Včera jsem s hrůzou zjistil, že naše firma poctivě platí měsíčně televizní i rozhlasové poplatky. Televize v práci neběžela ani jednou v životě, využívá se pouze jako velký monitor v zasedačce a rozhlasové poplatky platíme za VŠECHNY firemní vozy, tj 70 ks měsíčně. Ve svém služebním autě jsem ČRO nepustil nikdy v životě, spokojím se s malými nezávislými stanicemi. Tyhle poplatky ročně dělají sakumprásk cca 400.000 Kč. Za co? Za jakou službu naší firmě, která navíc ročně platí stamiliony výpalného tomuhle zpropadenýmu státu? Jděte k šípku, fakt.
Já mám tedy s bavoráky jen ty nejlepší zkušenosti, a to od 2002tii, e24 a dnes současné M440i a 320d (G22 a G21), které mám obě jako nová auta. E90 jsem měl dvě a zrovna obě motorizace, kterým se lidi mají vyhnout (N47 a N53). Ten diesel N47, kde jsem tedy zhruba ve 200tkm udělal rozvody jezdí dodnes a pozor - 340tkm a má stále PŮVODNÍ turbo, vstřiky a jediné, co začalo zlobit až po těch 320tkm je DPF. Buď na ty auta mám štěstí a nebo (ta pravděpodobnější varianta) mám prostě mechanika, který je zná a dělá servis kvalitně a dobře. Nesnáším, když tak skvělým autům kazí pověst lidi, kteří jsou škrti a nedělají servis tak, jak se má. Téhle značky se nikdy nevzdám, jenom doufám, že i nástupce trojky G20 bude pořád tak dobré a zároveň dobře vypadající auto, jako současná řada 3.
Jen nez odejde v 50k motor ( v lepsim pripade) a oprava stoji 800K. Jinak je to auto paradni, ale poruchovej krap...
Jsou to naftové R6 od BMW, které jsou už leta v 330D, 530D, 540D, apod. Ty motory jsou na dnešní poměry neuvěřitelné držáky a jedná se zdaleka o nejlepší naftové šestiválce na trhu. Měl jsem jich už několik, od 4 coupe po 5 touring, kterou máme v rodině od nového pořád. 435D coupe má teď najeto 250 tkm a má stále původní obě turba, vstřiky i dpf, jen se ve 200 dělaly rozvody. Svezte se v tom někdy.)
Koupil jsem jeden z posledních vozu se 190 kW , 4/2016, ojeté, ale s 53000 km z první ruky dobré , dnes 191000 km, spokojenost, BMW 530 x drive Automat, diesel.
190 kW, respektive 210 a 250 kW mají 530D a 540D z dnes už předchozí generace g30/g31, tak v čem jeden z posledních?😄
P.S.: jsou to skvělá auta, jeden Touring v této motorizaci máme v rodině už dlouho od nového a na dálky nemá konkurenci.)
BMW = Benzinový nebo naftový řadový šestiválec, manuální převodovka a náhon na zadek.
Mám současné M440i coupe a je to naprosto bezvadný auto, byť už nemá manuál, tak je to jedna z mála vlaštovek v dnešní nabídce, která už jinde téměř nemá konkurenci. Plánuju si ho udržet co nejdéle to půjde a všem, kteří tuto značku a její minulost mají rádi bych určitě doporučil jakýkoliv model s motorem B58, je to fantazie.)
Tento detail nic nemění na tom, že Turek je podvodník a lhář. Nejvíc peněz vydělal ne na Savu, ale na prodeji šarlatánských "elektronických" přístrojů, o kterých lživě tvrdil, že léčí všechny nemoci včetně těch neléčitelných. A jeho nacistické přesvědčení je také doložené mnoha objektivními důkazy, fuj!
Žádné, opakuji žádné respektuhodné médium by nikdy xkrát po sobě nešířilo prokazatelnou lež. Takže to nic nemění na tom, že tento a jemu podobné články jsou prachsproté a svinské lži a nelze je brát vážně.
Můžete už konečně přestat papouškovat a sdílet zcela vyvrácenou dezinformaci s pitím sava?! Marketéři stanu ve snaze vykopat nějaké kompro jaksi zaměnili chlornan sodný a chloritan sodný. Zatímco to první je v savu, to druhé je například v ústních vodách nebo zubních pastách. To druhé je právě to, o čem psala maminka Filipa Turka. Trochu rozdíl, nemyslíte? Vy a všichni, kteří toto bez špetky vlastní investigativy papouškujete jste naprosté dno dnešní novinařiny.
Nema cenu rozepisovat se o vsem, co je v tomto clanku diskutabilni, ale jednu vec musim zminit. Vyklapeci zadni okno je presny opak "naprosté nepraktické zbytečnosti". Genialni vec. Ve vetsine pripadu oteviram prave jen okno. Neocenitelne je pak v situacich, kdy potrebuju kufr nalozit az po strop (typicky rodinne vylety/dovolene). Otevru pate dvere, dam tam velke tasky, zavru, otevru jen okynko a doskladam tam vse ostatni. A vzpominam, jak je otravne, kdyz se na cloveka kvuli jedne posledni drobnosti vysype pulka zavazadel na zem, a pak to ani nejde zavrit. On autor celkove pise dost dogmaticky...
Naprostý souhlas. Jak na předchozím touringu e91, tak na své současné g21 i pětce g31 co máme v rodině, využívám otevírání zadního okna naopak častěji než celých dveří. Pozastavil jsem se nad tím, protože to je jeden ze silných prodejních argumentů BWM touringů. Samozřejmě, že je nemám rád čistě kvůli této funkci, ale co s nimi jezdím, tak si nedovedu představit to u kombíku nemít!
A které komerčně prodávané vozy jezdí na syntetická paliva? Stavajicizadna a výroba zádových paliv je ekonomický nesmysl jako třeba vodík,díky energetické náročnosti. Takže stávající vozidla nejsou emisně čistá a škodí. Až budou syntetická paliva dlouhodobě emisně prokazatelně čistá, tak vašemu tvrzení mohu věřit.
Kdyby nebyly automobilky kvůli eko-výpalnému, pokutám a dalším nesmyslům agresivně tlačené do vývoje elektromobility a ty miliardy eur a dollarů se za těch posledních 10 let věnovaly právě vývoji syntetických paliv, tak už mohou být dostupná téměř všude a dávno se na ně mohlo jezdit. Elektromobilita je nejhorší ekonomická pohroma, která náš průmysl zasáhla, a to od samotné průmyslové revoluce. Horší to snad ani být nemohlo...
Jak to tu pročítám, tak musím souhlasit s většinou lidí a jejich zkušenostma s AAA auto / ESA a jim podobným... Zrovna jsem jedno auto prodával, jako první se samozřejmě ozvaly oba tyto bazary s tím, jak vážný mají zájem - jenže podmínka výkupu byla, že si od nich zároveň odvezu jiné auto 😄 To jsem vážně nepotřeboval, bylo to jen dočasné auto přítelkyně, když se čekalo na nové. Takže tolik tedy k těm frontám - potřebují zoufale točit a obměňovat nabídku. Ani jedno auto navíc by nevykoupili, pokud by jiné nezmizelo.)) Auto jsem úspěšně prodal v malém rodinném bazaru, bylo pryč do dvou týdnů...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zajímalo by mě, jakou malou nezávislou stanici dokážete v autě naladit.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V Praze jedině Color Music radio.)