Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má totiž mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít všechny potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se často tak málo žáci naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na hlubší osvojení si látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Dobrým důkazem je, že básně se učíme z knihy nikoli poslechem. Proto dnes umí studenti po maturitě jen trochu pofiderní češtiny a angličtiny a manažeři firem si rvou vlasy, že absolventi škol a adepti do firem toho moc neumí a že je musí zaškolovat téměř od začátku. Takže je toho asi hodně špatně.😪
Nejste Pekař? Ten píše stejné bláboly jako vy .
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má totiž mnohé výhody. Například se dá zpomalovat a vracet zvukový výstup podle potřeby žáka. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat i kontextuálně, najít všechny potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se často tak málo žáci naučí a i to málo rychle zapomenou.To už je potom lepší pustit zvukový výstup textu dané látky z Wikipedie. Rozdíl je marginální. Dá se to dobře vyzkoušet. Třeba u anglické revoluce. Pustit dítěti hlasový výstup tohoto textu z Wikipedie anebo přednést výklad této látky, který je na některých webech. Dítě přijme srovnatelné penzum informací. A to velmi malé, protože poslechem se do paměti přijme jen málo.
Nejste náhodou Pekař?Stejný text a kraviny tu psal vždy on....
Už se proboha konečně probuďte! Minimálně 90 procent školní látky je neužitečný, nadbytečný informační balast nebo spíš marast, který tam nikomu nepřináší žádný efekt, prospěch a užitek. Rok po maturitě znají mladí lidé sotva 3 až 5 procent z celkové probírané látky počas celého studia. Velká část jsou maturitní předměty, ale i tam je velká ztráta informací s časem. Většina znalostí jsou nedůležité informace, které v praktickém životě nemají žádné uplatnění a opodstatnění. Kdyby byla podobně nízká kvalita a efektivita výrobního procesu v jakékoli firmě, tak do měsíce totálně zkrachuje. Jídlo by se dalo nosit z domu, nějaký dobrý burger nebo bageta, müsli a banán do odpoledne bohatě stačí. Uklízet se tam nemusí pořád, na vesnicích je trochu prachu, bláta a nečistoty úplně normální a nikdo se nad tím nepozastavuje. Nějaká ta oprava je věc externí řemeslné firmy. Podobně externě by šlo řešit i účetnictví a celkové hospodářství škol. Nebo aspoň propojit více škol navzájem. Ušetřily by se vysoké desítky miliard. Pořád tady nepište dokola úplné nesmysly, jako bychom byli nesvéprávní a hloupí. Je to opravdu ostudné a skandální.😬😠😡
A zase Pekaŕ a jeho bláboly...ještě jste zapomněl na využití CHatGPT - 4.....učitelů netřeba,že?
Ach jo... Odkaz odkaz je už asi smazaný. Je to z Británie, kde podali infikovanou krev 30000 pacientům a každý desátý zemřel
Jo a zeptej se MUDr. Pirka a MUDr. Pavka, nakolik je nebezpečná bezkrevní chirurgie a spadne ti brada...
Kontaminovanou krví se v Británii nakazilo 30.000 lidí, každý desátý zemřel
Aktualizace: 20.05.2024 19:01
Stačí dát do vyhledávače...je tam několik článků ....
Jak se rodiče naučili bít své děti? Taky na to měli nějaké kurzy? Takže pokud rodič chce, tak si informace získá, i ty kurzy existují, takže se stačí jen přihlásit. A v závěru jste to zcela jasně popsal, pohlavek dáváte ze vzteku, ne proto, že chcete dítě vychovat. Takže pokud Vás popadne vztek, jděte někam pryč od dítěte, napočítejte aspoň do 10 a potom se teprve vraťte.
Být své děti?Ach jo...😥
Paní učitelka v důchodovém věku tvrdí, že její "obtěžování" bylo před 7 lety. Přesto ze školy neodešla, asi ji dále "neobtěžoval". Ano, někdy bývá políbení, např. gratulace kolegyni v práci, já tyto věci neberu jako něco dramatického. Ideální je oboustranná volnost, mít tu možnost za souhlasu druhé strany. Když dá gestem najevo, že nechce, tak se to respektuje. Pokud něco bylo před 7 lety, chtěl ji políbit, tak mohla jít na policii.
Dále mluví, že je šikanovaná, ona i pár dalších. Tak to na pracovišti bývá, někdo dostává vyšší odměny, jiný nižší. Ti s menšími odměnami, to může být kvůli horšímu pracovnímu výkonu. A nebo prostě někdo dostane více, protože dělá něco navíc, což takový typ lidí, co si stěžuje, odmítá vidět.
Paní učitelka na škole byla dalších 7 let a nyní v důchodovém věku nemá co ztratit, tak ředitele obvinila.Nezajímal se tím nikdo jiný, než pan dr. Křeček. Toho já naopak beru jako Zemanova člověka, kdysi byl v čele spolku nájemníků neplatičů. Vyšetřovat by to měla policie, zastupitelství, řešit by to měl soud a ne novináři. Za 7 let žádné důkazy, až nyní, je asi už v důchodu, každopádně má na něj nárok, tak není na místě závislá. I když učitelek je nedostatek, kdyby ji tam propustil, najde místo jinde, tedy pokud něco umí. Nespokojenost na pracovišti, tak většina lidí to řeší změnou působiště, fluktuace je i mezi učitelkami.
Jste normální?A ty dvě mladé učitelky si to také vymyslely?
Tak toho jsem měl fakt moc rád. Výborný zpěvák a šoumen... Bude chybět...
Co je to za sklo,co tak jistě dělí nás, ta průhledná a cize studená pevná hráz....Země se točí dokola, Zemê se točí pořád dokola..... Poprvé, poprvé, tváře se tváří.......Tak to je ten můj obyčejnej den....Tak dost... Když máš svůj den.....kapela mého mládí......😥
Ať ta žena nejde na eutanázii - je to řízená sebevražda a půjde za to do pekla. Ti, kteří jí v tom pomůžou budou nést vinu a oni též půjdou do pekla, budou spoluviníci. Ať raději uvěří v Ježíše Krista a budou mít věčný život v nebi a ne v pekle! Neschvalujte eutanázii, je to Satanův klam jak obrat lidi o duše!
Peklo neexistuje.....
Hele bacha, příroda je pěkná mrcha zákeřná.
Technický výraz pro fenomén, kdy jsou zvířata schopná měnit pohlaví, zní sekvenční hermafroditismus. Obecně existují tři možné varianty: samci se mohou změnit v samici (protandrie), samice se mohou změnit v samce (protogynie) a oboustranná nebo simultánní změna pohlaví, kdy je zvíře samcem i samicí zároveň a proměňuje se v určitých fázích života.
My jsme ale lidé, ne zvířata....
88
Sledujících
2
Sleduje
88
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
,,Prvňáčci potřebují hodně individuální přístup, což je při pětadvaceti dětech ve třídě velmi těžké. Pro učitele je to leckdy na úkor volného času a vlastní rodiny.“
Nevíte někdo, jak je možné, že dřív to učitelé zvládali? A to nás bylo ve třídě třicet 😉
22 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Protože před 20ti lety bylo 30 dětí bez diagnózy a dnes má učitel ve třídě 15 dětí a z toho jich má polovina diagnózy a navíc děti byly slušné a vychované už doma.