Princip srovnávání, na němž stojí systém školního známkování v Česku, vyvolává v dětech nezdravé pocity, že je někdo lepší a jiný zase horší."
Někdo je lepší a někdo horší, vždy to tak bylo, v práci, soutěžích, každý vyniká v něčem jiném.... hodnotíme a srovnáváme celý život. Takže ve škole opět budou děti na počítačích? Proč se učit gramatiku, když počítač chyby opraví? Slovní hodnocení bych umožnila ve výchovách,jinak nesouhlasím, učím přes 30 let a děti na vysvědčení chtějí známky...i rodiče, mám děti s poruchami učení a rodiče mají možnost volby,zda hodnotit známkou nebo slovně.... vždy chtějí známky.... Máte představu, když učíte v několika třídách napsat hodnocení na 100 dětí?
Ano,roupy již nemám,ale zároveň nemám ani Covid - léčba pastou noromectin za 350 Kč , pro lidi v tabletách se dá sehnat za 1 500 Kč- jinak lék asi za půl dolaru ,Loutoul - léčba několik tisíc korun. Moji známí i veterináři se tak léčí běžně,funguje.Asi tak.Byla jsem 5 krát smazána- reakce na Radek Šeda
Ano,roupy již nemám,ale zároveň nemám ani Covid - léčba pastou noromectin za 350 Kč , pro lidi v tabletách se dá sehnat za 1 500 Kč- jinak lék asi za půl dolaru ,Loutoul - léčba několik tisíc korun. Moji známí i veterináři se tak léčí běžně,funguje.Asi tak.Byla jsem 4 krát smazána- reakce na Radek Šeda
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Neskutečný zážitek a nervy....4 mušketýři a Dartaňan Kuba....cinklo to zaslouženě...gratuluji💪🥉