Je vidět, že nemáte všechny informace. Přejezdové zabezpečovací zařízení se dá vypnout například z důvodu výluky, nebo případně poruchy. Zruší se úvazek na traťové, případně staniční zabezpečovací zařízení a všechno normálně funguje a jezdí se na zelenou. To nevíte? Tak co tady poučujete...
Jeste jednou prejezdove zarizeni nebylo vypnuto. Byla zavedena vyluka v tratove koleji. Uvazek je prece na kazdou tratovou kolej. Proc by rusili, kdyz nebylo treba po vyloucene koleji jezdit na znak. Zarizeni to nedovoli. Jde to jen odrbat, a to udela jen sebevrah. Taky to urcite nebylo v rozkazu o vyluce, ze muze jezdit na znak. Nikoho nepoucuju, jen sem se ptal, jak tak mohl jet plnou tratovou, kdyz byla v koleji zavedena vyluka. Jelikoz ty prejezdy projektuju, tak o tom neco vim.
Strojvedoucí hlavně není nikdy zpraven rozkazem o tom, že je někde nějaká kolej vyloučená, to je blbost. Je zpraven maximálně o tom, že je někde stahovačka, pomalá jízda atd...
to možná ne, ale že je vypnuto přejezdové zažízení, tak to určitě informován je. pokud už byla ukončena výluka, byť špatně s vypnutým přejezdem, tak nemohl mít návěstidlo na volno a buď neměl jet, nebo na přivolávačku rychlostí 10km/h.
tak to nechápeš no ... to není silnice .. to že je na trati výluka je zaznamenané pouze písemně a popřípadě upamatovací pomůckou u výpravčího ..
na vyloučenou kolej jde max postavit jen přivolávačka a to ještě jen někdy. takže výpravči, nebo fíra projel. Pak si mohl výpravči všimnout obsazené trati a výluku zrušit. ovšem pokud něco něco podemleté koleji fungovalo.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
A neodpískaná pentle za ruku Španěla? Tomu říkáte nadržování domácím? 🤦♀️
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
jo, Kross 5 žlutých karet za zápas