Svobodu slova nikdo nezpochybňuje, ale máme tu zákony, ústavu a nějaké morální zásady zdravé společnosti.
A bagatelizaci přírodní katastrofy opravdu nelze schovat za pouhou svobodu slova. Snad chápete a cítíte, že v takových případech není něco v pořádku.
Lidé, kteří bagatelizují přírodní katastrofu by měli být potrestáni (způsobů je několik) a pol. strana ve které tito jedinci působí se od nich má distancovat, omluvit se a pokud ne, neměl by rozumný člověk takovou stranu volit.
Je to hyenismus využívající katastrofy, která stovky lidí připravila o majetek a několik lidí o samotný život.
Jedinci s páteří se od takových bude držet nejdál co to jde. Ti druzí jsou jako oni.
A tací, jsou “odpadem společnosti”, protože pro takové chování by ve zdravé společnosti nemělo být místo.
Vražda je odporný čin, to je snad bez pochyb, ale…
Jediným viníkem je vrah, který byl dopaden a potrestán. Nemůže za to menšina muslimská či jiná. Nemůžou za to všichni migranti Británie. A už vůbec za to nemůžou auta na ulici, obchody a mešita.
A zneužívat vražd k podnícení násilí Ruskem je odpornost, která je na žebříčku hned za samotným činem.
Bojovat proti násilí tím, že budete páchat násilí na lidech a majetku, kteří za to nemohou je neskutečná hloupost a tito aktéři by měli být potrestáni.
Smutné je, že s vypouštěným objemem CO2 se čaruje, jak se komu a kdy hodí.
Dnes nejčastější technologie bývá Plug-in hybrid, jelikož do roku 2035 je ještě dost času. Ale…
Např. BMW má svůj nový “eko model” řady XM, který má údaje spotřeby a produkce CO2 následovné (verze Label Red):
Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 2,0–1,7
Emise CO₂, kombinované WLTP v g/km: 45–35
Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 33,5–32,7
To zní skvěle, ale jen to té doby, než zjistíte, že to auto má benzínový spalovací motor V8 o objemu 4,395 L, což v praxi znamená, že po ujetí cca 70 km, již jede na tento spalovací motor, jehož průměrná spotřeba na dálnici bude něco kolem 16 L, jelikož vozidlo váží 2,795 tuny. Kolik to bude CO2/km?
V tu chvíli veškerá ekologie vzala za své.
Smutná realita je bohužel o to horší, že takové auto je Plugin-Hybrid a tudíž se na něj vztahují veškeré výhody, které se poskytují “alternativním” pohonům. Snížená cena za dálniční známku, parkování zdarma na modrých zónách v Praze (ostatní platí), vyhrazená parkovací místa, kde je dobíjecí stanice (velká část majitelů těchto vozů tam stojí přes noc i když mají po 2 hodinách dobito, jelikož je to jako když máte vlastní parkovací místo, které si ostatní musí platit, v Praze běžné 3.000 Kč měsíčně), dále se na taková auta a podnikatele vztahují daňová zvýhodnění…
Závidím?
Ano, ale jen jejich zvýhodnění a morální postavení ve společnosti, jelikož já, který má V6 a V8 bez “baterií”, tak platím jak mourovatý, nemám kde zaparkovat a ještě mě polovina lidí chce ukamenovat, jak má vozidla škodí ovzduší…
Zajímavé je, kolik postsovětských zemí vidí hrozbu na “východě”, ale u nás velká část stojí za “východem”.
Resp. někde ze strachu z Ruska volí strategii obrany a vzdoru, a u nás volí strategii posluhovat a hlavně ani náznakem nenaštvat Rusko, také ze strachu.
Co je lepší když se bojíte?
Bránit se a nebo sklopit uši a doufat, že to přejde?
Já to nezažil, ale historie mluví v neprospěch SSSR (resp. dnes už jen Ruska) a držel bych se od něj co nejdále.
Jelikož Putin v jeho rozpadající se federaci může cokoliv, tak lze očekávat, že další mobilizace přijde ze dne na den.
Ale musíme uznat, že krmí ruskou společnost hezky. Jen zapomínají, že v doba Sovětského svazu je pryč, tak i praktiky budou muset časem změnit, jelikož jim to časem nebudou věřit ani jejich vlastní babushki.
Tak hlavně aby výběrové řízení opět nevyhrála nějaká firma (třeba italská), která v sousední zemi nedokončila stavbu 3 dálnic a u nás v tom bude vesele pokračovat. Pak jako vždy je potřeba vybrat firmu, co to dokončí za ně, ale samozřejmě za stejné či vyšší peníze, takže tu stavbu zaplatí skoro 2x.
Místo výběru renomované firmy v prvním kole, se vždy jde po ceně. Fakt nechápu, jak lidé, co toto schválí mohou dělat svou práci...
Pokud si myslíte, že “pravý cukr” je to správné, tak se někde stala chyba. Na cukru vzniká silná závislost a jeho následný nedostatek způsobuje mj. silné změny nálad, stres a má silně negativní vliv na celý organismus. A pro lidi, co nechtějí pít stále jen obyčejnou vodu, jsou tedy “zero” nápoje spásou. 🙂
To není úplně pravda. Objem použitého sladidla je x-krát nižší než u běžného cukru. A např. kyselina fosforečná je pro tělo důležitá a je vcelku těžké ji dodat jinou potravinou. Netvrdím, že je to pití ve své podstatě zdravé, ale to si snad nemyslí nikdo, kdo používá rozum. Na druhou stranu, takový “hnus”, jak Colu Zero vnímá velká část lidí, to opravdu není. Rada na závěr: ,,Nic se nemá přehánět, tudíž ani pití nápojů “bez cukru”.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Problematika dopravy v Praze je dlouhodobá a složitá.
MHD je kvalitní a levné, ale spousta lidí prostě nechce jezdit “mastnou tyčí”, resp. MHD.
Další zásadní faktor v této problematice jsou vozy služební (firemní) a to především ty, které jen vozí zaměstnance z domova do práce. Nemyslím teď na řemeslníky a přepravní služby.
A zde narážíme na několik zásadních problémů:
Výsledkem je, že doprava v Praze kolabuje.
Já sám jezdím autem v Praze 1x za 14 dní a to většinou jen na větší nákup nebo při cestě mimo Prahu, okres.
Také by bylo dobré mít možnost poté zaparkovat auto v parkovacím domě, který by byl např. do 15 minut od bydliště a s cenou od 500 do 1.000 Kč měsíčně.
Parkovací domy by měly být součástí zlepšení infrastruktury stejně jako tunely a okruhy, tudíž nevýdělečné projekty, které ale slouží obyvatelům města.