu. Máte štěstí, že po D6 ve špičce vlastně prakticky nikdo nejezdí.
S D1 souhlasim. Ten vas komentar s D6 je dost ubohy...Proste jsou situace, mezery, kdy se stane ze v pravym jedu 120kmh, co na tom nechapete? Po D6 jsem dojizdel do Prahy 6let. Ted uz tam nejezdim a je mi jedno jaky tam jsou nebo nejsou kolony...
A na které naší dálnici jezdíte ve špičce v pravém pruhu 130km/h, tu dálnici bych chtěl vidět. A mimo špičku snad dokáže najet na dálnici každý jouda, aniž ho ta někdo musí pouštět.
Třeba D6. Ale když vidím někoho jak se řítí z připojovací pruhu na dálnici, tak zpozorním a většinou se přesouvám do levého pruhu, když je tam volno, pokud ne, snažím se o kooperaci a třeba zpomalím. Zrovna nedávno jsem jel na D1 do Brna, jedu si v pomalým 120kmh a najednou nějaký exot vyjíždí od benzínky. Čekal jsem, že to tam pošle. A samozřejmě to udělal stylem, že mě ohrozil, že jsem musel zpomalit asi na 65kmh. To nebylo moc příjemné. Nevadí mi trochu zpomalit, ale všechno má meze. A lidi z připojováku absolutně nedodržují zásadu z vyhlášky: omezit mohu ale nesmím ohrozit. Další věc, že připojovací pruhy na spoustě dálnic jsou extrémně krátké. Třeba D0 okruh okolo sjezdů na letiště v Praze.
Ten kdo napsal článek asi moc nejezdí, že? Ono je riziko, že to tam člověku někdo pošle z pomalého pruhu do rychlého natož z připojovacího do pomalého. Prostě lidi co se připojují jsou málokdy připraveni na to, že třeba budou muset až zastavit. Mam najeto spoustu km a vím, že prostě je bezpečnějši, když to provoz umožnuje, tak uhnout, aby se to auto mohlo připojit. Bohužel, na silnicích jezdí spousta lidí, kteří tam nemají co dělat. A opravdu nebudu čekat až mi to tam někdo pošle z připojováku na poslední chvíli v situaci, kdy jedu pomalým pruhem rychlostí 130km/h.
Zajímavé mi to přijde až do sebe tyhle auta vrazí zezadu. Myšleno, že to jedno čumákem vletí do kufru tomu druhému. To možná dojte i na ohnivé efekty. Nebo případně boční střed. Tohle video má evidentně přesvědčit, že elektro auta nehoří. Ale v reálném provozu (né při laboratroně simulováném střetu) určitě hořet budou, jak už se občas objevuje.
Uz jsem mel par lahvi s timto "neodtrhnutelnym" vickem. Pokud uzivatel neni muší váha, tak proste to vicko normalne urve a je po problemu. Ale souhlasim, ze je to trochu opruz. Nedavno jsem byl venku v prirode a par vicek jsem videl pohozenych na zemi a rekl jsem si, ze to od EU zas tak spatny napad nebyl. Z te lahve jde celkem dobre pit i s tim neoddelenym vickem.
LPG je cesta do pekel. To co usporite, oproti benzinu, si davejte si bokem na nakladne opravy motoru (typicky podpalene ventily a zaklepana sedla. Nebo zapecene pistni krouzky, vypaleny kazalyzator). Pripadne u primovstrikovych benzinovych motoru zadrene benzinove vstriky, ktere se prehrivaji provozem na LPG. LPG ma nizsi vyhrevnost, ale vyssi teplotu horeni! Motory jsou delane na benzin, ne na LPG! Dalsi vec, ze spousta servisu co to montuji tomu poradne nerozumi. Teoreticky bych nekomu doporucil LPG montovane pri vyrobe auta primo od automobily. Nabizi to Opel, Dacia a mozna nejake dalsi.
Šmejd jako šmejd seskládané v Evropě nebo v Číně ze stejných komponentů, tak co mi řekneš chytroline?
😄 to me tesi, ze me nazyvate chytroline. You just made my day 🤣🤣🤣 Rozdil je v produktech s cinskym managementem produktu. Mysleno auta jako celku. Cinan nikdy nedodrzi stejnou kvalitu jako renomovane znacky. Mam s nimi par zkusenosti z automotive firem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Natrvalo vyřazený z provozu? Za měsíc bude na bazoši se zavařenou a nastříkanou střechou :-)
1 odpověď