Já mám tedy s bavoráky jen ty nejlepší zkušenosti, a to od 2002tii, e24 a dnes současné M440i a 320d (G22 a G21), které mám obě jako nová auta. E90 jsem měl dvě a zrovna obě motorizace, kterým se lidi mají vyhnout (N47 a N53). Ten diesel N47, kde jsem tedy zhruba ve 200tkm udělal rozvody jezdí dodnes a pozor - 340tkm a má stále PŮVODNÍ turbo, vstřiky a jediné, co začalo zlobit až po těch 320tkm je DPF. Buď na ty auta mám štěstí a nebo (ta pravděpodobnější varianta) mám prostě mechanika, který je zná a dělá servis kvalitně a dobře. Nesnáším, když tak skvělým autům kazí pověst lidi, kteří jsou škrti a nedělají servis tak, jak se má. Téhle značky se nikdy nevzdám, jenom doufám, že i nástupce trojky G20 bude pořád tak dobré a zároveň dobře vypadající auto, jako současná řada 3.
Můžete už konečně přestat papouškovat a sdílet zcela vyvrácenou dezinformaci s pitím sava?! Marketéři stanu ve snaze vykopat nějaké kompro jaksi zaměnili chlornan sodný a chloritan sodný. Zatímco to první je v savu, to druhé je například v ústních vodách nebo zubních pastách. To druhé je právě to, o čem psala maminka Filipa Turka. Trochu rozdíl, nemyslíte? Vy a všichni, kteří toto bez špetky vlastní investigativy papouškujete jste naprosté dno dnešní novinařiny.
Jak to tu pročítám, tak musím souhlasit s většinou lidí a jejich zkušenostma s AAA auto / ESA a jim podobným... Zrovna jsem jedno auto prodával, jako první se samozřejmě ozvaly oba tyto bazary s tím, jak vážný mají zájem - jenže podmínka výkupu byla, že si od nich zároveň odvezu jiné auto 😄 To jsem vážně nepotřeboval, bylo to jen dočasné auto přítelkyně, když se čekalo na nové. Takže tolik tedy k těm frontám - potřebují zoufale točit a obměňovat nabídku. Ani jedno auto navíc by nevykoupili, pokud by jiné nezmizelo.)) Auto jsem úspěšně prodal v malém rodinném bazaru, bylo pryč do dvou týdnů...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Včera jsem s hrůzou zjistil, že naše firma poctivě platí měsíčně televizní i rozhlasové poplatky. Televize v práci neběžela ani jednou v životě, využívá se pouze jako velký monitor v zasedačce a rozhlasové poplatky platíme za VŠECHNY firemní vozy, tj 70 ks měsíčně. Ve svém služebním autě jsem ČRO nepustil nikdy v životě, spokojím se s malými nezávislými stanicemi. Tyhle poplatky ročně dělají sakumprásk cca 400.000 Kč. Za co? Za jakou službu naší firmě, která navíc ročně platí stamiliony výpalného tomuhle zpropadenýmu státu? Jděte k šípku, fakt.
1 odpověď