Auto s 8V, je dobrý tak pro zakomplexovaný chudáky.
Marně přemýšlím o komplexech mých a mé ženy. Prostě jsme jenom oba milovníci (fandové) velkých aut s velkými motory. Co je na tom za komplex? Je to náš koníček. Někdo se zhlédl v elektro, někdo v downsizingu,... Někdo ani neví, co má za motor- je to pro něj jen prostředek na přemístění. Každého věc. A opravdu doma žijeme naprosto klidně a spokojeně, bez komplexů. Naopak máme spoustu známých se stejným koníčkem. Osobně bych mohl mít pouze hybrida, protože mám velký denní nájezd. A tomu se nebráním. Velkoobjemový motor a k tomu elektro je pro mě ideál.
možná ano možná ne uvidíme kam se ubere směr vývoje to určuje trh vždy je to bum a pak to klesá až zmizí ..vzpomeňte na MPV dnes už skoro není žádný výrobce
Zrovna úbytek MPV nechápu. Podle mě to neurčil trh, ale automobilky. Vyvinuli SUV a vlivem marketingu si lidé začali kupovat SUV. Já mám MPV. Dřív to byl Ford S-max a teď Chrysler Pacifica. Po pickupu pokukuji dlouhodobě. Už letos jsem chtěl, ale bude to muset počkat.
Proboha co a kam denně vozíte??? To vás každé ráno vyhazuje manželka z bytu?
Já tedy, pravda, mám sice jen o málo menší auto, ale stejně ho naplním jen tak 2x ročně....
Třeba pro mě není žádné auto dost velké 😀. Prostě mám rád velká auta. Superba bych osobně nechtěl (nemám rád břichoplazy- nasedání, vysedání), ale je to auto, ve kterém už je místo. Doma máme Chrysler Pacifica. Ta má na délku 518cm a i tam tvrdím, že mohla být větší 😀.
Kdo neměl nic jiného, stále se drží Škodofky. Je to jako se vším - předsudky vedou. Za ty prachy se dá koupit lepší a hlavně levnější auto. K čemu velký kufr? 99%lidí ho vůbec nevyužije. Stačí se podívat do aut, kolik v nich cestuje lidí. 1-2. Vidět plné auto je rarita.
A co je špatného na tom, mít velké auto. Pro mě není žádné auto dost velké 😀. To si má každá rodina koupit tři různě velká auta, aby mohla použít to, které zrovna v tu danou chvíli velikostně vyhovuje? To je trochu blbost ne? My teda tři auta máme, ale to proto, že auta jsou nám i koníčkem. Kdyby jsme měli další garáž, tak jich bude klidně pět. Ale to asi není zrovna normální.
No nevím jak je to u Vás, ale auto v garanci je třeba servisovat ve značkovém servisu dle předpisu výrobce. Chtěl bych vědět kolik majitelů chodí do servisu častěji, než předepisuje výrobce. Je to i podmínkou garance!
U firemních aut měníme oleje v polovičním intervalu. A u předchozího zaměstnání to bylo taky tak.
Pokud jste majitel nového vozu s tím, že po 4 letech jde z domu = je to tedy nejspíš operační leasing, tak skutečně měníte olej po 30.000 nebo za 2 roky.
Pokud jste majitel, který plánuje držet auto déle, máte nějaký vnitřní ohled na někoho, kdo to auto bude mít třeba za 10 let, případně vnímáte jak auto běhá s novým a starým olejem, tak měníte každý rok.
U některých firemních flotil, kde jsou auta skutečně vlastněna firmou, se výměna oleje ve firmě nařizuje po 15k km, tedy i 2-3x do roka.
Přesně jak píšete. Na našich firemních autech měníme olej po 15ti a to já pracovně najdu cca. 80.000km za rok. Na autech, která mám doma, měním ještě dřív.
Asi jsem už fakt starej....Furt se mi vnucuje otázka: Komu ku prospěchu? Fakt nechápu, nerozumím....možná to někomu pomůže zapomenout na šikanu v dětství a mindráky z puberty...nechápu....
Někdo sbírá známky, někdo lyžuje, čte knihy,... a někdo miluje rychlá a výkonná auta. Taky mám rád nestandardní auta (offroady a ameriky). Každý má svůj koníček (každý bohužel ne).
Na firme jsem si mohl vybrat mezi Durangem 3.6 a Pacifikou se stejnym Pentastar motorem. Byl to tezky boj. Rozhodl vetsi kufr a prakticnost Pacifiky, nad krasou a muskulaturou Duranga. Nicmene deti odrustaji a jestli vyjde pristi rok move Durango....
Já zase musel koupit Pacificu kvůli babičce, která by do RAMa (kterého jsem chtěl kupovat) nevlezla. Jiné MPV mě nenapadlo. Tak snad jednou...
Jistě, to je k ničemu - ale pak dochází k takto zbytečným konfliktům. Jen jsem chtěla říct, že ne každý předpis musí být správný a bylo by dobré je čas od času přehodnotit, což se zdaleka ne vždy děje. A zrovna letecké společnosti v mnohém doslova zneužily situaci s mezinárodním terorismem ke spoustě úprav v neprospěch cestujících.
To máte úplnou pravdu. Ale letuška musí dodržet předpisy. I jen proto, že v letadle může sedět kontrola a měla by průšvih.
Vy nejste nikdo, vy jste absolutní vyjímka. Kdo z běžných lidí má doma 4 auta? Vy. Já ročně najezdím pracovně cca 100-120k a s EVčkem bych problém neměl. Vy zjevně ano. DOmácí FVE si na sebe dokáže velmi rychle vydělat a pokud ji použijete kromě krytí spotřeby domu ještě navíc na nabíjení auta, tak se zaplatí velmi rychle.
Těch absolutních výjimek znám dost. A těch, co mají více aut, tak taky. A s tím nabíjením fotovoltaikou to taky není v praxi až tak úplně růžové. Pracovně bych EV mít nemohl, to bych nestíhal.
Provozní náklady EVček jsou výrazně nižší než u spalováků. Cca stejné jsou jenom tehdy, když někdo nabíjí na superrychlých nabíječkách, což ale kromě dovolených nebo dlouhých tras nikdo po celý rok nedělá. Proč taky. To je to samé, jakobych chtěl napsat, že spalováky mají šílené provozní náklady a dobral se toho tak, že si vezmu nejdražší benzínky v Evropě a spočítám to z toho. Co na tom, že tam po většinu času nikdo netankuje ... Jenže EVčko si doma nabiju zadarmo ze slunce, ale spalovák mi doma nikdo zadarmo nenatankuje, že?
Já jsem tedy ten nikdo. Najedu pracovně cca. 100.000km ročně. A představa, že někde pořád čekám při nabíjení.... A ta domácí fotovoltaika taky není zadarmo. A doma máme 4 auta a řešit stání tak, aby se dali všechny nabíjet, taky něco stojí. Výhodu vidím jen v okamžitém výkonu od 0 otáček a proto jsem zastáncem spíše hybridu.
Přesně tak, je to v hlavě. Často jezdí se starou Feldou. (jezdím i s s jinými novějšími) ale jedu 90- 95 snažím se jezdit podle předpisů . Dojede mne BMW , Karoq a podobná auta a rvou se i před zatáčkou či horizontem přede mne. Když jedu třeba s novějším Peugotem už je to mnohem lepší. Někteří prostě nesnesou, že se svým drahým fárem pojedou za starou plechovkou byť se pohybuje svižně.
A Karoq je jako výkonné auto? Nebo jak to myslíte?...
Myslím, že bych projevil občanskou neposlušnost, kdyby mě zastavilo takové auto. S nehomologovaným a nebezpečným rámem, jsou vlastně ti policajti piráti silnic. Neuvěřitelné.
Jsou to speciální vozy udělané pro bezpečnostní složky. Stejně tak je to u hasičů, sanitek,... Některé nemají např. ani adblue,...
Co stejného kromě možná kapaliny do ostřikovačů a stěračů používá např. Toyota v modelu Yaris WRC a civilní verze? Dokážete si představit tu cenu Yarise, kdyby tam začali dávat součástky, které používají u speciálu? Motosport je především reklama pro automobilku a určitě není levná.
Klasický vývoj. Napřed se to používá v nejdražších soutěžích, tim klesá cena a jde to do levnějších aut. Poté do luxusních civilních aut,...
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Stejne tak jak nekteri rikaji INBUS 🙂 asi jako anglicky v autobusu. Nebo na autowebu omezenci pisou kone , misto jednotek vykonu kW, nekteri zmateni stale pouzivaji vterina coz je jednotka uhlove delky a mysli tim sekundu, coz je casova delka. V CR je to normal. Ale cemu v teto republice divit kdyz 30|% pomatenych voli Matrix Koblihe a dalsi velka cast voli Komunisty, Dyzla a Fizla.
14 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Trošku vedle- např. koně se používají pořád a to dokonce výrobci ve značení aut/strojů. Např. kamion s označením 500 má 500 koní a ne kW...