Šmankote to je nenávisti proti autorce... Lidi, vždyť je to fejeton, a náhodou povedený. Nikoho neuráží, žádné vulgarity, přesto pobaví. O tom to je, vtipně si "rejpnout" mírně přibarvenou zkušeností do každodenní reality běžného života. Za mě super, pousmál jsem se, dnešní "kulturní okénko" mám za sebou 😉
Ty lidi od práce na kamionu vyhání sami podnikatelé v tomto oboru.V práci strávím nespočet hodin které mě nikdo nezaplatí o placených svátcích atd.si každý řidič u nás může nechat jen zdát.Oficiální plat Českého kamioňáka se pohybuje od 18500kč zhruba do 24000kč hrubého ale zhruba za minimálně 400 hodin měsíčně.Ano má k tomu i 45 euro na den když má dobrou firmu jinak se snaží většina kapitalistů platit protiprávně od ujetého kilometru nebo z fakturace.Nehledě na to že stravné není nikterak zdaněné takže se nepočítá na marodní nebo na důchod to je prostě stravné na den pro řidiče.Takže se nikdo nemůže divit že i u nás začíná být málo řidičů jediný kdo z toho má totiž pořádný prospěch je nenažraný kapitalista okrádá stát na odvodech a zároveň slušně okrádá i řidiče.A takto to provádí už roky bez jakéhokoliv postihu.Státem schválená zlodějna.
Úplně bych se neodháněl tím, že dopravce je škrt a zloděj... Myslím, že ceny dopravy už také nejsou, co bývaly. Před lety jsem si třeba myslel, že přeprava plného návěsu po EU stojí statisíce, že se dopracujeme tak daleko, že budeme jezdit za 30Kč kilometr, přičemž 18Kč jsou náklady na auto, si myslím nikdo nečekal. Vyšší výplaty řidičům by znamenaly vyšší ceny přepravy, což by se odrazilo na konečné ceně produktu... Rozhodně nechci ovšem tvrdit, že mezi dopravci nejsou šmejdi...
Já teda nechci dělat vlny, a abych nekecal, tak jsem dokonce vstal z postele a šel se podívat... Mám taky MANa, a počítadlo kilometrů mám pod otáčkoměrem, ne pod "rychloměrem". Ten pod "rychloměrem" lze jednoduše vynulovat. Dělám to každý měsíc, abych věděl kolik nalítám měsíčně... Ten druhý, pod otáčkoměrem nulovat nelze...
Vím, že máš čas asi hodně našponovaný, ale nebylo by lepší na hodinu či dvě si vorazit a až bude zase vidět , tak pokračovat?
Lepší by to občas bylo, to nepopírám. Vozím živá zvířata, a tam není čas na prostoje... A čekat, až bude zase vidět, nu, to může být za dvacet minut, stejně jako za šest hodin 🤨
Zableskovy majáky zvláště v dešti jsou setsakramentsky vidět.
Takže bych to spíše napsal spíše ve stylu nevěnoval se řízení a pak se lekl....
V dešti možná, ale ne v tom marastu co byl v noci... Měl jsem tu smůlu a chytil to za hranicemi. Chvílemi jsem jel 30 a odhadoval, kde zhruba asi jsou pruhy... A možná i to bylo moc. A zábleskové majáky německých policistů stojících před odstaveným vozidlem jsem zaregistroval, nechci říct, že na poslední chvíli, ale dost pozdě. Ne, nevěnoval jsem se ani telefonu, ani čtení novin. Byl jsem rád, že jedu tak nějak rovně a ve svém pruhu...
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jsou to čistotná zvířata, která nijak neškodí, na rozdíl třeba od bobrů, či nutrií a jejich maso je výborné, podobné králičímu, ale mnohem jemnější.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přečetla jste si ten článek? Vždyť je o nutriích, a vy napíšete, že na rozdíl od nutrií jsou to čistotná zvířata...
1 odpověď